oooh, is dat zo? eens ff aan een paar deense kennissen vragenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Na de 12 punten die door Mandy Huydts werden gegeven namens Nederland riep de Deense zanger "You go babe, I wanna fuck you".
Dit is een heel schandaal in Denemarken schijnt, hoe heeft hij dat tegen die vrouw kunnen roepen.
Foei enzo
Mandy net op tv, ze is gebeld door allerhande Scandinavische landen en zij vond het wel grappig, hij hoeft van haar niet zijn excuses aan te bieden.
Ik zag het net bij RTL Boulevard idd. Had dat niet eens gehoordquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef Greys het volgende:
Na de 12 punten die door Mandy Huydts werden gegeven namens Nederland riep de Deense zanger "You go babe, I wanna fuck you".
Dit is een heel schandaal in Denemarken schijnt, hoe heeft hij dat tegen die vrouw kunnen roepen.
Foei enzo
Mandy net op tv, ze is gebeld door allerhande Scandinavische landen en zij vond het wel grappig, hij hoeft van haar niet zijn excuses aan te bieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik gisteren allang gedaan, wat dacht je zelf!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef totebel het volgende:
Tim Schou heet ie Cee, valt vast wel te vinden op twitter of facebook
Laat ff weten of ie langskomt :pquote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik gisteren allang gedaan, wat dacht je zelf!
Nice! Ik luister hem ook nog vaakquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Ze hebben een clip gemaakt van New Tommorow, het liedje blijft aanstekelijk!
Maar als ik de reactie in de zaal zo bekijk en de reacties op YouTube lees, waren er heel veel mensen uit heel veel verschillende landen die dit toch wel het beste liedje vonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:20 schreef CommanderKeen het volgende:
Ik snap ook niet dat dit niet hoger scoorde. Het was een van mijn favorieten. Nederland gaf het wel twaalf punten, dus misschien appelleert het aan de typische Nederlandse smaak die mij dan kennelijk ook niet vreemd is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |