SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You'll Get Me Through
Artist: Sine Vig Kjærgaard
Music/Lyrics: Henrik Janson & Hanif SabzevariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 Hours A Day
Artist: Le Freak
Music/Lyrics: Erik Bernholm, Henrik Sethsson & Thomas G:sonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Black And Blue
Artist: Kat and Justin Hopkins
Music/Lyrics: Patric Johnson, Joakim Övrenius & Justin Hopkins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emma
Artist: Christopher Brandt
Music/Lyrics: Christopher Brandt & Sisse SøbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New Tomorrow
Artist: A Friend In London
Music/Lyrics: Lise Cabble & Jakob GlæsnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drømmen
Artist: Jeffrey
Music/Lyrics: Jeffrey, Lasse Lindorff, Svend Gudiksen, Daniel Fält & Kim Nowak-ZordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleepless
*Wildcard Entry*
Artist: Anna Noa
Music/Lyrics: John Gordon, Lene Dissing & Peter BjørnskovSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hvad Hjertet Lever Af
*Wildcard Entry*
Artist: Stine Kinck
Music/Lyrics: Pharfar, Rasmus Allin, Fresh-I & Stine KinckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let Your Heart Be Mine
*Wildcard Entry*
Artist: Jenny Berggren
Music/Lyrics: Jeppe Federspiel & Thomas G:sonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ItaloDancer op 03-02-2011 17:42:58 ]![]()
Morgen is het zover, de Deense finale!
Alle nummers zijn hier te beluisteren: http://www.dr.dk/melodigrandprix/Artikler/2011/lyt.htm
Persoonlijk hoop ik op Jenny Berggren, geweldig nummer, maar ik vrees dat ze live een beetje door de mand gaat vallen.![]()
New tomorrow klinkt als.... een winnaarIk weet het niet, maar ik zie het al helemaal gebeuren. En ze zitten verdorie ook bij ons in de finale! Qua looks winnen ze het al van de 3js
n qua nummer ach.. ik vind persoonlijk het liedje van de 3js origineler en minder commercieel, en de tekst is echt veeeeeeeel beter!!! Maar op het ESF maakt dat toch geen donder uit. Dus come on girls, come on boys vote for us lalala
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Zou zo uit de 80's kunnen komen, beetje Duran Duran/Tears for Fears-achtig. Dodelijk saai liedje alleen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik krijg het vervelende gevoel dat dit nog weleens een berg stemmen van de 3J's kan afsnoepen
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat een gaaf nummer!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Dit vind ik de eerste beschuldiging van plagiaat die ik wel wat gegrond vind. Het lijkt er toch zeker wel wat op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Er wordt geroddeld over plagiaat.
Het zou heel erg op dit nummer lijken?![]()
Een deel van het refrein... maar later in het refrein is het toch weer heel anders. Ik vind het geen plagiaat...![]()
Het nummer vind ik eerlijk gezegd niet erg leuk of saai. Het gaat niet hoog eindigen, maar het wordt ook geen laatste in de halve finale (dat wordt Wit-Rusland al, Lukashenko heeft iedereen zónder geld weten om te kopen om dit liedje de laatste plaats te laten behalen).![]()
Vind dit wel een aardig nummer. Lijkt inderdaad wel sterk op dat andere nummer, en ik dacht ook een beetje Mika te horen.
(vanaf 0.57, maar dat is maar kort).Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ontzettend, ontzettend cliché... - Dit soort liedjes is echt al 3.000 keer gemaakt. Het verbaast me dat er nu toe slechts twee, drie klachten over 'plagiaat' zijn gekomen, waarschijnlijk van artiesten die zelf al net zo on-origineel waren als deze act.
En toch gaat dit nummer geweldig scoren, voorspel ik alvast. En erger: hoe cliché ook, het is ook nog één van de betere nummers die ik tot nu toe heb gehoord. En dat zegt wel iets.![]()
Ik heb het liedje wat er op moet lijken nog niet geluisterd, maar vorig jaar hadden ze toch ook dat Sting-achtige nummer...quote:![]()
Dit klinkt me iig veel beter in de oren dan dat duo van vorig jaar.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Dat is gewoon bijna hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Het zou heel erg op dit nummer lijken?
Diskwalificeren
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Tsja, was het maar waar..vond de runner up toch iets leuker, maar het is wel een lied dat eigenlijk op van alles en nog wat lijkt...
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Ik blijf bij dit liedje een My Chemical Romance-gevoel houden... maar wel een sterk herkenbaar slim liedjeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik vond het al zo herkenbaar...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:44 schreef Greys het volgende:
Het zou heel erg op dit nummer lijken?
Heb namelijk het album waar dit nummer op staat.
Niet m'n favoriete nummer van MUCC maar inderdaad.. de melodie van de zang van beide nummers lijken als twee druppels water op elkaar. Aan de andere kant, het is een erg simpele melodie dus het zou zomaar kunnen dat ze nog nooit van MUCC gehoord hadden en zelf deze melodie ook bedacht hadden. Maar dat zullen we waarschijnlijk nooit weten.![]()
Eerlijk gezegd vond ik dit nummer maar zo-zo...
Niet erg bijzonderEn god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.![]()
Het is ook niet echt bijzonder nee. Wel typerend dat juist dit nummer van MUCC één van de minste nummers is op een voor de rest schitterend album. En precies deze melodie haalt dan de finale van het ESF.
Ergens vind ik dat dan wel weer grappig...![]()
Het is duidelijk geinspireerd op Andreas Johnsons Sing for me
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: