En misschien hebben die vriendinnen er wel spijt van, omdat ze hebben toegegeven aan hun opdringerige vriendje. En waarschuwen ze haar ervoor niet hetzelfde te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:04 schreef ronaldof94 het volgende:
Tja waarschijnlijk praat ik met iemand van 60 hier?
Tegenwoordig is 16, heel normaal. meeste vriendinnen van dr hebben al gedaan..
jongens volgens mij is het gewoon een trolquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef ronaldof94 het volgende:
Julie zijn egt kk stumpers weetje. chiks genoeg kank krijge. groot mond julllie allmaal hier achter computer
kom maar ik spreek af me jou kk lijers.
Ik hoop dat je vriendin het uitmaakt vóórdat je een keer zo tegen haar uitvalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef ronaldof94 het volgende:
Julie zijn egt kk stumpers weetje. chiks genoeg kank krijge. groot mond julllie allmaal hier achter computer
ben je marokkaan of een wigger?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef ronaldof94 het volgende:
Waarschijnlijk iemand die zijn frustratie niet kan uiten in woorden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:26 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ben je marokkaan of een wigger?
wat een frustratie... sta je droog ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef ronaldof94 het volgende:
Kickbox anders ff een paar plankjes hout doormidden, om af te koelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef ronaldof94 het volgende:
kom maar kk stumpers. ik sla jullie kk kaaskoppen in mekaar. kanker internet nerdjes whaha. viez kk lijers. wij kome jullie wel soeke
het zegt wij?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:27 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
wat een frustratie... sta je droog ofzo?
Moet ik nou bang worden van een bijna 17-jarige maagd?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef ronaldof94 het volgende:
kanker lijers juulliee allmaal. wachtma je komt de verkeerde vanzelf tegen kk christene
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik nou bang worden van een bijna 17-jarige maagd?![]()
Nee, toch maar niet.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef ronaldof94 het volgende:
wacht maar sletje. mijn vrienden neuke jou zo hard in je kk kutje. dat jij niet meer kan lopen whaha. en al deze kk sukkels hierop dit forum w haha. stumpers. kanslozen jullie krijgen geen meisjes whaha. kk stumpers jullie kk blanke
Mo ben jij het? Of is het Rachim? Of Tolga? Of Abdel? Of Lahcen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef ronaldof94 het volgende:
wacht maar sletje. mijn vrienden neuke jou zo hard in je kk kutje. dat jij niet meer kan lopen whaha. en al deze kk sukkels hierop dit forum w haha. stumpers. kanslozen jullie krijgen geen meisjes whaha. kk stumpers jullie kk blanke
nee hoor. je denkt gewoon dat ts serieus een autochtoon is. dat is je fout.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik had haar gedumpt, ben ik nu een klootzak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |