Dat staat er tochquote:
Nee, ik zei in eerste instantie dat jury- en publiek uitslag in beeld was maar dat ze dat op hadden moeten tellen, maar het was zelfs zo dat ze dus "einduitslag" boven de publieksuitslag hadden staanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeiden we toch al, maar wel lief hoor, zo met plaatje!
Als je auto-updatet dan verschijnt die knop niet (als je niet een refresh doet).quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
Waar is de OP? Met de 'nieuw deel' knop is die toch meteen gekopiepastaad?
Wel boeiend dat 'toen ik jou vergat' zowel bij jury als publiek op 4 stond, maar in de totaal optelling naar de laatste plaats gaat. Al zal dat met het percentage aan stemmen te maken hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zei in eerste instantie dat jury- en publiek uitslag in beeld was maar dat ze dat op hadden moeten tellen, maar het was zelfs zo dat ze dus "einduitslag" boven de publieksuitslag hadden staan
Ah, dus GB did it the hard way.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je auto-updatet dan verschijnt die knop niet (als je niet een refresh doet).
Poeh, wat een drama!quote:
De nostalgische manier!quote:
En ik ben de queen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Het leven voor de knop is echt niet te vergelijken met het leven na de knop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik heb die knop nog niet aangeraakt. Ik vergeet het telkens
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik ben de queen!
Ho eens evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Er is hier maar één queen
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Bitschslap!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ho eens even [ afbeelding ]! Er is hier maar één queen.
Vast wel, en anders binnenkort vast een goede versie van dat nr op Youtube.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Komt dat ook op uitzending gemist? Zit nu klaar voor Wie is de mol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |