Geldt die regel nog steeds?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Balen!![]()
De her van goederenrecht is 'gelukkig' nog ver weg, zodat je nog ruim de tijd hebt voor de her...![]()
(Uh... je had toch wel een 4 he? )
Ik dacht het wel, maar ik begin nu een beetje te twijfelen.. en de Oer is ook nogal rommelig.quote:
Die regel geldt alleen voor de eerstejaars, toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar ik begin nu een beetje te twijfelen.. en de Oer is ook nogal rommelig.
Het is best lastig, maar ik had het niet goed voorbereid in verband met m'n andere tentamen. Tevens vroegen ze me net de verkeerde dingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh das balen, ik heb volgende periode goederenrecht, is het heel lastig of had je niet
goed geleerd?
Ik had een 5 en die regel geldt inderdaad alleen voor eerstejaarsvakken.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Balen!![]()
De her van goederenrecht is 'gelukkig' nog ver weg, zodat je nog ruim de tijd hebt voor de her...![]()
(Uh... je had toch wel een 4 he? )
Gehaald?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef aaipod het volgende:
He verdorie. Vanavond om half 7 een tentamen inleiding sociaal recht. Nog nooit zo laat een tentamen gehad. Nu loop ik me dus de hele dag op te vreten
Ja had het uiteindelijk ook wel gevonden, maar dat zijn iedere keer van zo'n flutopdrachtjes die je meestal zo af hebt, en ik wilde er op dat moment eigenlijk niet meer dan een half uur aan bestedenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Sessy het volgende:
Las vandaag een (echte, niet eens bedacht voor een cursus of zo!) dagvaarding waar zo'n stuk of 6 dingen die volgens 45 jo 111 Rv erin moeten, verkeerd of niet erin stonden... *facepalm*
Tip voor alle studenten: goed opletten bij Burgerlijk Procesrecht is best wel een beetje belangrijk...
Ontbinding woonruimte moet via de rechter, tenzij bijv. instemming met van huurder... (lees maar in boek 7, 200 en volgende voor algemene regels en iets van 245 en volgende voor woonruimte uit mijn hoofd) Op zich zou je al een eind moeten komen met de wettekst, toch?
Klopt, die had je al moeten bestellen inderdaadquote:Op maandag 4 april 2011 13:52 schreef Cortax het volgende:
[..]
Gehaald?
Klote reproshop van de RUG trouwens. Moet je klappers voor semester2b klaarblijkelijk al voor semester2a aanschaffen, kan ik weer een week wachten
Ik heb er helemaal nog niet naar gekekenquote:Op maandag 4 april 2011 20:44 schreef Cortax het volgende:
Sowieso kom je wel binnen bij je sectie naar wens via Honours, dus dat is geen probleem. Vond Inleiding Sociaal Recht zelf ook een erg leuk vak
Hoe gaat het met je Europees opdracht. Ik heb er nog niet heel veel naar gekeken maar volgens mij is het gewoon de bedoeling dat je het schem van pag. 197 Amtenbrink/Vedder afloopt.
Beetje gelukt? Heb je ook Bestuursrecht 3?quote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal nog niet naar gekekenIk had eigenlijk de dinsdag voor de toetsweek de werkgroep en het leek me wel een idee om mijn 1-malige switch mogelijkheid te gebruiken. Ik heb em nu dus a.s. donderdag. Ben ook niet echt van plan om het voor te bereiden. De docent verklopt toch de helft
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, P is binnen.
Inl. Publiekrecht relatief goed gescoord met een 7, gemiddelde lag rond de 5.
Yes! Woensdags van 11 tot 1. Ik ben er nu even mee bezig en kom er niet helemaal uit. Het lijkt meer bestuursrecht 2 dan 3.. Ik heb nu iets over vertrouwensbeginsel, zorgvuldigheidsbeginsel ex 3:2 en belangenafweging ex 3:4 Awb.quote:Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef Cortax het volgende:
[..]
Beetje gelukt? Heb je ook Bestuursrecht 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |