fotos!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hehe mijn stief-broertje (gelukkig geen bloedverwant) probeert heel treurig een of andere metalbaard te kweken wat past bij zijn wilde (in zijn optiek) metalhaar.
Nou is dat bijzonder goed gelukt, hij heeft een soort van extreem lange mat met een pony en die 'baard' is een pluk schaamhaar onder op zijn kin en voor de rest is het helemaal glad, daar groeit nog niks.
Tuig
Jouw broer haar van staaldraad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hehe mijn stief-broertje (gelukkig geen bloedverwant) probeert heel treurig een of andere metalbaard te kweken wat past bij zijn wilde (in zijn optiek) metalhaar.
Donosor is toch de kop?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef Salmiak het volgende:
Heet jullie hond serieus Nabuko?![]()
![]()
Bazenactie!
Loopt er ook een Donosor ergens rond?
topicfaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
Er bestaat geen triestere band dan Guns and Roses.
Alleen het geld van nummers en optredens interesseren ze.
Vergeten dat ze een rechtszaak hebben aangespannen tegen Kazaa en nog een paar sites?
Dus Guns and Roses:![]()
![]()
Cool, een baard die in de neus verder gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:02 schreef Haque het volgende:
[ afbeelding ]
"Ts, I havent shaved in ages"
Sinterklaas zonder baard?!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef Rugdopey het volgende:
de enige 2 personen die een baard mogen laten groeien zijn sjuk norris en technoviking
Niet iedere werkgever heeft een baard.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:41 schreef Friek_ het volgende:
Baarden zijn voor bazen. Eenieder die dit tegenspreekt is homo.
quote:Op zondag 6 februari 2011 04:41 schreef Friek_ het volgende:
Jij bent een zeiksnor.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:41 schreef Friek_ het volgende:
Liever homo dan een baard hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 04:41 schreef Friek_ het volgende:
mijn vader heeft geen baard hij zegt 'een baard staat me ook niet'quote:Op zondag 6 februari 2011 04:41 schreef Friek_ het volgende:
Inkaderen, aan de muur hangen en een rijke kunstverzamelaar uitnodigen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb inmiddels ook een baard. Alleen mijn vriendin vind het wel mooi geweest nu en zegt dat hij eraf moet.
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:10 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Inkaderen, aan de muur hangen en een rijke kunstverzamelaar uitnodigen.
nat hoeft niet eens als je behoorlijk schuim gebruiktquote:Op zondag 6 februari 2011 20:44 schreef Oceanblue het volgende:
Echte kerels scheren zich nat met een mes, niet met zon schuurmachine
Kneus die je de bent. Ze hebben er recht op geld te ontvangen voor de muziek die ze maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Pallas-Athene het volgende:
Er bestaat geen triestere band dan Guns and Roses.
Alleen het geld van nummers en optredens interesseren ze.
Vergeten dat ze een rechtszaak hebben aangespannen tegen Kazaa en nog een paar sites?
Dus Guns and Roses:![]()
![]()
Zegt de man zonder baard.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:41 schreef Friek_ het volgende:
daar gaat mijn lunch.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef manusjehatte het volgende:
vrouwen hebben er ook last vsan
[ afbeelding ]
Ik zeg BS, pics plsquote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
muaha ik heb ook een baardje gek![]()
ik heb geen pics van mij met een baardje, maar het is zon tantu leip baardje van 5 dagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |