Dit dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Dirkh het volgende:
Nieuwe trend? Onder welke steen kom jij vandaan?
Ik wordtquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik wordt wild van een kapsel zoals Justin...
Justin Bieber
Neuken? MSN?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ik wordt wild van een kapsel zoals Justin...
Justin Bieber
Voor Bieber noemde ze het een bloempotkapsel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Robophatt het volgende:
Dat was daarvoor ook al, alleen heette het toen emo/metro/whatever kapsel.
Vind het bij sommige jongens leuk staan, maar vaak is het nogal kut.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik had mijn haar al ver voor Bieber ooit zo zitten
Maar sinds Bieber durf ik niet meer.
Tevens al die bitches die allemaal zo moeilijk in de verte kijken of zo'n "gevaarlijke" blik moeten hebben. Sukkeltjes lopen op hun 16 met zware rimpels op hun gezicht door het fronsen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht dat je daar niet meer mee rond loopt.
Ja idd, op een spiegel foto met flitsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik vind het wel mooi staan met een nickelson jas
Terechte klacht, alleen ik heb een lelijk voorhoofd dus ik moet welquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:00 schreef Leonidas82 het volgende:
Is dat de nieuwe trend aan het worden? Een leger mooibois op de middelbare school die met motorhelmen rondlopenen dan die tienermeisjes (no pics) die daar voor vallen
![]()
Waarom zou je eruit willen zien als justin bieber soberzo justin bieber
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Captain_MeatBone het volgende:
ik vind het wel mooi staan met een nickelson jas
Waar is de flits?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck you met je nickelSon
Met hem wil je geen fittie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de foto gaan met je camera.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terecht dat je daar niet meer mee rond loopt.
Dat meen je toch niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens met halflang haar.
Justin Bieber is natuurlijk niet echt mijn ding, maar zijn kapsel is wel cute
Wat is dit..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:13 schreef Skonk het volgende:
Wat nou handelsmerk? Dat haar was in de jaren 70 al in de mode.
woest aantrekkelijk ditquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Samcali het volgende:
Zelfs Johan Derksen had vroeger zo'n kapsel.
[ afbeelding ]
Ghehe, Johan Derksen als wuppiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kon nog in de cowboytijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:23 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
't is Justins handelsmerk. Nu hij iets aan z'n haar heeft laten doen, heeft hem dat 80.000 twitter volgers gekost.quote:Op zondag 10 april 2011 09:01 schreef cvboer het volgende:
Bij kleine kindertjes tot een jaar of 14/15 is leuk. daarna zou men wat volwassener moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |