quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik wilde niks zeggen, maar pffff
Boehoequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meer eten! krijg je grotere tieten
NEE!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht
Mag ik er wel wat over zeggen trouwens?
Wil je er over praten?quote:
Dus we moeten voortaan onze mond maar houden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wás het wel ja, tot het nodig was te gaan zeiken.
Hoiquote:
Oh, ik moet je drie keer meeten voor ik een mening mag hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boehoe*kras* *kras*
[..]
NEE!
Nee lieverd, dat zijn je steenpuistenquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee lieverd, dat zijn je steenpuisten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
70/75 B/C!![]()
Meer past er toch niet in de hand
Waar smaakt wodka eigenlijk naar? Ik heb dat gewoon nog nooit gedronken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
wodka * missbehavin zakt gelukkig weg in de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hoe staat t eigenlijk met je single/niet single status?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
70/75 B/C!![]()
Meer past er toch niet in de hand
Mjah, naar wodkaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar smaakt wodka eigenlijk naar? Ik heb dat gewoon nog nooit gedronken!
Wat heb jij ook opeens een afleidende UI!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Picsquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Tieten heb ik niet wel een mooie kont en buik
Ik neem aan dat jij dat zelf niet bent in je UI?quote:
*doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe staat t eigenlijk met je single/niet single status?
Die mogen niet hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hey doe eens liefquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe eens gekquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*doorhalen wat niet van toepassing is?
Naar alcoholquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar smaakt wodka eigenlijk naar? Ik heb dat gewoon nog nooit gedronken!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
30.000Vroeger, toen mensen nog trots waren dat ze 1.000 posts haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ik woon al zowat één jaar samen!quote:
As it should!quote:
Vertel es, wie is de dame in je UI?quote:
Assumption...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dat zelf niet bent in je UI?
Zorg maar dat je ze te zien krijgtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moet je drie keer meeten voor ik een mening mag hebben?
Met je kat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik woon al zowat één jaar samen!![]()
Die had je niet verwacht hè?
Ik aap Yuki naquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij ook opeens een afleidende UI!
Ik zag geen bollingquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorg maar dat je ze te zien krijgt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zorg maar dat je ze te zien krijgt
Met een mejuffrouw en 2 poezen!quote:
Tieten!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mogen niet hier
PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Doe maar luxe! Maar leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een mejuffrouw en 2 poezen!
Dit is mijn lieve modusquote:
Ach je bent toch geen single dus ik heb er toch geen bal aanquote:
Dat waren mn ballen, niet mn tietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou 's nachts ze maar in mijn gezicht blijven duwen was ook weer niet nodig
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat waren mn ballen, niet mn tieten
dank je voor t compliment
Moet ik in het kader van 'we women stick together' ook tieten in m'n UI gaan zetten?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
PMDat ga ik maar eens doen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Airwin weet het vast welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vertel es, wie is de dame in je UI?
En ik vond je vorige UI mooier
Jij ging met je hoofd op kruishoogte in de deuropening liggenquote:
Van binnen moet je wel een beetje snotteren he! Niet erg, dat moesten de meeste dames hier. Zelfs nog een huilende kreator aan de deur gehad of hij mij niet kon bekeren!quote:
Assumption...quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je bent toch geen single dus ik heb er toch geen bal aan
Als het in tegenstelling tot de andere je eigen tieten zijn welquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik in het kader van 'we women stick together' ook tieten in m'n UI gaan zetten?
Ik laat liever tranen om andere dingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Van binnen moet je wel een beetje snotteren he! Niet erg, dat moesten de meeste dames hier. Zelfs nog een huilende kreator aan de deur gehad of hij mij niet kon bekeren!
Ik ga ervan uit dat jij het ook weet. So spill?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij ging met je hoofd op kruishoogte in de deuropening liggenik MOEST wel!
alleen als t je eigen zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik in het kader van 'we women stick together' ook tieten in m'n UI gaan zetten?
Ik was altijd in de veronderstelling dat kardinalen celibaat moesten leven en zo. Maar goed, misschien doet ie dat ook welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik laat liever tranen om andere dingen
Maar de wereld is weer een kardinaal armer
Is m'n UI geen bewijs genoeg?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het in tegenstelling tot de andere je eigen tieten zijn wel
Zo, eensgezindheid hierquote:
JA!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat kardinalen celibaat moesten leven en zo. Maar goed, misschien doet ie dat ook wel
Yup, ik herkende ze direct!quote:
Hahaquote:
En priesters en onderwijzers zitten zeker ook nooit aan kindjes? En de Paus is een vent met een jurk zeker?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was altijd in de veronderstelling dat kardinalen celibaat moesten leven en zo. Maar goed, misschien doet ie dat ook wel
Jij doet haar katjes?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En priesters en onderwijzers zitten zeker ook nooit aan kindjes? En de Paus is een vent met een jurk zeker?
Ja, ja en jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En priesters en onderwijzers zitten zeker ook nooit aan kindjes? En de Paus is een vent met een jurk zeker?
En aan kleine jongetjes friemelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo thuis maar een Warsteiner uitproberenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik mag van MissMSX aan de wodka
Je hoort het te doen omdat je het leuk vindt, niet omdat je er iets voor terug verwachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik wil er wel wat voor terug he
Hee, ik zei alleen dat ik in die veronderstelling wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja JK als je een onwijs lekker ding was, was het klakkeloos aangenomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wás het wel ja, tot het nodig was te gaan zeiken.
Kloptquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoort het te doen omdat je het leuk vindt, niet omdat je er iets voor terug verwacht
Ik denk dat Kapitein Tally best wel eens gelijk zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Tja JK als je een onwijs lekker ding was, was het klakkeloos aangenomen.
Werd er gestrooit metsmileys. En had je er misschien nog een hihihi uitgesleept
hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Geef hem een schep en een kruiwagen en noem hem Paulus!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga geduldig onder m'n brievenbus zitten wachtenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KloptDaarom zal ik het waarschijnlijk ook niet doen.
De waarheid als een koe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
handig en prima in hokjes te stoppenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
De waarheid als een koe.
Wat zijn we toch oppervlakkig
Wat? Je achterste op de gevoelige plaat zetten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
KloptDaarom zal ik het waarschijnlijk ook niet doen.
Heb je hem weer met zijn hokjes...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handig en prima in hokjes te stoppen
Hokjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
handig en prima in hokjes te stoppen
Niet echt een openbaring, ware het niet dat iedereen er niet even eerlijk voor uitkomt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
De waarheid als een koe.
Heerlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
De waarheid als een koe.
Tjah, ik ben nou eenmaal geen Snuit, Friendx of Barbusse.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet toch iets als je eenmaal uit de kast bent!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
Heb je hem weer met zijn hokjes...
Hokjes vakjes, we snijden iedereen in blokjes, plakjes!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat? Je achterste op de gevoelige plaat zetten?
En al helemaal geen D_K!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah, ik ben nou eenmaal geen Snuit, Friendx of Barbusse.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iedereen doet het, weinig geven het toe. Het maakt t leven zoveel makkelijker
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iedereen doet het, weinig geven het toe. Het maakt t leven zoveel makkelijker
Idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oberflächlichquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt een openbaring, ware het niet dat iedereen er niet even eerlijk voor uitkomt.
Ich bin ein oppervläkkige!
Alleen omdat het waar wasquote:
Dat is toch van Elly en Rickert?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hokjes vakjes, we snijden iedereen in blokjes, plakjes!
quote:
Boks ouwe!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch van Elly en Rickert?
Nee hoor niet om de draak te steken met JK. Meer zoals Samzz zegt de oppervlakkigheid van mensenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef hem een schep en een kruiwagen en noem hem Paulus!
quote:
Die grap wordt oudquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En al helemaal geen D_K!
Je komt niet eens tot aan de broekriem!
Gelukkig snapte ik je welquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet om de draak te steken met JK. Meer zoals Samzz zegt de oppervlakkigheid van mensen
En het gezeik op diegene die het altijd goed bedoelen zonder bijbedoelingen
quote:
Ik ken hetquote:
Babs! Ouwe befsnavelaar!quote:
Dat ben ik dan ook wel.quote:
Opvallende dat de vrouwen hier haar wel snapte en de mannen niet.quote:
Je mist weer duidelijk de grap.quote:
Misschien het verschil in wel begrijpend kunnen lezen of niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opvallende dat de vrouwen hier haar wel snapte en de mannen niet.
Gevalletje Venus-Mars?
Dag ander mensquote:
Dat klinkt nog beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien het verschil in wel begrijpend kunnen lezen of niet?
Blijkbaar is dat niet goed. Ik hou voortaan m'n bek wel dicht als ze weer eens lopen te huilen dat iemand roept dat ze lelijk zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoor niet om de draak te steken met JK. Meer zoals Samzz zegt de oppervlakkigheid van mensen
En het gezeik op diegene die het altijd goed bedoelen zonder bijbedoelingen
Viespeukje!quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet goed. Ik hou voortaan m'n bek wel dicht als ze weer eens lopen te huilen dat iemand roept dat ze lelijk zijn.
Zo zit Snuit ook te vaak complimentjes te geven. Roept ook te vaak dattie wil neuken. Maakt ook te vaak opmerkingen die te zoet sappig zijn.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zit Snuit ook te vaak complimentjes te geven. Roept ook te vaak dattie wil neuken. Maakt ook te vaak opmerkingen die te zoet sappig zijn.
Springt Peurac iets te vaak ergens tussen om de moraalridder uit te hangen.
En er is ook vast iets met Friendx maar kan er ff niet op komen
topquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat niet goed. Ik hou voortaan m'n bek wel dicht als ze weer eens lopen te huilen dat iemand roept dat ze lelijk zijn.
Ik doe teveel aan rijmpjes, om je even op weg te helpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo zit Snuit ook te vaak complimentjes te geven. Roept ook te vaak dattie wil neuken. Maakt ook te vaak opmerkingen die te zoet sappig zijn.
En o wijze Spammy Tally wat zeggen de kaarten over mij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja, die mis ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mist weer duidelijk de grap.
1:42
Wees blij dat je jezelf bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hihi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die doet het zo sneaky dat het niet opvalt, dat is de ergste
Dáár zit het probleem nou net.. Dat ben ik dus veel te vaak niet blij mee..quote:
Dat ligt kennelijk aan de bh inhoudquote:
Verstand zit dus toch in de tieten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt kennelijk aan de bh inhoud
quote:
Neuhquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doe teveel aan rijmpjes, om je even op weg te helpen
Uit de winkel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar tover je die nu weer vandaan?
Hij kan heul niet toveren!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar tover je die nu weer vandaan?
Maar jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik snapt hem ook en ik heb geen moobs!!!
Iedereen heeft irritante trekjes. Mogen we er daarom helemaal geen commentaar meer op leveren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een azijnpisser en waait met de wind mee waarvan je denkt dat die de grootste rel veroorzaaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En o wijze Spammy Tally wat zeggen de kaarten over mij?
Ik ben er nu wel even klaar mee, want december was koud en ik kijk nogal uit naar de lentequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
NeuhAls jij lekker in de decembermaand wil blijven hangen met je Sinterklaasgedichtjes moet je dat zeker doen
Dat weet jij heul nietquote:
Toch heeft Tally wel een punt. Had je ook zo gereageerd als Barbie het had gedaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen heeft irritante trekjes. Mogen we er daarom helemaal geen commentaar meer op leveren?
Snuit, Peu en xFriendx horen het heus wel van me, als ik me er aan erger. En nu was Peu me toevallig voor (de moraalridder!), maar anders had ik Jofu zelf wel aangesproken.
Hoewel dat vast iets subtieler gegaan was
Duhuh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstand zit dus toch in de tieten?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een azijnpisser en waait met de wind mee waarvan je denkt dat die de grootste rel veroorzaakt
Sure.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen heeft irritante trekjes. Mogen we er daarom helemaal geen commentaar meer op leveren?
Snuit, Peu en xFriendx horen het heus wel van me, als ik me er aan erger. En nu was Peu me toevallig voor (de moraalridder!), maar anders had ik Jofu zelf wel aangesproken.
Hoewel dat vast iets subtieler gegaan was
Jawel, want ik ken Peu al zo'n 7 jaarquote:
Nee hoor genoeg mensen denken dat te hebben en hebben dat totaal niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
Verstand is het eerlijkst verdeeld in de wereld, iedereen denkt er genoeg van te hebben
Nee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch heeft Tally wel een punt. Had je ook zo gereageerd als Barbie het had gedaan?
Dat zou jij andersom ook doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, want ik ken Peu al zo'n 7 jaar![]()
Of hij moet het geheim gehouden hebben al die tijd, en issie stiekem 1 of andere superheld
Ik ook! dan ben ik die pens kwijtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel even klaar mee, want december was koud en ik kijk nogal uit naar de lente
Dat was dus Samzz d'r punt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg mensen denken dat te hebben en hebben dat totaal niet.
Oh nvm thenquote:
Nee, ik pis wel azijn, maar ik veroorzaak vaak de rel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een azijnpisser en waait met de wind mee waarvan je denkt dat die de grootste rel veroorzaakt
Dat jij niet kunt lezen staat vast.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor genoeg mensen denken dat te hebben en hebben dat totaal niet.
Nou, het gaat mij dus om je eerste zinquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste zal ik niet ontkennen dat ik zo oppervlakkig ben dat ik het fijner vindt als een voor mij aantrekkelijke man zoiets zegt.
Daarnaast weet jij dondersgoed dat Barb mij veel beter kent dan Jofu. En zijn opmerkingen daarom veel meer waarde voor me hebben.
Dus je moet iemand kennen voor je iets over dr tieten mag zeggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee.
Ten eerste zal ik niet ontkennen dat ik zo oppervlakkig ben dat ik het fijner vindt als een voor mij aantrekkelijke man zoiets zegt.
Daarnaast weet jij dondersgoed dat Barb mij veel beter kent dan Jofu. En zijn opmerkingen daarom veel meer waarde voor me hebben.
Prima.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij niet kunt lezen staat vast.
[..]
Nou, het gaat mij dus om je eerste zinDus mijn aanname klopt gewoon. Dan doet die tweede zin er niet zoveel toe.
Dat vind ik best vaag, aangezien ik ze wel degelijk kan beoordelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dus je moet iemand kennen voor je iets over dr tieten mag zeggen?
Vandaag werkt alles je op je zenuwenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima.
Maar mensen kunnen dus maar 1 motivatie hebben voor een mening? Want voor mij speelt het wel degelijk allebei mee.
Jofu kent mij nauwelijks. Dus die opmerkingen komen wat mij betreft compleet uit de lucht vallen. Op den duur werkt dat me op m'n zenuwen.
Herhaling, herhaling, kentucky fried chicken and a kardinalen-hutquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cup B/C liefst met 70/75! Dat heeft de voorkeur!
Moet je dan iemand goed kennen om een mening te geven over of je een bepaald formaat borsten wel of niet goed vindt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima.
Maar mensen kunnen dus maar 1 motivatie hebben voor een mening? Want voor mij speelt het wel degelijk allebei mee.
Jofu kent mij nauwelijks. Dus die opmerkingen komen wat mij betreft compleet uit de lucht vallen. Op den duur werkt dat me op m'n zenuwen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herhaling, herhaling, kentucky fried chicken and a kardinalen-hut
En toch... JK lekker jezelf blijven. Ook al ben je er zelf niet altijd blij meequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik best vaag, aangezien ik ze wel degelijk kan beoordelen.
Maar goed. Ik weet genoeg.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch... JK lekker jezelf blijven. Ook al ben je er zelf niet altijd blij mee
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag werkt alles je op je zenuwen
Dan val ik afquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga je toch een DVD kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Er komt vanavond echt geen leuke film op tv
dat wordt dan maar Sister act en meezingenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik the Little Mermaid erop zet als TBBT afgelopen is.quote:
Nieteens op de filmkanalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is jofu zon beest die van kleur kan veranderen en met zijn vieze tong vliegen kan vangenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is waar.
Neemt niet weg dat ik me al langer erger aan jofu's overmatig complimenteuze gedrag.
Het gaat niet alleen om borsten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je dan iemand goed kennen om een mening te geven over of je een bepaald formaat borsten wel of niet goed vindt?
Doe de groeten aan Sebastiaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik the Little Mermaid erop zet als TBBT afgelopen is.
ik heb genoten van A t/m F, waaarbij ik groter wel altijd fijner vondquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar vandaag is het dan makkelijker om te reageren om je af te reageren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is waar.
Neemt niet weg dat ik me al langer erger aan jofu's overmatig complimenteuze gedrag.
Daar is de discussie wel mee begonnen. Maar laten we er inderdaad maar over ophouden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om borsten.
Maar laat maar verder. De boodschap is duidelijk lijkt me. Ik heb echt helemaal geen zin meer in dit gezeik.
Dit is geen gezeik hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om borsten.
Maar laat maar verder. De boodschap is duidelijk lijkt me. Ik heb echt helemaal geen zin meer in dit gezeik.
Hoi blindequote:
ik ben 16 januari niet eens geweest toen ze hier in hellimond warenquote:
ik ben het niet, have funquote:
Ik ben oost-indisch blindquote:
Ohquote:
Dat is makkelijkquote:
weet je dat ook weerquote:
O niets! Een dwerg die dacht dat ie een trol was en een trol die dacht dat ze in maatje 36 paste!quote:
Ik heb steeds ruzie met de quot-eknop op m'n mobielquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Tally het volgende:
Die knop check nieuwe posts werkt niet op mijn mobiel
Das ff flink kut
Hell yeahquote:
oh, niks om me druk over te maken dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O niets! Een dwerg die dacht dat ie een trol was en een trol die dacht dat ze in maatje 36 paste!
Spelbrekerquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben 16 januari niet eens geweest toen ze hier in hellimond waren
ik schaam mij diepquote:
Jij blijft overtuigd van jouw gelijk, ik van het mijne.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is geen gezeik hoor
Dit is nou een discussie. Eentje die nu persoonlijk tegen jou gericht is.
Zo eentje die Peurac begon tegen JK en waar je bij in sprong
Mijn mobiel blijft volhouden de normale layout te moeten openen.. Maar de helft werkt dan nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:33 schreef Tally het volgende:
Die knop check nieuwe posts werkt niet op mijn mobiel
Das ff flink kut
Hehehquote:
Die werkt hier dan weer wel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb steeds ruzie met de quot-eknop op m'n mobiel
ja die staat vaak n post te hoog bij mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb steeds ruzie met de quot-eknop op m'n mobiel
Dat lijkt mij duidelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
krijg net een smsje van mn ex scharrel: "Was weer lkkr vandaag. Gr <nieuwe vriend van haar>"
had ik ook, heb je android? moet je ff in de instellingen van je browser aangeven dat ie mobiele versies van websites pakt. of je hebt op fok aangegeven dat je de normale lay-out ook op mobiele devices wil gebruiken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn mobiel blijft volhouden de normale layout te moeten openen.. Maar de helft werkt dan niet
jij gaat tenminste wel braaf in een hokje zittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij blijft overtuigd van jouw gelijk, ik van het mijne.
Zoals ik doorlopend heb gezegd: het is mijn mening. Klaar.
Daarnaast heb ik al toegegeven dat ik oppervlakkig ben, dus ik snap het probleem ook niet meer.
Er eindeloos over doorzagen vind ik gezeik, en daar heb ik geen zin in.
wat een jankzakquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef PeuRac het volgende:
krijg net een smsje van mn ex scharrel: "Was weer lkkr vandaag. Gr <nieuwe vriend van haar>"
Ik wilde bijna zeggen: ruilen?quote:
kei!quote:
Raampjes Mobile 6.5 helaas.. Met IE als browser omdat Opera stuk is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had ik ook, heb je android? moet je ff in de instellingen van je browser aangeven dat ie mobiele versies van websites pakt. of je hebt op fok aangegeven dat je de normale lay-out ook op mobiele devices wil gebruiken.
Daar heb ik eigenlijk nooit op gelet. Maar ik moet soms wel 4 of 5 keer (ergens in de buurt vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja die staat vaak n post te hoog bij mijbij jou ook?
Ik vind t ook echt sneuquote:
Blah blah. Oppervlakkig heb je idd toegegeven maar dat was al duidelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij blijft overtuigd van jouw gelijk, ik van het mijne.
Zoals ik doorlopend heb gezegd: het is mijn mening. Klaar.
Daarnaast heb ik al toegegeven dat ik oppervlakkig ben, dus ik snap het probleem ook niet meer.
Er eindeloos over doorzagen vind ik gezeik, en daar heb ik geen zin in.
oh...dan moet je niet zeuren...neem een fatsoenlijk OS voor je telefoon.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Raampjes Mobile 6.5 helaas.. Met IE als browser omdat Opera stuk is..
Met kip en patat?quote:
ach...de ex van mijn ex heeft mij eens uit mijn auto getrokken en bedreigdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind t ook echt sneuben nog goed bevriend met dr, zou zelfs binnenkort wat gaan drinken met hem erbij, maar dit vind ik wel kansloos.
Zelfgemaakte?quote:
Kun jij spoilers open eigenlijk? Ik niet namelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Tally het volgende:
O en een aanvullingMijn edit knop werkt niet merk ik
Ik had/heb ook gelijk. Gaf jezelf toe
werkt niet in de mobile lay-out iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun jij spoilers open eigenlijk? Ik niet namelijk
Ik durf het niet aan de OS te veranderen, want ik heb geen back-up telefoon..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...dan moet je niet zeuren...neem een fatsoenlijk OS voor je telefoon.
regel een nieuwe telefoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan de OS te veranderen, want ik heb geen back-up telefoon..
Ik weet ook niet of Android wel lekker draait op de Samsung Omnia Qwerty
Dat kan ik ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij gaat tenminste wel braaf in een hokje zittenkan MissB nog wat van leren
Ik wil een Desire Z, maar nog geen kans om iets te doen ivm Abbo, en een losse kopen vind ik te duurquote:
Ik welquote:
Wel als je een bericht met spoiler quote.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
werkt niet in de mobile lay-out idd
Nou heel simpel. Je ziet gewoon alles, maar je negeert gewoon dat wat je eigenlijk niet zien wil. Dus alle bagger sla je gewoon over zonder er op te reageren, bijvoorbeeld. Sommige verkeersborden staan er ineens niet meer, foutmeldingen verdwijnen als sneeuw voor de zon, en wat dies meer zeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hehehhoe die je dat ik wil dat ook leren
Owh? Wat voor sms-je?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook een smsje van mijn ex
Ik denk alleen dat hubbie dan tegen t plafond zit
Schnitzel en patat en joppie sausquote:
Nooit ruzie mee gehad ofso, ik denk dat die bang is ofso, maar ik vind t prima.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...de ex van mijn ex heeft mij eens uit mijn auto getrokken en bedreigd
ik krijg altijd ruzie met ex'en
Als ik nog een smsje zou krijgen van m'n ex dan krijg ik een hartaanvalquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook een smsje van mijn ex
Ik denk alleen dat hubbie dan tegen t plafond zit
Lukt dat nog wel? Uit bad komen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet!
Toch maar uit bad gaan zo en mijn laptop pakken
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.quote:
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.
Of van een bepaalde ex
Jaloerse mannenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou zo'n smsje waardoor je kerel (alstie een heul klein beetje sjaloes is) tegen t plafond zou zitten.
Of van een bepaalde ex
"Zeg schat, waarom drijf je ineens van stoel af?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?
Ik heb van die oude lullen handgrepen met zuignap gekocht voor tegen de muurquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lukt dat nog wel? Uit bad komen?
ze is dood?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik nog een smsje zou krijgen van m'n ex dan krijg ik een hartaanval
Mijn man is niet gek!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, niet laten lezen en gewoon in stilte van genieten kan toch ook?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb van die oude lullen handgrepen met zuignap gekocht voor tegen de muur
Gelukkig Nieuwjaal!!!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
Euhm.. OK... ineens heel hard vuurwerk hier
In mijn achtertuin?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gelukkig Nieuwjaal!!!!!!
het is Chinees nieuwjaar
Niet zo jaloers! Leuk jaloersquote:
wat schiet je ermee op om zo over iemand te denken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel.
Dat zegt wel genoeg denk ik
Zo van dat je daarna ineens zulke briljante seks hebt als je in geen maanden hebt gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo jaloers! Leuk jaloersZo'n klein beetje zeg maar
hij leest/kijkt in je telefoon?quote:
Dat doe ik dus ook niet echt :'xquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou ik niet vertrouwen. Veel te bang dat de zuignappen loslaten
Ik heb zo m'n redenen ervoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat schiet je ermee op om zo over iemand te denken?
dat zijn geen tuinkabouters in je tuin, dat zijn chinezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn achtertuin?
In deze buurt wonen geen Chinezen
Dat ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo van dat je daarna ineens zulke briljante seks hebt als je in geen maanden hebt gehad?
dan geef ik ff het juiste antwoord op mijn vraag: helemaal niks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n redenen ervoor.
Wanneer komt hij thuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook niet echt :'x
Daarom lig ik er nogHubbie is niet thuis om me op te rapen als het misgaat
heb je dat al eens meegemaakt ja?quote:
Tuinkabouters? Zeg, waar zie je mij voor aan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat zijn geen tuinkabouters in je tuin, dat zijn chinezen.
Mijn vriendin neemt gewoon op en kijkt wie er smst. Zelf ben ik een chaoot. Ik vind dat wel fijn zo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij leest/kijkt in je telefoon?daar staat bij mij echt de doodstraf op
Na de break-up ene paar maanden geen contact gehad met mn ex, toen begon het ineens weerquote:
Oew... ik ga mijn ex eens sms-en dat hij me moet sms-enquote:
voor iemand die met Airwin getrouwd isquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuinkabouters? Zeg, waar zie je mij voor aan?
Huisje, boompje, beestjes, tuinkabouters?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuinkabouters? Zeg, waar zie je mij voor aan?
Nee dat doet hij niet. Net zoals ik dat niet bij hem doe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij leest/kijkt in je telefoon?daar staat bij mij echt de doodstraf op
Leg de link eens uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor iemand die met Airwin getrouwd is
Nah, ik hou er gewoon niet van, niet vanzelfsprekend. Uiteindelijk mag het altijd wel, ga em alleen niet pakken en uit jezelf wat lezenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin neemt gewoon op en kijkt wie er smst. Zelf ben ik een chaoot. Ik vind dat wel fijn zo.
Is dit het einde?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huisje, boompje, beestjes, tuinkabouters?
Kweeniequote:
ik leg liever linkjes die er nog niet zijn..een beetje pionieren enzoquote:
Morgenochtend?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie
Trouwens zou ik t ook niet erg vinden als hij mijn smsjes leest. Ik heb geen geheimen
Don't give up your day jobquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik leg liever linkjes die er nog niet zijn..een beetje pionieren enzo
Kinderen, doorzonwoning, station wagon, labrador, Sky Radio...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is niet veel meer over, nee![]()
wel mijn night job?quote:
100% NL.. The End.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kinderen, doorzonwoning, station wagon, labrador, Sky Radio...
Waarheen, waarvoor...quote:
The Doorsquote:
Het ging je de pet 1m01 te boven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, die had ik nieteens door
Vluchten kan niet meerquote:
Als je een vreemde bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |