quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:09 schreef Asap het volgende:
Welke film en de 2 namen van de hoofdrolspelers aub:
Asap +1quote:
6 films van dezelfde regisseur! Behalve bovengenoemde.quote:
Inderdaad. Als het nou Nolan, Jackson, Spielberg etc etc. was ók..quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:50 schreef Sands het volgende:
6 films is btw wel veel...ik kan er nu nog 2 bedenken maar daar houd het opzijn naam is nou niet echt zo bekend
Je wilt het punt stelen zekerquote:
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je wilt het punt stelen zeker
afwachten tot iemand de andere 3 post
Want closer is al goed
Wolf is goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
Gokjes aan de hand van Dopekoes hint:
A few good men
Patch adams
Wolf
One flew over the cuckoo's nest
the fugitive
eigenlijk heb ik gewoon geen idee.
Dat zijn er 2 meer dan mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
Even opgezocht... Ik heb maar 3 van zijn films gezien
Dan kan jij de hints zo overnemen want ik ben over 10 min. klaar met de werkdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:42 schreef FireFox1 het volgende:
Even opgezocht... Ik heb maar 3 van zijn films gezien
geen idee, ergens jaren 90, verder kom ik nietquote:
En dat is 2quote:
Ow.. ok..quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Sands het volgende:
We zaten toch al op 3?met deze meegerekend
Nog 1 dus...quote:
Sands +1quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Sands het volgende:
Who's Afraid of Virginia Woolf?
The Graduate
Hey ik had 50% van de films goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef The_Substitute het volgende:
"........ "![]()
Wat een armoe.
[..]
Sands +1
STAND Februari 2011:
9 Patch
8 DragonFodder
5 The_Substitute
5 Sands
4 SamuelofSEK
3 Flitspaal
3 Dopekoe
3 Tem
2 Asap
2 Baszh
2 FireFox1
1 Wieksel
1 Hulkio
1 Doff
1 YellowBlacks
1 Desdemona
1 Jhonny44
1 wyccie
1 lamers
1 Dj_Day-V
1 ShaoliN
En dat durft zich fmt-ers te noemen.![]()
<mompelt iets over 1 zwaluw>quote:
lol...nou deze keer dus welquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:57 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
<mompelt iets over 1 zwaluw>
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef The_Substitute het volgende:
Field of Dreams?
Robin Hood Prince of Thieves
Dances With Wolfs
The Unthouchables
Bull Durham
Mr Brooks
JFK
Thirteen Days
The Upside of Anger
The_Substitute +1quote:
Jammer dat Field of Dreams er niet bij staat want die was ik nou net aan het kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef The_Substitute het volgende:
Dances With Wolfs
The Unthouchables
Bull Durham
Mr Brooks
JFK
The Upside of Anger
Noem bij elk van deze films de vrouwelijke tegenspeelster (love-interest/vrouw) van Kevin!
Heb expres er 2 weggelaten, want als ik ze al niet (of nauwelijks) ken dan...![]()
Nee in de zomer geef ik altijd teveel geld uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:16 schreef The_Substitute het volgende:
Wil je niet dat het zomer wordt?
Da's iig 1.
The Untouchables - Patricia Clarkson
Dances With Wolfs
Bull Durham
Mr Brooks ---> Hint: CSI
JFK
The Upside of Anger
Ik ook niet, weet gewoon dat ze erin (brockovich) speelt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:31 schreef Sands het volgende:
Mr. Brooks heb ik niet gezien maar het zal die blonde dame van CSI wel zijn maar ik weet de naam niet ik kijk amper CSI
Help 's mee dan...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
Deze vraag gaat de héle avond duren
En bedankt, weer een kandidaat minderquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
Uit frustratie opgezocht, dus gediskwalificeerd voor deze vraag.
Ik heb uit frustratie ook al opgezochtquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Help 's mee dan...![]()
Ik zit hier al de hele avond.![]()
The Upside of Anger ---> initialen zijn JA
[..]
En bedankt, weer een kandidaat minder![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb uit frustratie ook al opgezocht
The Untouchables - Patricia Clarksonquote:
Je hebt de hints boven al zien staan? Ze zijn iig wel ongeveer van dezelfde leeftijd denk ik.quote:
Ik kon me Steenburgen ook al niet meer herinneren in Donnie Darko.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt de hints boven al zien staan? Ze zijn iig wel ongeveer van dezelfde leeftijd denk ik.
Dat is wel wat eerder al gemeld werdquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is wel wat eerder al gemeld werd
We zijn al gvd ruim 4 uur bezig met deze vraag. Kunnen we deze niet gewoon skippen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:53 schreef The_Substitute het volgende:
Dances With Wolfs
The Unthouchables
Bull Durham
Mr Brooks
JFK
The Upside of Anger
Noem bij elk van deze films de vrouwelijke tegenspeelster (love-interest/vrouw) van Kevin!
Heb expres er 2 weggelaten, want als ik ze al niet (of nauwelijks) ken dan...![]()
Doe niet zo ongeduldig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We zijn al gvd ruim 4 uur bezig met deze vraag. Kunnen we deze niet gewoon skippen?
Baszh +1quote:
Is wel een goede film vind ik, Niet zo zwartwit als je meestal ziet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Baszh het volgende:
Even opgezocht, ziet er wel interessant uit.
Godver NEEquote:
? Zie jij hetzelfde screenshot als ik? Of is dat op tv terwijl ze praten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
Easy...
Children of men
Clive Owen in gesprek met Michael Caine
Ipv een verhaaltje te typen, moet ik gewoon het antwoord geven... 3e x dat een punt aan mijn neus voorbij gaatquote:
Ik ben je onderbewustzijn. Ik weet wát je denkt voor je het denkt. En ik ben tot leven gekomen -insert spooky muziekje-quote:
Nee, volgens mij is het in het huis van Jasper. Ik heb de film een stuk of 8x gezien. Of was het nou in de auto?...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
? Zie jij hetzelfde screenshot als ik? Of is dat op tv terwijl ze praten?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ben je onderbewustzijn. Ik weet wát je denkt voor je het denkt. En ik ben tot leven gekomen -insert spooky muziekje-
Sin Cityquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:31 schreef DragonFodder het volgende:
Noem 5 live action films gebaseerd op een cartoon (strip of tekenfilmserie). Let op, superheldenfilms tellen níet mee!!
Is op het randje, maar tel ik goed.quote:
Beide goedquote:
Anime is niet live action, dus neequote:
Ik bedoel dan ook dat de anime verfilmd is met echte mensen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Anime is niet live action, dus nee
Goh, finallyquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:38 schreef DragonFodder het volgende:
FF komt aan de vijf, en scoort een punt!
fireFox1 +1
STAND Februari 2011:
9 Patch
9 DragonFodder
6 The_Substitute
5 Sands
4 SamuelofSEK
3 Flitspaal
3 Dopekoe
3 Tem
3 Baszh
3 FireFox1
2 Asap
1 Wieksel
1 Hulkio
1 Doff
1 YellowBlacks
1 Desdemona
1 Jhonny44
1 wyccie
1 lamers
1 Dj_Day-V
1 ShaoliN
Je zit écht in mijn onderbewustzijnquote:
Ik vond hem verbazingwekkend leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef DragonFodder het volgende:
Je kijkt bijna alleen maar recente films en da's de enige die ik kon bedenken die zich in een ski-resort afspeelt. Wat vond je ervan? Ik heb kapotgelachen (heb hem in new york gezien, dus met gratis lachband erbij)
Nog steeds geen enkele cluequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hem in zijn jongere ( en ietsje bekendere) jaren
Niemand?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
1. Film met o.a. Johnny depp (drama/comedy)
2. Film met o.a. Madonna (romcom)
3. Film met o.a. Brad pitt (drama)
4. Film met Robert de Niro (horror)
5. Film met Emilio estefez (buddy cop actie comedy)
Ik ga slapen, ZVJZ? VMR!
Ik weet nu wie het isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Niemand?
1. Patch heeft pasgeleden nog een punt gescoord net deze film, al dacht the_Substitute in eerste instantie van niet
2. Madonna's speelfilmdebuut
3. Er zit ook een grizzlybeer in deze film
4. Geregisseerd door kenneth branagh
5. Emilio speelt in deze film buddy cop met richard dreyfus
Naam van acteur hoeft niet meer gegeven te worden, alleen deze vijf films!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Ik ben er nu zeker van- Benny & Joon
5. Stakeout?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet nu wie het is
3. Legend of the Falls?
4. Frankenstein?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:35 schreef The_Substitute het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Ik ben er nu zeker van- Benny & Joon
5. Stakeout?We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Gesnaptquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef Sands het volgende:
Who's Afraid of Virginia Woolf?
The Graduate
Nee.quote:
Psst.... even je vraag in Bold stellenquote:
Dat is the Rock idd en je hebt er al 4 goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:26 schreef DragonFodder het volgende:
Be cool
The mummy 2
The scorpion king
Walking tall
Dat is the Rock toch?
Volgens mij toch echt wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:26 schreef Dopekoe het volgende:
Daar dacht ik ook aan maar volgens mij is dat niet Dwayne Johnson...
Hulkio +1quote:
Nou moet eerlijk bekennen dat ik de film nog niet heb uitgekeken, ben halverwege. Is wel een meisje om het leven gebracht (meerdere zelfs), voor zover ik weet is het echter niet zijn dochter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:06 schreef Doff het volgende:
Is zijn dochter om het leven gebracht ofzo, is dat het?
Electric mist!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef Hulkio het volgende:
Jepz... de vonken vliegen er vanaf! ......:)
Dan krijg je inderdaad In the electric mist.quote:
Nee. (vond ik)quote:
Ik zal het laten weten! Kijk hem vanmiddag nog even uit. Tot nu toe in elk geval een prima filmpje.quote:
Alle 3 goed. De laatste is van 1993quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Doff het volgende:
Apocalypto
Passion of the Christ
Braveheart
...
Ja maar die film is er nog niet echt dus die tellen we niet meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Hulkio het volgende:
Incredibles
Ratatouille
En volgens mij mocht hij ook de nieuwe Mission Imposible gaan doen.
Dit ga ik onthouden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar die film is er nog niet echt dus die tellen we niet mee
Hij heeft 3 volledige films gemaakt als regisseurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Doff het volgende:
Wellicht nog die kortfilm met dat kleine meisje en die straatmuzikanten?
Hij is nog een vierde aan het filmen momenteel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft 3 volledige films gemaakt als regisseur
quote:
Uhuh aan het filmen ja ik zei dan ook "gemaakt"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Hij is nog een vierde aan het filmen momenteel.
Die was al gepost idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:35 schreef Patch het volgende:
& Ratatouille als die nog niet gepost was
Vandaar de ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
What about bob was toch met Bill Murray
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef Dopekoe het volgende:
City Slickers
City Slickers 2 : Curly's goldis niet de volledige titel
My Giant
Analyze this
Analyze that
When Harry met sally
zitten nu op 7/8quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef DragonFodder het volgende:
Analyse this![]()
Analyse that
City slickers![]()
Monsters inc.
When harry met sally
Running scared
City slickers 2?![]()
What about bob?Bill Murray film
Dopekoe +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef Dopekoe het volgende:
City Slickers 2: The legend of curly's gold ?
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:20 schreef Dopekoe het volgende:
Nice
Dacht ff dat ik hem niet zou redden omdat ik er maar 6 wist
Doe mij maar 5 trilogieen van de laatste 20 jaar
Had er makkelijk 10 kunnen vragen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Sands het volgende:
Lord of the Rings Trilogy
Toy Story Trilogy
The Bourne Trilogy
The Matrix Trilogy
Spider-Man Trilogy
Ja 5 was veel te makkelijker ik kan er zo nog een hoop noemenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Had er makkelijk 10 kunnen vragen....
Sands +1
STAND Februari 2011:
10 DragonFodder
10 Patch
8 Sands
6 The_Substitute
4 SamuelofSEK
4 Dopekoe
3 Flitspaal
3 Tem
3 Baszh
3 FireFox1
3 ShaoliN
2 Asap
2 Hulkio
1 Wieksel
1 Doff
1 YellowBlacks
1 Desdemona
1 Jhonny44
1 wyccie
1 lamers
1 Dj_Day-V
Dat bedacht ik me 5 seconden na het posten van de vraag ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja 5 was veel te makkelijker ik kan er zo nog een hoop noemen
Doff +1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Doff het volgende:
Dat is natuurlijk Grant.
In Arcenic and Old Lace van Capra toch?![]()
![]()
quote:Andrew Dominik had written a highly stylized screenplay for the movie in 2003, and was at one point considered to direct it. Not long afterward in 2004, Dominik would accidentally stumble across an obscure western epic novel by Ron Hansen in an Australian bookstore, which he later adapted as The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007).
Titel?quote:As mentioned above, Andrew Dominik was set to direct, and had Tom Cruise lined up to play Lou Ford. When Cruise dropped out, Dominik left the project - he felt he needed a big star actor to carry such a complex and disturbing film.
Die zijn goed nog drie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Doff het volgende:
Los Olvidados
Belle de Jour
Ik heb er nog wat gezien geloof ik, maar die ben ik natuurlijk weer vergeten.
Heb echt nog nooit van de man gehoord, laat staan van zijn filmsquote:
Je begeeft je wel op dun ijs nu samuel. Dezelfde soort vraag stellen als ik gisteren. 4-uurs vraag-potentie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Doe mij maar 5 andere films van de regisseur van deze film:
[ afbeelding ]
Idem.quote:
idd, en dat op een vrijdag.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je begeeft je wel op dun ijs nu samuel. Dezelfde soort vraag stellen als ik gisteren. 4-uurs vraag-potentie.![]()
Spanjaard volgens zijn imdbquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb nog nooit van Bunuel gehoord
Spanjaard én oude films? No way in hell dat ik daar iets mee kan.quote:
Daar ging ik inderdaad ook vanuit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Doff het volgende:
Hmm, de naam Bunuel zou iedereen toch bekend moeten zijn. Was 'vroegah' toch anders hier.
Vroeger kende ik hem ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Doff het volgende:
Hmm, de naam Bunuel zou iedereen toch bekend moeten zijn. Was 'vroegah' toch anders hier.
Jongere lichting nu he...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:45 schreef Doff het volgende:
Mr_anonymous ook al lange tijd niet gezien trouwens....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Jongere lichting nu he...
mr_anonymous, dolle_hond, california, Khalein, Sheridana, mamamiep e.v.a. al tijden niet gezien.
Wat wil je, 2 van mijn favoriete acteursquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
En dit typen ze dan weer binnen een halve seconde bij elkaar
zal best, er spelen nu 100 actiefilms in mijn hoofd, maar welke welke is, weet ik ff niet meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik denk dat dragon dezelfde in gedachte heeft
Al hoofdpijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zal best, er spelen nu 100 actiefilms in mijn hoofd, maar welke welke is, weet ik ff niet meer
Bingo. Was de scene met de paard in de liftquote:
Die ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bingo. Was de scene met de paard in de lift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |