Geef je hiermee nou aan dat je scharrelt met paupers?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik bedoelde er vooral mee aan te geven dat het inderdaad een pauper wijk is
eenmalig scharrelde never again :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Geef je hiermee nou aan dat je scharrelt met paupers?
Arme ouders.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:12 schreef nero7 het volgende:
Liever bij mn ouders dan op mezelf in dat hok van ts
Ze woont al een tijdje in Emmen ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Ay-yildiz het volgende:
Jij gaat spijt krijgen!
Of woon je al in Emmen zelf?
En ik neem aan dat dit Angelslo is ofniet..
Als ik zo naar de containers kijk en je gigantische tuin.
Ik woon al 3 jaar in Emmen, ik heb al 3 jaar spijt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Ay-yildiz het volgende:
Jij gaat spijt krijgen!
Of woon je al in Emmen zelf?
En ik neem aan dat dit Angelslo is ofniet..
Als ik zo naar de containers kijk en je gigantische tuin.
Jij weet teveel schatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze woont al een tijdje in Emmen ja.
En inderdaad, Angelslo.
Wel fijn dat je ook in een gezellige buurt terecht bent gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mn lekkere buurvrouw ontmoet![]()
Ze heeft me verteld over de vorige bewoners![]()
Die kerel heeft een half jaar geleden zn bank in de fik gestoken in de portiek. Was een drugsdealer dus elke avond leek het wel een coffeeshop daar. Dikke crimineel, mensen bedreigen enz.
Geloof mij nou maar het is daar echt veeeeeeeeeeeel gezelliger dan waar ik nu zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel fijn dat je ook in een gezellige buurt terecht bent gekomen
Dat geloof ik ook wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar het is daar echt veeeeeeeeeeeel gezelliger dan waar ik nu zit
Marlboro en HJ dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel wordt een tokkie
Lekker shag roken en zittend op haar kratje shultebrau voor de deur
Binnekort niet meer, meegaan met de flowquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Binnekort niet meer, meegaan met de flow
Nee!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan val je niet goed binnen de buurt
Shag roken ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel wordt een tokkie
Lekker shag roken en zittend op haar kratje shultebrau voor de deur
Samzz en Kluts in ONZquote:
Bakkes jijquote:
Ghetto is deze sma toch wel. (H)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel maakt het niet uit waar ze woont
Vage gasten aan de deurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Het is een begin ,maar hou er rekening mee dat je misch af en toe nog vage gasten aan de deur krijgt.
Had het ook in me flatje toen persoon was er al tijden weg en nog steeds aan bellen.
P.s in geval van nood had ik het wel genomen ,maar wel gelijk door reageren op een ander huisje
Morgenquote:
Nee ik ga komende week zorgen dat ik de glaszetters tegenkom en dan ga ik EISEN dat ze mn kogelgat uitsnijdenquote:
quote:
Je groetjes denken maarquote:
Annetdtdtdquote:
Bazinquote:
watquote:Op zondag 6 februari 2011 22:46 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
![]()
wat
![]()
wat
![]()
paupers