quote:wardCuil: De Feyenoord claim bij de Deense bond ivm blessure Tomasson ,,bedraagt in ieder geval 6 nullen." Als Larsen maar niet de 1e daarvan blijkt.
Wat verschrikkelijk slecht.quote:
quote:Adriaanse: Feyenoord haalt de beste TD van Nederland
03 feb-
Volgens Co Adriaanse past Martin van Geel perfect bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben het eerste gesprek met Roda JC achter de rug. De club wil Martin van Geel voor volgend seizoen vastleggen als vervanger voor de onlangs vertrokken Leo Beenhakker.
Adriaanse vindt dat Feyenoord de beste technisch directeur van Nederland in huis haalt. 'Omdat ik lang met hem heb samengewerkt, kan ik goed beoordelen of hij een goede technisch directeur is. Het antwoord is volmondig ja. Martin heeft zelf op een hoog niveau gespeeld en weet dus wat er bij trainers en spelers op dit niveau leeft. Hij is organisatorisch sterk, ijverig, eerlijk en trouw.
Daarnaast heeft hij de gave om spelers op het juiste moment voor het juiste bedrag te kopen. Een man met deze eigenschappen past uitstekend bij Feyenoord. Die club komt er wel weer bovenop, want het is een A-merk.
Martin heeft bij Willem II en nu bij Roda JC bewezen dat hij van niets iets kan maken. Daarom is hij de juiste man op de juiste plaats.' Bij de Limburgers vrezen ze dat Van Geel spelers weg kaapt richting Rotterdam. Daarbij zou het onder meer gaan om doelman Przemyslaw Tyton en aanvaller Anouar Hadouir.
Ik heb het al jaren, vrij prijzig wel maar ik lees hem van voren tot achteren uit dus het is het me wel waard. Goede columns en interviews en altijd wel leuk als ze met statistieken etc. komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Siyara het volgende:
Zit steeds meer te denken aan een abo op VI, lijkt me toch wel een interessant blad...
Ja, lijkt me ook niks mis mee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
V Geel is ook gewoon een prima keuze
Daar had ik het dus laatst overquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef TC03 het volgende:
Het bijzondere uit dat artikel vind ik dat Tyton en Hadouir nadrukkelijk worden genoemd...
Ik vind het onsportief en respectloos naar je vorige werkgever.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
Achja dat doen zoveel trainers en td's.
Fernandez en De Schenk dit seizoen nog terugquote:Dani Fernández en Bart Schenkeveld hebben donderdag voor het eerst weer een klein deel van de groepstraining meegemaakt. Beide spelers zijn herstellende van zware knieblessures en konden bij een positiespeloefening instromen als vrije man. Dit is weer een volgende stap in hun revalidatie die voorspoedig verloopt, aldus René Dannenburg, coördinator van de medische staf. Maar hun volledig herstel zal zeker nog wel enige tijd in beslag nemen.
Op de training van donderdag ontbraken naast het bekende rijtje van geblesseerde spelers overigens ook Luc Castaignos, Jerson Cabral en Tim de Cler. De Cler bleef noodgedwongen ziek thuis. Castaignos en Cabral werden binnen behandeld door de medische staf van Feyenoord. Beide spelers vielen tijdens de partijvorm van de woensdagtraining geblesseerd uit. Castaignos kampt met een kneuzing op het bovenbeen, terwijl Cabral lichte hamstringklachten heeft. Vrijdagochtend zal bepaald worden of het drietal weer in kan stromen bij de groepstraining. Dat geldt ook voor Luigi Bruins, die de training van donderdag voortijdig verliet. Ook Bruins kampt met hamstringklachten.
Als het allemaal reglementair gaat is er geen enkel probleem.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het onsportief en respectloos naar je vorige werkgever.
De KNVB/UEFA/FIFA zouden er wat mij betreft ook grenzen aan moeten stellen, op basis van beroepsgeheim oid, dat je bijv. maximaal 2 spelers mag meenemen
[..]
Reglementen zijn duidelijk (nog) niet voldoende , inside information mag bij aandelen verhandelen ook niet ..quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als het allemaal reglementair gaat is er geen enkel probleem.
Maar wat is er inside information aan goed contact met de spelers ? Wanneer een contract afloopt weet de hele wereld en afkoop clausules zijn volgens mij gewoon op te vragen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Reglementen zijn duidelijk (nog) niet voldoende , inside information mag bij aandelen verhandelen ook niet ..
Ja, maar dat is iets anders. Wat voor specifieke informatie kan Van Geel nou hebben? Contractinformatie e.d. is gewoon op te vragen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Reglementen zijn duidelijk (nog) niet voldoende , inside information mag bij aandelen verhandelen ook niet ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |