Dank daarvoor.quote:
jah heb ik ook wel us last van, zit ik 10 minuten zo te staren dat er zo nieuwe post komt. en dan gebeurt er gewoon niksquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb ikook wel eens, dat hij gewoon niet meer refreshed.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah heb ik ook wel us last van, zit ik 10 minuten zo te staren dat er zo nieuwe post komt. en dan gebeurt er gewoon niks
Feestjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Graseter heeft een tagje. Driepink niet.
Niet zeiken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef sharr het volgende:
[..]
nee die pik jij voor mijn neus weg stijn
Ikke ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
have funquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, dezeng boy gaat eventjes muziek downloaden juwaitzelf
Groetjengs
Lievquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet zeiken.
Ik heb wel jouw TT gedaan
Iets met snorlax.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
??quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
Verdomde Raggast draai ik zijn plaat is er niet.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
Verdomde Raggast draai ik zijn plaat is er niet.
Awo rustug broeder, ik voel dezeng!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Ragboer het volgende:
Chillouz voor dezeng. Voor mn boi mc-Piel is dit nummer.
Ik ben ontroostbaar zonder tagjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HUILEN
TRANEN MET TUITEN
BAKKEN MET TRANEN
Slaap lekker.quote:
Ik doe mee via skype!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ragboer zit gezellig te smoken in zijn eentje
Ik ga vanavond uit, misschien zo even langs de shop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ragboer zit gezellig te smoken in zijn eentje
RAGBOER HEEFT NOG LIGGENquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit, misschien zo even langs de shop.
Awo ff rustug langs die shoppa droppen noh! luister dezeng dangz.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond uit, misschien zo even langs de shop.
stil meisjequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
RAGBOER HEEFT NOG LIGGEN
Nadeel is, ik wil ook veul zuipeng.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo ff rustug langs die shoppa droppen noh! luister dezeng dangz.
Eerst hadden ze hier alleen maar gay silver en shit. Nu gewoon goeie, haze/skunk en af en toe goeieng bubbles. Maar als je echt helemaal droeloe wil gaan dan moeten die mangen naar agga gaan om daar die RIP te halen in Chinatown. Shit is para vriend jwz.
?quote:
ja togquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef _Fanta het volgende:
ik zit hier ook lekker te chillen, jullie nie dan?
Dan eerst zuipen en dan pas paap klappen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nadeel is, ik wil ook veul zuipeng.
ha haquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik typte lekker ipv liggen
jah beter op zittend chillen dan staand niewaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja tog
zo op m'n bips en alles
Ik heb het proberen na te doen maar het ging te snel.quote:
wat is omhoog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef mc-Piel het volgende:
rustuk hier broeders, wat is omhoog?
Toch wel hardstyle draaien he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef Nitrouz het volgende:
Het is gelukt vdj te downloadenIs ff ermee kloten, misschien binnenkort DJ Nitrouz a mattie!!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:20 schreef Nitrouz het volgende:
Het is gelukt vdj te downloadenIs ff ermee kloten, misschien binnenkort DJ Nitrouz a mattie!!
Ja, er is normale muziek.quote:
Ait mattie, vandaag tot half 1 les, morgen tot half 12, leveng ofnie dang hequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]DJ Nitta in het huis. Straight outta 030.
Heloef is ook van Suri-afkomst.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
De huidige DJ klinkt echt als een neger. No offence, maar het viel me gewoon op.
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat ook écht zo isquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Dalando het volgende:
De huidige DJ klinkt echt als een neger. No offence, maar het viel me gewoon op.
omdat wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:22 schreef Dalando het volgende:
Volgensmij luisterd SwJ mee omdat Yvonne.
Ja jongûh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef _Fanta het volgende:
SwJ luisterd ook graag naar radio Onzin, da's goed toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |