huh... het was toch meestalquote:
ik voel geen pijn,maar stress en frustratie en muziek in mijn oren maakt het er niet beter op, maar zonder kan ik ook weer niet nadenkenquote:
Moeilijk, moeilijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik voel geen pijn,maar stress en frustratie en muziek in mijn oren maakt het er niet beter op, maar zonder kan ik ook weer niet nadenken
ik ga bij de goudreinetquote:
Ja, ik had lekkere tosti's met kaas-salami-sambalquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
Jullie hebben allemaal lekkere dingen.
Later!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:46 schreef Oceanview het volgende:
Ik word uit dit lokaal gekickt tot later
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Rookworst met mayo en ketchup
Lekker en dan niet klagen dat je niet afvalt hequote:Op donderdag 3 februari 2011 12:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Rookworst met mayo en ketchup
Okee, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben 5 ons afgevallen deze week ook met 1x in de week zo'n broodje
Hij is kapot.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[ [url=http://forum.fok.nl/templates/forum2009/html/showimg.html?http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201101/163491.gif]afbeelding[/url] ]
Michhhquote:
Im ok, u?quote:
CCquote:
En waarom is dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Im ok, u?
[..]
CC
Ik heb het liefste vriendje van de heeeele wereld
We waren gisteren 2 maanden samen, wat geeft hij me? Een nieuwe vibo.quote:
Bijna weekendquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Im ok, u?
[..]
CC
Ik heb het liefste vriendje van de heeeele wereld
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We waren gisteren 2 maanden samen, wat geeft hij me? Een nieuwe vibo.
en een anaalhaak
Vandaag vrij, morgen halve dag.quote:
Huillie huilliequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vandaag vrij, morgen halve dag.
dank je was lekkerquote:
eetsequote:
Aaah dat is lief, denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We waren gisteren 2 maanden samen, wat geeft hij me? Een nieuwe vibo.
en een anaalhaak
Nee want morgenavond concertquote:
Doe jij nooit dingen aan je vriendin geven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aaah dat is lief, denk ikWaar ken je hem van?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben pleite mijn batterij gaat eraan
Met haar verjaardagquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want morgenavond concert
[..]
Doe jij nooit dingen aan je vriendin geven?
Ik ken hem van zeh interwebz.
Ook geen kleine leuke dingetjes met een verhaal erachter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met haar verjaardag![]()
Maar verder eigenlijk niet zo vaak nee. Ik ga liever samen wat doen. (en nee dat betaal ik ook niet voor haar, gewoon samen).
Soms. Maar niet iedere 2 maanden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook geen kleine leuke dingetjes met een verhaal erachter?
Die anaalhaak wilde hij sowieso al hebben hequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms. Maar niet iedere 2 maanden.
Is je pakje al binnen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die anaalhaak wilde hij sowieso al hebben he
Nee.quote:
Oeh bah, sterkte ik hoop niet dat het via dezelfde weg uit je lichaam komt dan het er in is gegaan.quote:
quote:
wat ben je weer lekker in de buurtquote:
voel je je al weer wat beter?quote:
zwaaizwaaizwaaiquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat ben je weer lekker in de buurt
Thanks ..quote:
Gaat weer beter jaquote:
Neehoor..quote:
wat ist?quote:
Jaa beetje wel ja....quote:
Balen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn corsetten zijn binnen
En ze zijn te klein, Kudt.
Het bekende liedje, zeg maar. Me gewoon slap, pufloos voelen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaat weer beter ja![]()
[..]
Neehoor..![]()
[..]
wat ist?
[..]
Jaa beetje wel ja....
[..]
Balen!
dat weet ik nog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
DW: terugsturen!
Bos: heb je wel goed gegeten?
zit op mijn werk joh..quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet.de ene wel denk ik, de andere gaat nog wel.
KIJK EENS IN KPD.
4 tosti's lijkt me wel voldoende, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:14 schreef NBT het volgende:
DW: terugsturen!
Bos: heb je wel goed gegeten?
lijkt me eerder teveel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 tosti's lijkt me wel voldoende, toch?
gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet.de ene wel denk ik, de andere gaat nog wel.
KIJK EENS IN KPD.
Ik wil ook een tostiquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
4 tosti's lijkt me wel voldoende, toch?
ik ookquote:
Zijn nu al op, was om 12.30. Tosti ijzer is ook al schoon gemaakt enzoquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn nu al op, was om 12.30. Tosti ijzer is ook al schoon gemaakt enzo
maar jij hebt bijna weekend...quote:
gelukkig ben ik wel tevreden met mn werk...quote:
Nou ik had iets gemaakt op school opgeslagen en toen moest ik weg daarna kwam ik weer terug helemaal goed uitgewerkt maar kheb de oude naar mn mail gestuurdquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig ben ik wel tevreden met mn werk...
telefoon weer op spanning, of ben je op school achter de pc gekropen of gewoon thuis?quote:
ik ben in arnhem, moet me alleen wel aankleden dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom hem maar brengen, ik kan wel wat liefde gebruiken.
Klerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben in arnhem, moet me alleen wel aankleden dan.
Het is te koud om buiten naakt rond te lopen.quote:
ah... ik zie het aan je gebrek aan quotes dat je mobile bezig ben.quote:
dat geloof ik niet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja als ik iemand quote zijn we 3 pagina's verder
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef NBT het volgende:
DW...ik heb stiekem op mijn werk gekeken...
Ik hoorde je eerder deze week wat anders bewerenquote:
Foei!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:58 schreef NBT het volgende:
DW...ik heb stiekem op mijn werk gekeken...
Ja maar dat is andersquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoorde je eerder deze week wat anders beweren![]()
Schoenenquote:
ow... ik denk stiekem is stiekemquote:
OKEEE.quote:
quote:
quote:
Ben jij er zo een die drie keer in het jaar gaat winkelen en dan meteen een hele boel kleren inslaat?quote:
Als het even kan wel... winkelen is zonde van de tijd... het liefst bestel ik het nog via internet ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben jij er zo een die drie keer in het jaar gaat winkelen en dan meteen een hele boel kleren inslaat?
Oh, dat is wel makkelijk ja, via internet. Ze hebben soms echt leuke mannenkleren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het even kan wel... winkelen is zonde van de tijd... het liefst bestel ik het nog via internet ook
Ik houd niet meer bij hoeveel paar schoenen ik heb.quote:
Ik ook niet, ben de tel al kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik houd niet meer bij hoeveel paar schoenen ik heb.
Laarzenpumps
soms wel, soms ook niet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is wel makkelijk ja, via internet. Ze hebben soms echt leuke mannenkleren.
hey blokjes man!quote:
Ik had in december 13 paar, maar heb alweer heel wat erbij gekochtquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben de tel al kwijtgeraakt.
ga je nu elke keer als je even weg bent weer hoi zeggen?quote:
Ik heb denk ik wel meer dan 20 paar. Van sommige weet ik waarschijnlijk niet eens meer dat ik ze heb.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had in december 13 paar, maar heb alweer heel wat erbij gekocht
is je veterstrikdiploma verlopen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nodig een paar paar schoenen weggooien. Heb nog veel oude schoenen staan hier. en daar ik sinds een paar maanden geen schoenen meer draag/koop met veters, kunnen er wel een paar weg
Geen schoenen met veters? Draag je alleen nog maar instappers ofzo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet nodig een paar paar schoenen weggooien. Heb nog veel oude schoenen staan hier. en daar ik sinds een paar maanden geen schoenen meer draag/koop met veters, kunnen er wel een paar weg
relaxed en vrije tijd enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hey blokjes man!
hoe is dat nou om geen stage meer te hebben?
Ik heb hier bij mijn vriend zo'n 6 paar staan, bij mij thuis nog meer, bij mijn ouders nog wat en op mijn werk 2 paar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb denk ik wel meer dan 20 paar. Van sommige weet ik waarschijnlijk niet eens meer dat ik ze heb.
klompen JWZquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen schoenen met veters? Draag je alleen nog maar instappers ofzo?
lekker man! geniet er maar van zo lang het kanquote:
tot maandag dan heb ik weer schoolquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lekker man! geniet er maar van zo lang het kan
maar bijna weekendquote:
tuurlijk, ik werk gewoon 5 dagen per week, gemiddeld 9 a 10 uur per werkdagquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Yayyay!
Jij moet morgen nog toch?
Klompen zitten kut!quote:
2 paar op je werk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb hier bij mijn vriend zo'n 6 paar staan, bij mij thuis nog meer, bij mijn ouders nog wat en op mijn werk 2 paar.
ik hier op mn werk maar 1 paar... werkschoenen/veiligheidsschoenenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klompen zitten kut!
[..]
2 paar op je werk?
Neger wat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuurlijk, ik werk gewoon 5 dagen per week, gemiddeld 9 a 10 uur per werkdag
Ja, naaldhakken en platte schoenen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klompen zitten kut!
[..]
2 paar op je werk?
valt wel mee hoor... heb een tijdje 60 uur in de week gemaakt... dat trok ik op een gegeven moment niet meer...quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pff hoe houden jullie dat vol? Ik word gestoord als ik er aan denk9 uur 5 dagen lang
Oh, logisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, naaldhakken en platte schoenen.
Hoi!quote:
De verhouding man-vrouw hier is bizar de laatste dagen trouwensquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, logisch.
[..]
Hoi!
Ja, het leek me wel gezellig hier.
vrouwen ftwquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De verhouding man-vrouw hier is bizar de laatste dagen trouwens
Wattan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De verhouding man-vrouw hier is bizar de laatste dagen trouwens
je heb leuke krulletjes!quote:
Nooit gehaaldquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is je veterstrikdiploma verlopen?
Klitterband of ritssluiting.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen schoenen met veters? Draag je alleen nog maar instappers ofzo?
mij hoor je niet klagen hoor...quote:
meestal zijn in dit topic de mannen in de meerderheid geweest en nu ben ik bang dat dat niet meer zo isquote:
Ik ook nietquote:
Dankje!quote:
Oh, oké! Dan is klittenband inderdaad wel fijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nooit gehaald
[..]
Klitterband of ritssluiting.
Nee, ik heb een motorische storing waardoor ik soms met moeite mijn veters kon strikken. Dus adviseerde met name mijn vader me om over te stappen op andere schoenen
veterstrikken?quote:
En wat voorn vrouwenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het gaat over vrouwen en schoenen.
GRTD-vrouwenquote:
ECHT!? dan moet ik meetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
HEUH, omdatappel komt ook uit Veenendaal.
Inderdaad.quote:
sterkte!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef Teal het volgende:
Ben nog heel even alle feeds aan het voeren hoor
wat geef je ze te eten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef Teal het volgende:
Ben nog heel even alle feeds aan het voeren hoor
heh? je leest verkeerd denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je niet in veenendaal woont kan je niet meeten? Wat?
klopt... daarom kan ik ook niet de 12e en de 9e...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je niet in veenendaal woont kan je niet meeten? Wat?
Het is wel dichtbij.quote:
kom danquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klopt... daarom kan ik ook niet de 12e en de 9e...
De rest welquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zit mobiel dus kan niet op iedereen reageren
Als ik kan, ben ik erquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
kom dan
Als ik een meet in de zomer in mijn tuin geef met veel BQQ en Bier, dan komen jullie allemaal wel toch?
quote:
wel thuisquote:
Ja, als je een paar mensen maar niet uitnodigt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef NBT het volgende:
[..]
kom dan
Als ik een meet in de zomer in mijn tuin geef met veel BQQ en Bier, dan komen jullie allemaal wel toch?
Je hebt alleen hoi gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik kan, ben ik er
[..]
ik heb heel netjes op je gereageerd...
[..]
wel thuis
Daar woon jij, en NBT ook.quote:
en je een vraag gesteldquote:
Ik had je niet gezieehieeenquote:
En ik ben ook ooit een keer in Veenendaal geweest...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar woon jij, en NBT ook.Een ex van me ook, en die is bevriend met een vriend van NBT.
Ik wel vaker.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ik ben ook ooit een keer in Veenendaal geweest...
Was toch wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en je een vraag gesteld![]()
en ik heb gewoon weinig met youtube filmpjes... want die kan ik hier niet zien
ik volgens mij echt maar 1 keerquote:
ik nie snap nie...quote:
Ik heb even iets gehad met iemand uit veenendaal hequote:Op donderdag 3 februari 2011 17:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik volgens mij echt maar 1 keer
Dat ik aan het voeren was of wat dan ook toen jij dat zei, dus ik heb het niet gelezenquote:
Oh, toevallig!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar woon jij, en NBT ook.Een ex van me ook, en die is bevriend met een vriend van NBT.
daar kan ik niks aan doen dan...quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Teal het volgende:
[..]
Dat ik aan het voeren was of wat dan ook toen jij dat zei, dus ik heb het niet gelezen
Ze negeren me toch dus moet wel lukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen dan...
en ik ben weg... dus je zult het nu ook zonder mij mogen doen tussen al die vrouwen hier
Doei!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen dan...
en ik ben weg... dus je zult het nu ook zonder mij mogen doen tussen al die vrouwen hier
Ik zal je niet negeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:13 schreef Teal het volgende:
[..]
Ze negeren me toch dus moet wel lukken
Awesome, maar ik ken je nietquote:
Sorry dat je me niet kent dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef Teal het volgende:
[..]
Awesome, maar ik ken je niet
En faalde nou mijn smiley of ligt dat aan mij
Ja doe er wat aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry dat je me niet kent dan.
Ghehe.quote:
Ik heb laatst een fotootje in mijn Fobo gezetquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ghehe.
Nee, dit is volgens mij m'n eerste keer in GRTD.
Zit voornamelijk in ONZ en op FoBo.
Jazeker, moest eerst met de bus maar kon godzijdank meerijden met iemandquote:
Ik ging in je FoBo kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:26 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik heb laatst een fotootje in mijn Fobo gezetzo boeiend
Welkom dan denk ik?
Ik moet nog even opscheppen: het plaatje in de OP heb ik gemaakt
Beterr!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jazeker, moest eerst met de bus maar kon godzijdank meerijden met iemand
Haha ja dankje, weetje wie het isquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ging in je FoBo kijken.
Mooi gemaakt.
Nee, moet ik die kennen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:28 schreef Teal het volgende:
[..]
Haha ja dankje, weetje wie het is?
ohw ja dat zuigt........quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jazeker, anders moest ik 20 minuten lopen naar de bus
Beterrr!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar morgen is mn scooter weer bij mij
Ik mag toch wel blij zijn?quote:
Q!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
OOOHYEA!
Ineens een stuk minder stress
je faaltquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Teal het volgende:
O wacht
Haha, kom er nu achter dat je het natuurlijk over die img van GRTD te doen hebt, ik dacht die van mijn Fobo
Huh, wie wat ik snap 'm niet meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:33 schreef Teal het volgende:
O wacht
Haha, kom er nu achter dat je het natuurlijk over die img van GRTD te doen hebt, ik dacht die van mijn Fobo
dat doe ik al 35 minuten, ik trek zo mijn biertje open!quote:
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huh, wie wat ik snap 'm niet meer.
Je vroeg toch of ik die vrouw van je FoBo kende?
Dat klinkt ook goedquote:
Appels.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:35 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja
Ik snap het niet meer
nxt subject:
Appels
Morgen heenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |