Het heerst enorm momenteelquote:
quote:
Dat dus. Koffie moet zwart en sterk zijn. Thee ook, trouwens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Lust helemaal NIKS in mijn koffie of thee
Thanks trouwens![]()
ik hoop dat ze mij niet aansteekt, zo vlak voor het weekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het heerst enorm momenteel
Die koorts schijnt niet lang te duren
quote:
Wie is maxiwok???quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Je bent toch ook niet Brits, gekkie?
Ik drink koffie nog wel eens verschillendquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Thanks trouwens![]()
er is een miniwok, maxiwok en wokkinquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Wie is maxiwok???
Beterschap iig
Ik hoop het ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mij niet aansteekt, zo vlak voor het weekend![]()
DIT weekend
Als je je niet lekker voelt zaterdag dan mag je tegen mij aan hangen en kroel ik in je nekquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze mij niet aansteekt, zo vlak voor het weekend![]()
DIT weekend
Nou dan.quote:
ik voel me niet lekker zaterdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je je niet lekker voelt zaterdag dan mag je tegen mij aan hangen en kroel ik in je nek
Profiteur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink koffie nog wel eens verschillend
Verhelderend, thanks!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is een miniwok, maxiwok en wokkin
Ook een meisjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verhelderend, thanks!!![]()
Maxiwok is dus een meisje. En wat is mini-wok??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |