scheef?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Ben je nu weer scheef Levi?
Ik heb behoefte aan vakantie
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh,misschien heb je het al langer danValt me nu pas op dat je avatar gedraaid is
Ik zit graag in het donkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:33 schreef Blueman het volgende:
Zoooo weer thuis!
Artic ligt denk ik te maffen... zijn lampen in huis waren uit!
Dat klinkt triest.quote:
Het is niet waarquote:
Als je verkouden bent ben je niet ziek, anders zat ik 9 maanden per jaar thuis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Mn collega is ziek en dat is hij al de hele week, maar hij komt telkens gewoon werken... maar nu zit hij continue te sniffen en dat vind ik echt HEEL irritant... Als je ziek bent moet je thuis blijven, klaar
Kun jij niet een potje luidruchtig terug gaan hoesten? Liefst zonder hand voor je mond en in zijn richting.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Mn collega is ziek en dat is hij al de hele week, maar hij komt telkens gewoon werken... maar nu zit hij continue te sniffen en dat vind ik echt HEEL irritant... Als je ziek bent moet je thuis blijven, klaar
een snotneus is niet altijd ziek zijn toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:50 schreef Inu het volgende:
Nee, maar hij was ook aan kotsen en ziet er gewoon over doodziek uit, dus het verbaast me niks als hij ook koorts heeft...quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je verkouden bent ben je niet ziek, anders zat ik 9 maanden per jaar thuis.
Hij zat te kotsen? En jij klaagt alleen over het gesnif?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar hij was ook aan kotsen en ziet er gewoon over doodziek uit, dus het verbaast me niks als hij ook koorts heeft...
Mijn bank.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Noem eens iets in eindhoven waar je op een gemiddelde dinsdagavond gewoon relaxt kan zitten, wat drinken en praten?
Ja, maar dat was niet naast mequote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij zat te kotsen? En jij klaagt alleen over het gesnif?
Holiday inn?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Noem eens iets in eindhoven waar je op een gemiddelde dinsdagavond gewoon relaxt kan zitten, wat drinken en praten?
Ja, dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn bank.
Maareh, gewoon een café op het Marktplein zou ik doen
Hebbe een date?
Fontys R1?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:18 schreef ArTiC het volgende:
Daar heb ik al anderhalf jaar zitten kaartenquote:
geen hapje eten met de dame in kwestie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |