De kaart gezien die ik van 9611niels heb gehad?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef Annnet het volgende:
hoi hupje, kusje. ik ga morgen je kaartje op de bus doen, denk ik. tenzij ik te druk ben met andere zaken.
Ja, grote baas. Mijne is niet FOK!like, maar wel Annnetlike.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kaart gezien die ik van 9611niels heb gehad?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus dan ga je naar je flat en denk je ik kijk even of ik al post heb.
Hele brievenbus VOL. Allemaal post voor de vorige bewoners. Deurwaarders, boetes, laatste aanmaningen enz.
Dus ik die hele stapel doorkijken en wat zie ik opeens?
BAM AP IN JE BRIEVENBUS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan 9611Niels.
Thnx babe, ik moest echt zo hard lachen![]()
![]()
Die van jou is sowieso de meest bazigequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, grote baas. Mijne is niet FOK!like, maar wel Annnetlike.
Nee illuminatiequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Annnet het volgende:
Is dat niet gevaarlijk? Je adres aan 9611Niels geven?
Ik ga hem serieus inlijsten en op de wc hangenquote:
Moet theezakje nog vervangen. Zit wel aan de munt vast, maar met nagellak erop, dus even veranderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van jou is sowieso de meest bazige
Sowieso al dat soort dingen op de wc hangen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem serieus inlijsten en op de wc hangen
Nettings dr superbazenkaart komt er ook jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso al dat soort dingen op de wc hangen.
Gaat het?quote:
Chick je kent me. Ook al zijn het buitenlanders, het is en blijft emmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:23 schreef DjinN het volgende:
Huppel nu vraag ik me toch af hoelang je het daar gaat volhouden![]()
Zullen we alvast een inzamelingsactie gaan houden voor je ? Kogelvrije vesten, pepperspraybussen, zwaarden en keukenmessen ofzo
Chick 7.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick je kent me. Ook al zijn het buitenlanders, het is en blijft emmen![]()
Die maken geen kans joh tegen deze randstadse chick 7
+ :quote:
True truequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick je kent me. Ook al zijn het buitenlanders, het is en blijft emmen![]()
Die maken geen kans joh tegen deze randstadse chick 7
R&P is een paar deuren verder.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha angelslo!
Daar woont de enige ex-scharrel waar ik met gezeik bij vandaan ben gegaan die zn zusje achter me aan ging sturen. Kansloze rukker!
Ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het inderdaad een pauper wijk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |