Hij ziet wel wat ruimer dan eerstquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lastig typen met een corset?
Al afgevallen?
een pallet pillenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor je dosis pillen Juup
alles ok maar druk.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Als het maar een verjaardag van een leuk iemand is!
Ik ben volgende week jarig.
Minder prikkels, jeweetsquote:
ik vond er niks aan, hoop volk, je kent maar de helft. ben er gelukkig weer vanafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef -moppie- het volgende:
Als het maar een verjaardag van een leuk iemand is!
Ik ben volgende week jarig.
goedzoquote:
gelukkig wel...al die vrije tijd, je zou er gek van wordenquote:
Sterkte.quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Dale. het volgende:
Wiew! Me eerste tweede post vanuit me nieuwe kamer in Eindhoven
Een lamme BB hier (geen zin om uit en in te loggen), maareh, weet jij waarom er geen nieuwe seasonal races meer komen? In dat nieuwsdingetje staat dat het wel eens een keer voor kan komen dat het een dag langer duurt, maar 4 dagen later is er nog niets?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig wel...al die vrije tijd, je zou er gek van worden
mijn, beste dale. Waar zit je?quote:Op zondag 6 februari 2011 21:52 schreef Dale. het volgende:
Wiew! Me eerste tweede post vanuit me nieuwe kamer in Eindhoven
omdat holiday season voorbij is?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een lamme BB hier (geen zin om uit en in te loggen), maareh, weet jij waarom er geen nieuwe seasonal races meer komen? In dat nieuwsdingetje staat dat het wel eens een keer voor kan komen dat het een dag langer duurt, maar 4 dagen later is er nog niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |