abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_92287814
registreer om deze reclame te verbergen
Dat hele PUA gedoe is veels te veel gedoe is en kost teveel tijd.

In eerste instantie moet er al aantrekkingskracht zijn wanneer je een vrouw wilt versieren. Dus ga niet elke vrouw aanspreken die JOU leuk lijkt, want in 9 van de 10 gevallen is er totaal geen aantrekkingskracht en kan het verschrikkelijk lang duren voordat ze om is. Nee je moet kijken naar de vrouw die naar jou toe signalen geeft dat ze je leuk vind, dus ze lacht terug als jij naar haar lacht, ze kijkt terug als jij naar haar kijkt, ze probeert zich zo leuk/mooi mogelijk te maken wanneer je haar van top tot teen bekijkt (dus extra haar best doet met dansen, met haar haar gaat spelen, 'mooi' gaat zitten etc.). DŠt is aantrekkingskracht en je voelt het gelijk van binnen!

Wanneer er aantrekkingskracht is kun je dat hele pua gedoe overboord gooien en gewoon jezelf zijn als je haar gaat aanspreken. Maar wacht er niet te lang mee! Ga haar niet eerst 10 minuten onafgebroken aanstaren want dan gaat ze zich echt heel ongemakkelijk voelen! Binnen 2 hooguit 3 minuten want hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt voordat ze jou in haar persoonlijke sfeer toelaat.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:31:43 #77
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_92288280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:58 schreef Fes1-2 het volgende:
Hebben ze hier een sport van gemaakt :') Zo moeilijk is het toch niet.
Het ligt er maar net aan he Ga je voor de cafe snol of het leuke meisje
pi_92288387
Wat ik me nou afvraag, welke persoon gaat nou goocheltrucjes in de discotheek doen en wie neemt nou een notitieblok mee? Ik vind peacocking ook een beetje overdreven opzich. Kan ook aan mij liggen hoor :')
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_92288897
Kunst is om die IOI's tijdig te detecteren en niet pas als je thuis fappend in je bed ligt. :D :')
Moo
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:05:57 #80
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92293467
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 19:21 schreef Trance_X het volgende:
Dat hele PUA gedoe is veels te veel gedoe is en kost teveel tijd.

In eerste instantie moet er al aantrekkingskracht zijn wanneer je een vrouw wilt versieren. Dus ga niet elke vrouw aanspreken die JOU leuk lijkt, want in 9 van de 10 gevallen is er totaal geen aantrekkingskracht en kan het verschrikkelijk lang duren voordat ze om is. Nee je moet kijken naar de vrouw die naar jou toe signalen geeft dat ze je leuk vind, dus ze lacht terug als jij naar haar lacht, ze kijkt terug als jij naar haar kijkt, ze probeert zich zo leuk/mooi mogelijk te maken wanneer je haar van top tot teen bekijkt (dus extra haar best doet met dansen, met haar haar gaat spelen, 'mooi' gaat zitten etc.). DŠt is aantrekkingskracht en je voelt het gelijk van binnen!

Wanneer er aantrekkingskracht is kun je dat hele pua gedoe overboord gooien en gewoon jezelf zijn als je haar gaat aanspreken. Maar wacht er niet te lang mee! Ga haar niet eerst 10 minuten onafgebroken aanstaren want dan gaat ze zich echt heel ongemakkelijk voelen! Binnen 2 hooguit 3 minuten want hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt voordat ze jou in haar persoonlijke sfeer toelaat.
Dat is nou precies het punt wat niet klopt. Aantrekkingskracht moet je creŽren. Komt niet altijd vanzelf . En je kunt bij elke vrouw aantrekkingskracht creŽren. ELKE TRANCE X ELKE
pi_92295189
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Dat is nou precies het punt wat niet klopt. Aantrekkingskracht moet je creŽren. Komt niet altijd vanzelf . En je kunt bij elke vrouw aantrekkingskracht creŽren. ELKE TRANCE X ELKE
Zolang jij er maar in gelooft. ^O^
signatuurloos
pi_92295668
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Als jij nou eens verder leest dan die zin zul je zien hoe ik uitleg hoe je aantrekkingskracht creŽert

Of nee, doe toch maar niet. Ga maar lekker je pua boekjes lezen en de instruktievideo's in je hoofd stampen. Zul je zien dat elke vrouw als een blok voor je valt en nooit in de gaten zal hebben dat je eigenlijk jezelf als iemand anders voordoet!
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_92300505
Hakunamadinges omdat ik je hossel topic wel grappig vond zal ik je hier van 1 tip voorzien.
Ik heb ook weleens die shit gelezen en gekeken. The Game is een vermakelijk boek, gewoon om te lezen hoe die journalist in dat wereldje duikt. Maar het meeste is gewoon cheesy onzin waar je als Nederlander weinig aan hebt volgens mij. Enige wat ik wel inzichtvol vond was The Blue Print.
Je zou er goed aan doen, je daar eens in te verdiepen. De kerel die dat heeft gemaakt/geschreven is dat gaan doen op het moment dat hij erachter kwam dat pick-up lines en trucjes ed toch niet de sleutel zijn tot succes. Toen het niet langer underground was werd hij min of meer gedwongen om helemaal opnieuw over versieren te denken, simpelweg doordat vrouwen precies wisten wat hij deed.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_92303790
Heeft iemand ooit aan een meisje gevraagd hoe jullie kinderen eruit zouden zien?
Moo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:16:02 #85
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92309983
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Als jij nou eens verder leest dan die zin zul je zien hoe ik uitleg hoe je aantrekkingskracht creŽert

Of nee, doe toch maar niet. Ga maar lekker je pua boekjes lezen en de instruktievideo's in je hoofd stampen. Zul je zien dat elke vrouw als een blok voor je valt en nooit in de gaten zal hebben dat je eigenlijk jezelf als iemand anders voordoet!
Dat vet veel niet werkt snap ik ook wel, je moet zelf veel dingen bendenken. Maar je snapt de insteek sowieso al niet, en heb jij het wel is volgens die methode geprobeert? en gefaalt?. zo nee heb je geen recht van spreken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:20:11 #86
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92310038
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:42 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Je snapt het ook niet, tis een levensommekeer, er is niets mis met een alter-ego.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:23:02 #87
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92310075
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef neilpad het volgende:
Hakunamadinges omdat ik je hossel topic wel grappig vond zal ik je hier van 1 tip voorzien.
Ik heb ook weleens die shit gelezen en gekeken. The Game is een vermakelijk boek, gewoon om te lezen hoe die journalist in dat wereldje duikt. Maar het meeste is gewoon cheesy onzin waar je als Nederlander weinig aan hebt volgens mij. Enige wat ik wel inzichtvol vond was The Blue Print.
Je zou er goed aan doen, je daar eens in te verdiepen. De kerel die dat heeft gemaakt/geschreven is dat gaan doen op het moment dat hij erachter kwam dat pick-up lines en trucjes ed toch niet de sleutel zijn tot succes. Toen het niet langer underground was werd hij min of meer gedwongen om helemaal opnieuw over versieren te denken, simpelweg doordat vrouwen precies wisten wat hij deed.
Dat veel achterhaald is snap ik ook wel. Maar met originele methodes lukt het toch, als de insteek maar goed is. En dat zijn ook geen trucjes, maar gewoon een tactiek.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:30:51 #88
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92310175
En ik wou met dit topic btw niet de pua verdedigen, maar om openers/tips/field reports te delen met mensen die er wel achter staan. Mensen die nog goede openers etc hebben. voel je geroepen om te posten.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 februari 2011 @ 08:48:08 #89
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_92310452
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
En ik wou met dit topic btw niet de pua verdedigen, maar om openers/tips/field reports te delen met mensen die er wel achter staan. Mensen die nog goede openers etc hebben. voel je geroepen om te posten.
Jezelf zijn ipv een toneelstukje op te voeren *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_92310592
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Precies, iedereen kan een bed in lullen als het toneelstukje maar goed genoeg is. Een relatie, een eerlijke relatie, is een stuk lastiger.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:03:59 #91
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92310707
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ga eens weg huisvrouw, dit topic is niet voor jou.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:04:33 #92
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92310718
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies, iedereen kan een bed in lullen als het toneelstukje maar goed genoeg is. Een relatie, een eerlijke relatie, is een stuk lastiger.
Daar gaat dit topic toch ook over.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:04:47 #93
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310722
Die PUA shit is toch wel de spreekwoordelijke genitale wrat van het internet he?
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:06:30 #94
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92310762
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Eerlijke relatie :')
Binden aan 1 persoon :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:09:44 #95
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310828
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Doe niet zo stoer man, knulletje :D
J. <3
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:11:06 #96
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie !!!
pi_92310855
Misschien denk ik er later anders over. Nu nog niet iig
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:14:26 #97
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_92310934
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misschien denk ik er later anders over. Nu nog niet iig
Goeie relatie super, slechte relatie kut.

Daarnaast speeltuin.
J. <3
pi_92311010
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:06 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ik heb een eerlijke open relatie. Dus niet gebonden aan 1 persoon *O*

En dat allemaal door gewoon mijzelf te blijven *O*

Misschien leer je dat ook nog wel eens, jezelf blijven en een eerlijke relatie met een leuke meid/man O+
pi_92311032
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:04 schreef secondewijzer het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic toch ook over.
Daar heb je dit topic, of die hele PUA techniek niet voor nodig. Daarbij, als je het wel met een toneelstukje doet, ben je een verachterlijk sneu figuur :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:20:18 #100
333396 secondewijzer
Iedere seconde wijzer!
pi_92311063
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daar heb je dit topic, of die hele PUA techniek niet voor nodig. Daarbij, als je het wel met een toneelstukje doet, ben je een verachterlijk sneu figuur :')
Niemand cared om jouw mening, rot gewoon op.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')