Je bent gewoon héééééél sneaky.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was geen hunt?
Dan zou ik 'lapo?'
doen
hoeft niet, mijn fipohunt moet ook altijd iets met veel tekst zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was geen hunt?
Dan zou ik 'lapo?'
doen
dankje..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iedereen die niks hoort, even F5 of player herstarten!
Dat niet dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je bent gewoon héééééél sneaky.![]()
idd.. zit al te draaien aan mijn gehoorapparaat.. maar staat vol losquote:
Smartphone en Blackberry passen ook niet in 1 zin.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tphones-in-2010.html Dit kan bijna niet.
Dat dus!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Word niet echt vrolijk van het nieuwsal die ellende
Als je kijkt hoeveel mensen met een Blackberry rondlopen zou dat best kunnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tphones-in-2010.html Dit kan bijna niet.
Advanced Power?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus!
Om mensen op te vrolijken: Ik had AP in mn brievenbus vandaag
Dat is wel waar idd.. Toch hoor ik heel wat klachten over de bb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel mensen met een Blackberry rondlopen zou dat best kunnen.
Alle negers, populaire 12 jarige meisjes en zakenlui hebben blackberry's.
Yep kijk maar in topic dat ik heb gemaaktquote:
gewoon je emmen topic?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yep kijk maar in topic dat ik heb gemaakt
whahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Ragboer het volgende:
Playermuziek, op deze musica doe ik al die geile krullenbollen.
Uhuhquote:
Als apple-fangirl ga ik met een blackberry lopen?quote:
Nokia is de shit,quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als apple-fangirl ga ik met een blackberry lopen?![]()
Overigens heb ik ook geen iPhone, maar dat komt omdat ik faal.
Daar komt die takkeherrie dus vandaan...quote:NIJMEGEN - Helikopters in het luchtruim boven Nijmegen zorgen tussen zeven en acht uur donderdagavond voor de nodige onrust. Een drietal helikopters die af en aan vliegen, zijn gesignaleerd boven onder meer het Goffertstadion, de wijk Heesch en Beek-Ubbergen.
In maart 2010 zorgde een onaangekondigde training voor terrorismebestrijding voor veel onrust bij omwonenden in NIjmegen. Of opnieuw sprake is van een oefening, is onduidelijk. Gemeente- en politievoorlichters weten vooralsnog niet wat er aan de hand is. Ze zoeken momenteel uit wat er aan de hand is.
Maar het is zo mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef _Fanta het volgende:
vind dat spul van apple er wel tof uitzien, maar veel te overpriced, net als zo'n macbook pro. voor dat geld heb je een laptop die veel krachtiger is en waar je wel fatsoenlijk op kan gamen
Je hebt ook zat mooie pc cases hoor, en je kan altijd nog casemoddenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is zo mooi.
Ik vind bijvoorbeeld een iMac veel mooier op een bureau staan, dan andere computers.
Je bureau is ook gelijk fucking leeg als je zo'n ding hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is zo mooi.
Ik vind bijvoorbeeld een iMac veel mooier op een bureau staan, dan andere computers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel chill muzakje hoor, maar niet voor te lang
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
een macbook is leuk voor erbij idd, voor school/werk enzo. maar gamen kan je niet erop..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
Macs zijn te duur, maar geniaalAls ik werk koop ik er zeker eentje
ik game dan ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
een macbook is leuk voor erbij idd, voor school/werk enzo. maar gamen kan je niet erop..
sorry, ik denk niet dat ik zin heb morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ja mensen daar zijn we weer.
De open slots voor morgen!!
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
PM (dus geen dm) mij even als je iets wil opvullen!!
Dat kan dus nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef dan13lv het volgende:
ik kan morgen eventueel welben om 12 uur vrij dus doe maar rond 14.00 uur
Ik?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Wie gamed er nou weer op een laptop.
Wat een afschuwelijke standaard PI heb jij.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Speelt ie romantische liedjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb mijn eigen muziek nu.
bartjen op den sexy gitaar.
[ afbeelding ]
Nieuwsgierigheid is een hel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
2 mensen hebben gerespecteerd ja![]()
ik kan een TR doen voor een postreport nu, maar ik zal het deze keer door de vingers zien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb mijn eigen muziek nu.
bartjen op den sexy gitaar.
[ afbeelding ]
mjah idd voor games kan je beter een desktop hebben idd. Maar enigste game die ik speel is WoW. en dat draait soepel op mn laptoptje. Dus ja why not?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef -Datdus- het volgende:
Vind je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke standaard PI heb jij.
whahah jij bent er 1 van? Weet je nu ook wie die ander is dan?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan een TR doen voor een postreport nu, maar ik zal het deze keer door de vingers zien.
Hahahah ja nu je het zegt... het straalt wel een beetje "uuhuuuu, tuuurlijk, als jij dat wil denken" uit jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
Myr: Wat waren jouw opvattingen over "" ookweer?
was dat dat eruit ziet alsof iemand het beter weet en die ander...
baasquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Hij speelt rise against.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef naatje_1 het volgende:
Myr: Wat waren jouw opvattingen over "" ookweer?
was dat dat eruit ziet alsof iemand het beter weet en die ander...
hoi Mirquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is een "Ik ben sarcastisch, dus ik lach lief terwijl ik je eigenlijk een kuthoer vind"-PI
Welke pi raad je me aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is een "Ik ben sarcastisch, dus ik lach lief terwijl ik je eigenlijk een kuthoer vind"-PI
Hoi schatjequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
ow, ok, ja, dat kan wel. Zoiets zei je een keer in de UDOWU SC volgens mij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hell yea!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Speelde, ik ga jou wel meeten in maart he.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ] "Natuurlijk heb jij gelijk"
[ afbeelding ] "Achterlijk mens, iedereen weet toch dat appel"
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Deze mang die zingt klinkt als die creepy buurman uit Family Guy
Ja, het is overigens niet mijn mening. Het is gewoon een feit. Het staat in de bijbel van het correct gebruiken van PI's.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ow, ok, ja, dat kan wel. Zoiets zei je een keer in de UDOWU SC volgens mij...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Hoi schatjeLuister je ook lekker mee naar de radio ?
Ik respecteer ook wel evenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
Drie respects al dit topic. Gaat goed.
inb4 grapje van sperzieboontoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef sharr het volgende:
Drie respects al dit topic. Gaat goed.
ik kan het niet meer terugvindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, het is overigens niet mijn mening. Het is gewoon een feit. Het staat in de bijbel van het correct gebruiken van PI's.
ik respecteer jou ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
gaat iedereen ineens respecteren
Ken je klassiekers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan het niet meer terugvinden
mijn droomquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben zaterdag weer uitgenodigd voor een feestje vol etm 16 jarigen
Beter zijn er bij RA niet van die kut kindjes.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ben zaterdag weer uitgenodigd voor een feestje vol etm 16 jarigen
Ik jou ook.. waar zit het knopje om te klikkenquote:
Hihiquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik wijzigde me pi gauw...quote:, danwel : Bijna net zo eng als het vervaarlijk glimlachende bolletje. Ik zou persoonlijk het gebruik willen afraden, een post ziet ermee net zo verandwoord uit als de Village People die door Liberace worden begeleid terwijl Siegfried en Roy een showtje opvoeren met hun tijgers.
ik bedoel je reactie in de udowu scquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ken je klassiekers.
De teloorgang van de PI.
maakt mij nie uit, i push all the buttons till she screamsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik jou ook.. waar zit het knopje om te klikken![]()
oeh hoe fout klinkt datquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maakt mij nie uit, i push all the buttons till she screams
heul nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Door jouw posts ben ik nou mijn onbeklede lichaam aan het insmeren met olie.
beetje wel hequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh hoe fout klinkt dat
8-bit techno?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef trolololo het volgende:
Ik heb net zulke bazenmuziek ontdekt
a day to remember?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef trolololo het volgende:
nee, iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Beter zijn er bij RA niet van die kut kindjes.
Ik luister even nietquote:
MIKA, RedOne - Kick Ass (We Are Young)quote:
nou, die van Gisteravond was ook zo leukquote:
Ich bin wie duuuuuuuuuuquote:
Parkway Drive?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef trolololo het volgende:
ik zat iemand gisteravond te soppenquote:
Edwin Evers- Duitsers hier,Duitsers daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Is niet Duits want Tokio.![]()
NEXT!
dit geloof ik welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
bart zit naakt voor zijn webcam
onwaar, ik heb een shirt en broek etc aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
bart zit naakt voor zijn webcam
hihiquote:
Wozes, wat een eng monster. Is het een M?quote:
Niet gezien in DM of op de requestpagina?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
WH, komt er nog wat van mijn verzoeckjens?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet gezien in DM of op de requestpagina?
quote:
quote:
Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef _Fanta het volgende:
maar dj dit is wel beetje verneukte versie, heb je niet de gewone?
Pretty Little Liarsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Iemand nog tips voor tv series, ik kak een beetje in van deze muziek en mn tv is nog kapot
Stond veel te hardquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
je mic is een beetje krakerig ofwat?
Mja, dit iets ruigere kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vind de andere versie mooier
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Rockiejj het volgende:
Roburtt en ik zitten aan de chocolatechip cookies
romantischquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Rockiejj het volgende:
Roburtt en ik zitten aan de chocolatechip cookies
Ik doe die het songfestival had gewonnen welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef naatje_1 het volgende:
god, wat een woordgrapje weer![]()
Wie doet Nena?
Wie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik doe die het songfestival had gewonnen wel
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
Secretaresse van koelkast (lees: huppel), weet koelkast al dat ik zaterdagnacht even niet draai?
Ik stikte in mijn oldtimer dropje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
ga je naar een gaygangbang naatje?
Ik heb 20 negerlullen van raggast cadeau gekregen, dus die ga ik gebruiken ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
ga je naar een gaygangbang naatje?
Zaterdag slik je wat anders, als je dan maar niet stikt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik stikte in mijn oldtimer dropje.
oldtimers!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik stikte in mijn oldtimer dropje.
zij is best engquote:
die begint pas een paar uur na mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Naatje, zaterdag is de marathon!!
Als je je bukkake hebt gehad zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die begint pas een paar uur na mij
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als je je bukkake hebt gehad zeker
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb 20 negerlullen van raggast cadeau gekregen, dus die ga ik gebruiken ook
De marathon begint om 10 uur. Je staat niet op het rooster hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij gaan de marathon doen, als het goed is!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De marathon begint om 10 uur. Je staat niet op het rooster hoor
Zo te horen wel. Hij heeft een grote naam in de producerwereld erbij gepakt zien ik.quote:
Verdomme ik vind dat vrijdagnachtquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik vind dat vrijdagnacht
We gaan niemand na-apenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef trolololo het volgende:
Waarom hebben wij geen glazen huis
Ja maar zaterdagochtend 2 tot 3 is vrijdagnacht!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan gebeurenMaar er staat toch echt zaterdag boven
We regelen wel iemand met een kas. Lekker in het westland.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef trolololo het volgende:
Waarom hebben wij geen glazen huis
porsche1 woont in het westlandquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
We regelen wel iemand met een kas. Lekker in het westland.
En ook niet in je aarsch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Je moet die mic niet in je mond douwen schat
whahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
Je moet die mic niet in je mond douwen schat
Oh, mono, tof.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat mono gaat proberen een paar uur te draaien achter elkaar
niet garpig zemmelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |