abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92283726
Ik ben echt stapelgek op een collega. Dat is wederzijds. Zij heeft nog een vriend maar ze is bezig met uitmaken. Nee, ik ben niet iemand die relaties kapot maakt. We kunnen elkaar gewoon niet negeren. Ik ben nog nooit zo gek op iemand geweest. Zij is alles wat ik wil. Ik wil het zo graag uitschreeuwen maar ik moet me inhouden.
pi_92283780
Wel toevallig, op dit moment heb ik een collega die precies hetzelfde heeft.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:01:04 #3
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92283948
wat houdt 'bezig met uitmaken' precies in?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92284253
Garisson72:
quote:
Dat TS langdurig aan het lijntje gehouden wordt natuurlijk ;)
pi_92284319
Ze wilt niet vreemd gaan.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:12:27 #6
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92284543
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat TS langdurig aan het lijntje gehouden wordt natuurlijk ;)
Ik probeer te vermijden om suggestieve posts te maken, vandaar dat ik het zo formuleerde. :+
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Antaris het volgende:
Niet echt een antwoord op de vraag. Laat ik het dan zo zeggen: Waarom maakt ze het niet stante pede uit om met jou te zijn?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92286857
quote:
als ze vreemdgaat is het toch gelijk uit? :')
pi_92291096
quote:
Ik denk dat ze dat eigenlijk al aan't doen is. Met voorbedachten rade een relatie uit maken voor een ander is ook een vorm van vreemdgaan, ya know.
pi_92294009
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat eigenlijk al aan't doen is. Met voorbedachten rade een relatie uit maken voor een ander is ook een vorm van vreemdgaan, ya know.
Is wel waar, maar ik vind t wel redelijk netjes van haar. Ze heeft in principe niks fout gedaan. Gevoelens zijn eenmaal onvoorspelbaar. Maar ik zou ook kwaad worden als je een relatie hebt en je vriendin heeft met iemand anders staan tongzoenen (ik noem maar een voorbeeld). Goed een relatie beëindigen lukt überhaupt niet of het moet wederzijds zijn.
pi_92294336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Antaris het volgende:

[..]

Is wel waar, maar ik vind t wel redelijk netjes van haar. Ze heeft in principe niks fout gedaan. Gevoelens zijn eenmaal onvoorspelbaar. Maar ik zou ook kwaad worden als je een relatie hebt en je vriendin heeft met iemand anders staan tongzoenen (ik noem maar een voorbeeld). Goed een relatie beëindigen lukt überhaupt niet of het moet wederzijds zijn.
Ja ze doet het wel netjes, maar het hoeft niet wederzijds te zijn om een relatie te beindigen, of bedoel je in dit geval jij en haar en niet zij en haar nu nog huidige "vriend"?

Ik ben zelf ook pas gedumpd door me ex, maar echt wederzijds was het niet. Ik heb niet eens een reden gekregen :')
- waarbij een dag ervoor ik nog smsjes kreeg met: "i love you", "je bent super belangrijk voor mij" en "ik wil je never nooit meer kwijt". Gevoelens zijn indd onvoorspelbaar.. :P
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:28:07 #11
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92294727
Succes d'r mee maar he? Als je echt gek op iemand bent dan hou je het toch niet tegen.

Hopen dat het jullie beter vergaat dan mij.
J. <3
pi_92294902
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Ja ze doet het wel netjes, maar het hoeft niet wederzijds te zijn om een relatie te beindigen, of bedoel je in dit geval jij en haar en niet zij en haar nu nog huidige "vriend"?

Ik ben zelf ook pas gedumpd door me ex, maar echt wederzijds was het niet. Ik heb niet eens een reden gekregen :')
- waarbij een dag ervoor ik nog smsjes kreeg met: "i love you", "je bent super belangrijk voor mij" en "ik wil je never nooit meer kwijt". Gevoelens zijn indd onvoorspelbaar.. :P
Het is ook niet wederzijds. Ik begrijp dat het niet makkelijk is om een relatie te beëindigen. Ik ga haar niet moeilijk maken door opdringerig te zijn. Ik kan me bijna niet inhouden.Maar hoe het op jouw manier ging daar zou ik ook niet vrolijk van worden.
pi_92295510
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens meegemaakt :') Krijg ik een sms'je "ik hou van je, was je maar hier xxx" 24 uur later had ze het (zonder bericht ertussen) uitgemaakt :')_!

Vrouwen :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92461263
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens meegemaakt :') Krijg ik een sms'je "ik hou van je, was je maar hier xxx" 24 uur later had ze het (zonder bericht ertussen) uitgemaakt :')_!

Vrouwen :')
Ja vrouwen, doh!
same here.

Op woensdag was ze bij me: Ik hou van je bla bla bla.. kut dat ik je zondag pas weer zie.
Zondag pats boem UIT!

Mjah ontopic: Niet bang dat ze hetzelfde bij jou gaat doen over een poosje? Als ze op je is uitgekeken?
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_92463488
het zal vast wel niet 'out of the blue' uitgemaakt zijn.
  maandag 7 februari 2011 @ 16:27:43 #16
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92463904
quote:
Maar ze maakt het wel uit tussen nu en 3 dagen uiteraard?
Want ze wilt natuurlijk niet een leuk, vermakelijk spelletje met jou spelen terwijl ze de rest van haar verlangens laat vervullen door haar huidige vriend.

Ga er van uit dat als zo een "ja ik hou van jou en ik ga het uitmaken" situatie langer dan een maand duurt :P je hoe dan ook aan het lijntje gehouden word / bent
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92464795
Het is inderdaad niet helemaal cool. Hoe gek je ook op haar bent, de kans dat dit stand gaat houden is zeker aanwezig maar niet zo heel groot. Voor je het weet doet ze hetzelfde bij jou als bij haar huidige stakker..
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
  maandag 7 februari 2011 @ 16:47:38 #18
311937 Snackie017
geen touw aan vast te knopen,
pi_92464885
Ik ben ook stapelgek, ik denk dat het wat met me autisme te maken heeft, ik wil alles opstapelen van groot naar klein of gewoon simpelweg in een piramide soms stapel ik het ook op in alfabetische volgorde.

Ps: ik heb de OP niet gelezen
pi_92465078
En is het al uit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 februari 2011 @ 17:37:50 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92466940
Bezig zijn met uitmaken. Staat daar ook een tijdslimiet op?
Sowieso, hoe lang kun je daar nu mee bezig zijn? Je maakt de beslissing en trekt de pleister eraf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 7 februari 2011 @ 18:00:03 #21
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_92467852
quote:
5s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Garisson72 het volgende:
morgen vinden ze weer een lijk langs de A67
pi_92467934
Ik las "stageplek"
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  maandag 7 februari 2011 @ 20:52:41 #23
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_92475821
quote:
10s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Shispeed het volgende:
[..]
morgen vinden ze weer een lijk langs de A67
Je moet het wel goed plannen natuurlijk! :Y
There is a long line down from heaven.
pi_92512153
Ze is niet meer op werk, dus het gaat de goede kant op. Ik ben er niet bepaald trots op dat haar ex-vriend de dupe is. We kennen elkaar al een paar jaar. Ik ken haar goed en zij mij. Ik weet ook wel dat er meer bij komt kijken maar wij zijn ook geen 12 meer.
pi_92512270
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
Bezig zijn met uitmaken. Staat daar ook een tijdslimiet op?
Sowieso, hoe lang kun je daar nu mee bezig zijn? Je maakt de beslissing en trekt de pleister eraf.
Je kent het 7-stappen-plan voor het uitmaken niet? :o

Ik zou overigens nooit meer een partner vertrouwen die er lang over doet om een relatie te beëindigen en ondertussen al iets met een ander begint :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')