Heel eerlijk, ik denk een keer of 5,quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef dj-mike het volgende:
Die Abercrombie & Fitch cardigan, hoe vaak is die ongeveer gedragen? En hij valt gewoon als een 'normale' M? Ik ben rond de 1.80m
ja heej net had je het nog over incl.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
50 ex, vind ik goed.
Moet erbij zeggen dat die tommy trui wel slank valt, lengte wise is het gewoon een medium maar ik zou hem niet kopen als je bv. een klein buikje hebt.
Onder voorbehoud 45 euro inclusief geboden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef BigSmurf het volgende:
Kan je de lengte van de mouwen opmeten van dat A&F vest voor mij, van oksel tot uiteinde?
Hoe lang wacht je de verkoop af? Ik bied al ver boven je vraagprijs.quote:
voor 17:00??quote:Op maandag 7 februari 2011 17:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Oké maten:
Adidas Originals trui:
Van de oksel tot het einde van de mouw: 54 CM
Schouder tot Schouder ( gewoon hemelsbreed van de ene naad naar de andere genomen): 46CM
A&F:
Van de oksel tot het einde van de mouw: 51 CM
Frapant is dat de lengte verschilt in CM maar dat de A&F trui ietsjes langer valt bij mij,
PS: De tommytruien zijn verzonden.
PMquote:Op zondag 13 februari 2011 13:49 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nee sorry,
die trui was erg duur in aanschaf en heb ik nauwelijks kunnen dragen, niet van nieuw te onderscheiden dus die prijs is vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |