Ik vind het echt jammer dat ik daar niet mag komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, mag daar niet naar buiten.
Goed, als iemand ladingen informatie uit KEL gaat lekken, dan zou het een rel kunnen worden.
Hebben we een rel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Dat het in VBL begon doet echt niets af aan de intensiteit van de rellen. het subforum was totaal irrelevant.
Hmm, ook een raar onderwerp voor een relquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet an sich nee, meer over het beleid, de moderatie etc etc.
Tunesiëquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm, ook een raar onderwerp voor een rel
Past niet in het rijtje, op FOK! komen nog wel eens mensen die niet totaal gebrainwashed zijnquote:
Het ging om een mod die weg moest van Danny, terwijl dat de favoriete mod was van de VBLers, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe kan daar nou een rel over ontstaan? 010 vs 020 ofzo
Het is dan ook gewoon een kuttopicquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
En dan is er opeens niemand meer die hier post.
Tetten UI!quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een kuttopic
Verplicht toch om hier te mogen posten?quote:
Hey Bosquote:
Als jij het zegtquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verplicht toch om hier te mogen posten?
Liever nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vertel!
Hier is altijd alles goed.
Ik zag het al in je reactie op krea idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niets dat nodig is om op fok te posten
Even iets heel anders. ik ga zo naar de uitverkoop van Selexys, hopelijk vind ik weer een paar leuke boekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niets dat nodig is om op fok te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |