Dat TS langdurig aan het lijntje gehouden wordt natuurlijkquote:wat houdt 'bezig met uitmaken' precies in?
Ik probeer te vermijden om suggestieve posts te maken, vandaar dat ik het zo formuleerde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat TS langdurig aan het lijntje gehouden wordt natuurlijk
Niet echt een antwoord op de vraag. Laat ik het dan zo zeggen: Waarom maakt ze het niet stante pede uit om met jou te zijn?quote:
Ik denk dat ze dat eigenlijk al aan't doen is. Met voorbedachten rade een relatie uit maken voor een ander is ook een vorm van vreemdgaan, ya know.quote:
Is wel waar, maar ik vind t wel redelijk netjes van haar. Ze heeft in principe niks fout gedaan. Gevoelens zijn eenmaal onvoorspelbaar. Maar ik zou ook kwaad worden als je een relatie hebt en je vriendin heeft met iemand anders staan tongzoenen (ik noem maar een voorbeeld). Goed een relatie beëindigen lukt überhaupt niet of het moet wederzijds zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat eigenlijk al aan't doen is. Met voorbedachten rade een relatie uit maken voor een ander is ook een vorm van vreemdgaan, ya know.
Ja ze doet het wel netjes, maar het hoeft niet wederzijds te zijn om een relatie te beindigen, of bedoel je in dit geval jij en haar en niet zij en haar nu nog huidige "vriend"?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Antaris het volgende:
[..]
Is wel waar, maar ik vind t wel redelijk netjes van haar. Ze heeft in principe niks fout gedaan. Gevoelens zijn eenmaal onvoorspelbaar. Maar ik zou ook kwaad worden als je een relatie hebt en je vriendin heeft met iemand anders staan tongzoenen (ik noem maar een voorbeeld). Goed een relatie beëindigen lukt überhaupt niet of het moet wederzijds zijn.
Het is ook niet wederzijds. Ik begrijp dat het niet makkelijk is om een relatie te beëindigen. Ik ga haar niet moeilijk maken door opdringerig te zijn. Ik kan me bijna niet inhouden.Maar hoe het op jouw manier ging daar zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ja ze doet het wel netjes, maar het hoeft niet wederzijds te zijn om een relatie te beindigen, of bedoel je in dit geval jij en haar en niet zij en haar nu nog huidige "vriend"?
Ik ben zelf ook pas gedumpd door me ex, maar echt wederzijds was het niet. Ik heb niet eens een reden gekregen![]()
- waarbij een dag ervoor ik nog smsjes kreeg met: "i love you", "je bent super belangrijk voor mij" en "ik wil je never nooit meer kwijt". Gevoelens zijn indd onvoorspelbaar..
Heb ik ook wel eens meegemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Ja ze doet het wel netjes, maar het hoeft niet wederzijds te zijn om een relatie te beindigen, of bedoel je in dit geval jij en haar en niet zij en haar nu nog huidige "vriend"?
Ik ben zelf ook pas gedumpd door me ex, maar echt wederzijds was het niet. Ik heb niet eens een reden gekregen![]()
- waarbij een dag ervoor ik nog smsjes kreeg met: "i love you", "je bent super belangrijk voor mij" en "ik wil je never nooit meer kwijt". Gevoelens zijn indd onvoorspelbaar..
Ja vrouwen, doh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens meegemaaktKrijg ik een sms'je "ik hou van je, was je maar hier xxx" 24 uur later had ze het (zonder bericht ertussen) uitgemaakt
_!
Vrouwen
Maar ze maakt het wel uit tussen nu en 3 dagen uiteraard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen vinden ze weer een lijk langs de A67quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:01 schreef Garisson72 het volgende:
wat houdt 'bezig met uitmaken' precies in?
Je moet het wel goed plannen natuurlijk!quote:Op maandag 7 februari 2011 18:00 schreef Shispeed het volgende:
[..]
morgen vinden ze weer een lijk langs de A67
Je kent het 7-stappen-plan voor het uitmaken niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 17:37 schreef Copycat het volgende:
Bezig zijn met uitmaken. Staat daar ook een tijdslimiet op?
Sowieso, hoe lang kun je daar nu mee bezig zijn? Je maakt de beslissing en trekt de pleister eraf.
Veel meer dan één goed face to face gesprek is het vaak niet hoor, als ze de beslissing daadwerkelijk genomen heeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Antaris het volgende:
Ze is niet meer op werk, dus het gaat de goede kant op. Ik ben er niet bepaald trots op dat haar ex-vriend de dupe is. We kennen elkaar al een paar jaar. Ik ken haar goed en zij mij. Ik weet ook wel dat er meer bij komt kijken maar wij zijn ook geen 12 meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |