abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92275094
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92275154
Procederend de schuld afbouwen!
pi_92275197
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:08 schreef Freudie het volgende:
Procederend de schuld afbouwen!
Goed bezig dus!
pi_92275827
:W
pi_92275857
Op naar een Europa-League plaats.
pi_92275877
quote:
wardCuil: De Feyenoord claim bij de Deense bond ivm blessure Tomasson ,,bedraagt in ieder geval 6 nullen." Als Larsen maar niet de 1e daarvan blijkt.
pi_92276931
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:24 schreef Freudie het volgende:

[..]

Wat verschrikkelijk slecht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_92277010
Het slaat nergens op die grappen van Edward, en toch moet ik elke keer weer lachen
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:02:48 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92280876
quote:
Adriaanse: Feyenoord haalt de beste TD van Nederland
03 feb-
Volgens Co Adriaanse past Martin van Geel perfect bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben het eerste gesprek met Roda JC achter de rug. De club wil Martin van Geel voor volgend seizoen vastleggen als vervanger voor de onlangs vertrokken Leo Beenhakker.

Adriaanse vindt dat Feyenoord de beste technisch directeur van Nederland in huis haalt. 'Omdat ik lang met hem heb samengewerkt, kan ik goed beoordelen of hij een goede technisch directeur is. Het antwoord is volmondig ja. Martin heeft zelf op een hoog niveau gespeeld en weet dus wat er bij trainers en spelers op dit niveau leeft. Hij is organisatorisch sterk, ijverig, eerlijk en trouw.

Daarnaast heeft hij de gave om spelers op het juiste moment voor het juiste bedrag te kopen. Een man met deze eigenschappen past uitstekend bij Feyenoord. Die club komt er wel weer bovenop, want het is een A-merk.

Martin heeft bij Willem II en nu bij Roda JC bewezen dat hij van niets iets kan maken. Daarom is hij de juiste man op de juiste plaats.' Bij de Limburgers vrezen ze dat Van Geel spelers weg kaapt richting Rotterdam. Daarbij zou het onder meer gaan om doelman Przemyslaw Tyton en aanvaller Anouar Hadouir.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_92281143
V Geel is ook gewoon een prima keuze :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92281235
In Vi staan deze week alle aan en verkopen van Martin's loopbaan.
pi_92281961
Zit steeds meer te denken aan een abo op VI, lijkt me toch wel een interessant blad...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_92282296
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Siyara het volgende:
Zit steeds meer te denken aan een abo op VI, lijkt me toch wel een interessant blad...
Ik heb het al jaren, vrij prijzig wel maar ik lees hem van voren tot achteren uit dus het is het me wel waard. Goede columns en interviews en altijd wel leuk als ze met statistieken etc. komen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:31:55 #14
53267 TC03
pi_92282375
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
V Geel is ook gewoon een prima keuze :)
Ja, lijkt me ook niks mis mee.

Het bijzondere uit dat artikel vind ik dat Tyton en Hadouir nadrukkelijk worden genoemd... Lijken me ook wel aanwinsten ja. Vooral Tyton.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:51:04 #15
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_92283466
Tja, Van Geel roofde het, door hem zelf opgebouwde, Willem 2 ook leeg toen hij naar AZ ging...
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:03:31 #16
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92284090
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef TC03 het volgende:

Het bijzondere uit dat artikel vind ik dat Tyton en Hadouir nadrukkelijk worden genoemd...
Daar had ik het dus laatst over :P
AFC AJAX
pi_92284260
Deed Wim Janssen dat ook niet bij Larsson toen hij bij Celtics zat ? It happens..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_92284301
Celtic ipv Celtics , stomme spellcheck :(
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_92285107
Achja dat doen zoveel trainers en td's.
pi_92285638
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
Achja dat doen zoveel trainers en td's.
Ik vind het onsportief en respectloos naar je vorige werkgever.
De KNVB/UEFA/FIFA zouden er wat mij betreft ook grenzen aan moeten stellen, op basis van beroepsgeheim oid, dat je bijv. maximaal 2 spelers mag meenemen

quote:
Dani Fernández en Bart Schenkeveld hebben donderdag voor het eerst weer een klein deel van de groepstraining meegemaakt. Beide spelers zijn herstellende van zware knieblessures en konden bij een positiespeloefening instromen als vrije man. Dit is weer een volgende stap in hun revalidatie die voorspoedig verloopt, aldus René Dannenburg, coördinator van de medische staf. Maar hun volledig herstel zal zeker nog wel enige tijd in beslag nemen.

Op de training van donderdag ontbraken naast het bekende rijtje van geblesseerde spelers overigens ook Luc Castaignos, Jerson Cabral en Tim de Cler. De Cler bleef noodgedwongen ziek thuis. Castaignos en Cabral werden binnen behandeld door de medische staf van Feyenoord. Beide spelers vielen tijdens de partijvorm van de woensdagtraining geblesseerd uit. Castaignos kampt met een kneuzing op het bovenbeen, terwijl Cabral lichte hamstringklachten heeft. Vrijdagochtend zal bepaald worden of het drietal weer in kan stromen bij de groepstraining. Dat geldt ook voor Luigi Bruins, die de training van donderdag voortijdig verliet. Ook Bruins kampt met hamstringklachten.
Fernandez en De Schenk dit seizoen nog terug ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_92285771
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:36 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik vind het onsportief en respectloos naar je vorige werkgever.
De KNVB/UEFA/FIFA zouden er wat mij betreft ook grenzen aan moeten stellen, op basis van beroepsgeheim oid, dat je bijv. maximaal 2 spelers mag meenemen

[..]

Als het allemaal reglementair gaat is er geen enkel probleem.
pi_92286077
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het allemaal reglementair gaat is er geen enkel probleem.
Reglementen zijn duidelijk (nog) niet voldoende , inside information mag bij aandelen verhandelen ook niet ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_92286207
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Reglementen zijn duidelijk (nog) niet voldoende , inside information mag bij aandelen verhandelen ook niet ..
Maar wat is er inside information aan goed contact met de spelers ? Wanneer een contract afloopt weet de hele wereld en afkoop clausules zijn volgens mij gewoon op te vragen.
pi_92286250
Wedstrijdje tegen Denemarken! Yippie! *O*
★★★
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:51:10 #25
53267 TC03
pi_92286284
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Ja, maar dat is iets anders. Wat voor specifieke informatie kan Van Geel nou hebben? Contractinformatie e.d. is gewoon op te vragen voor zover ik weet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')