SwJ, lees mijn mail even aubquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Klonen als je geband bent. Mag dat weer tegenwoordig, yvonne?
verlinkt? wat had je gedaan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef utopiee het volgende:
1 of andere atser heeft mij verlinktik heb me nog zo goed gedragen op dat account
Haterquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Klonen als je geband bent. Mag dat weer tegenwoordig, yvonne?
kloontje van een perm banned accountquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Dhaha het volgende:
[..]
verlinkt? wat had je gedaan?
vertel het before the lock
dat is domquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef utopiee het volgende:
[..]
kloontje van een perm banned account
Wat?quote:
mooi, handel jij het verder af?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb je mail gelezen en neem het mee naar achteren
Komt goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
mooi, handel jij het verder af?
Alsof SwJ dat bepaaltquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef utopiee het volgende:
stormloop topic![]()
Maar even serieus SwJ, alsjeblieft
quote:
Ja, wat is er?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:37 schreef utopiee het volgende:
stormloop topic![]()
Maar even serieus SwJ, alsjeblieft
Hij kan mijn mail op z'n minst doorverwijzen naar yvonnequote:
Mail is alleen voor admins, hij is geen adminquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef utopiee het volgende:
[..]
Hij kan mijn mail op z'n minst doorverwijzen naar yvonneOf er melding van maken dat er een mail is
Lees mijn post nog eens. Alleen (F)A's kunnen de mails lezen die naar forum@fok.nl gestuurd zijn, niet de mods.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:38 schreef utopiee het volgende:
[..]
Hij kan mijn mail op z'n minst doorverwijzen naar yvonneOf er melding van maken dat er een mail is
Balen man.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens. Alleen (F)A's kunnen de mails lezen die naar forum@fok.nl gestuurd zijn, niet de mods.
Dat gaat vast helpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef utopiee het volgende:
mensen, verspreid dit op radio onzen laat ze hier hun handtekening zetten
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:46 schreef NrTH het volgende:
Is er ook een handtekeningenlijst ter verlenging van de ban?
Ik ga even overleggen over utopie, zie je in de mailquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:48 schreef utopiee het volgende:
kut zooivolgensmij word dit account straks ook gelocked
dat terwijl ik me zo goed gedragen heb op utopie
het ga je goed HEUUU !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |