Idd. Mogelijke winnaar maar origineel is dit zeker niet. Het zit gewoon heel goed in elkaar; het TOTAALplaatje klopt en dat is iets waar wij telkens niet aan kunnen voldoen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Boldface het volgende:
Ik blijf bij wat ik eerder al zei, zowel de muzikaal-technische analyse als mijn verwachting omtrent de eindscore. Top 5 zaterdag.
Een nederlaag voor de originaliteit, maar wie boeit dat?
Ik had gehoopt dat er plek zou zijn voor echte muzikanten zoals de 3js maar die moet je denk ik toch maar op andere festivals laten spelen... Ik vind het zelf jammer dat zo'n mooi lied met een betekenis het gewoon niet haalt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:04 schreef Boldface het volgende:
Dat TOTAALplaatje gaat over uitgekauwde akkoordenschema's, leuke danspasjes, lichteffecten en sportschool-lichamen. Met muziek en originaliteit heeft het bar weinig meer van doen.
Hij ging bij de tweede (of derde) regel al mis. En was overstaanbaar. Als dan ook het plaatje niet klopt, dan red je het niet meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er plek zou zijn voor echte muzikanten zoals de 3js maar die moet je denk ik toch maar op andere festivals laten spelen... Ik vind het zelf jammer dat zo'n mooi lied met een betekenis het gewoon niet haalt.
Ik kon dat mens uit Oekraine ook niet verstaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:19 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hij ging bij de tweede (of derde) regel al mis. En was overstaanbaar. Als dan ook het plaatje niet klopt, dan red je het niet meer.
Maar zij zag er liev uit!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik kon dat mens uit Oekraine ook niet verstaan.
Ik vind 'm erg lijken op dit refrein:quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:20 schreef Pino112 het volgende:
Fuck hé, dit nummer lijkt qua refrein op een best wel beroemd nummer, en het is niet één uit dit topic.
Wie helpt me?
Dat kan en mag je vinden, maar het is een gegeven dat veel HEEL bekende artiesten ook hun eigen formule steeds opnieuw uitkauwen.. en zonder uitzondering weten ze allemaal hoe ze een show neer moeten zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:04 schreef Boldface het volgende:
Dat TOTAALplaatje gaat over uitgekauwde akkoordenschema's, leuke danspasjes, lichteffecten en sportschool-lichamen. Met muziek en originaliteit heeft het bar weinig meer van doen.
En waarom sturen wij dat nooit eensquote:Op zondag 15 mei 2011 01:16 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja maar dit is ook echt zo'n liedje waar Nederland van houdt. Beetje alternatief/rock maar toch heel erg pop. En dat stuurt Denemarken ook vaak...
Dit is ongeveer mijn enige voorspelling die wél is uitgekomen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:38 schreef Boldface het volgende:
Ik blijf bij wat ik eerder al zei, zowel de muzikaal-technische analyse als mijn verwachting omtrent de eindscore. Top 5 zaterdag.
Een nederlaag voor de originaliteit, maar wie boeit dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |