Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is over de maximale flauwheidsgrens heen gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Zit je nu alweer thuis?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef STING het volgende:
En de TV-monteurs zijn weer aan de slag
Wat heb jij nou weer voor tettenicon?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit je nu alweer thuis?
Werkschuw tuig
Ik snap dat je ook graag thuis wil werkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit je nu alweer thuis?
Werkschuw tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog: ik bén thuis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap dat je ook graag thuis wil werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Het is geel met zwart, maar net niet helemaal.Het is geel en als het tegen een boom dood vliegt, vliegt hij daarna gewoon weer door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt het weer tijd om de custom-css aan te passen zodat ik ze wel zie?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor tettenicon?
Iedereen aan de tettenicons hier. Moet ik nou ook?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterker nog: ik bén thuis.Ooh, dus je was jezelf gewoon aan het projecterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here, ik ga straks ook naar m'n werk, zodra de lui hier klaar zijn![]()
Abbo patsertjequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het weer tijd om de custom-css aan te passen zodat ik ze wel zie?
Ja. Zoiets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, dus je was jezelf gewoon aan het projecteren
Same here, ik ga straks ook naar m'n werk, zodra de lui hier klaar zijn
Zo boeiend is ie niet hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het weer tijd om de custom-css aan te passen zodat ik ze wel zie?
Goed hoor, ben er erg blij meequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Zoiets.
Hoe staat t met je home-cinema nu?
Jeetje zeg.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef STING het volgende:
Ook bizar, m'n zwarte poes is opeens niet meer bang voor vreemden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor tettenicon?
Iedereen aan de tettenicons hier. Moet ik nou ook?
Vind je'em niet mooi zo? Heb je liever m'n epilepticon?quote:
Nee ik vind 'm prachtig! Het ging er meer om dat we nu allemaal moetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je'em niet mooi zo? Heb je liever m'n epilepticon?
Deze is beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je'em niet mooi zo? Heb je liever m'n epilepticon?
Ik zou "fuck you, I won't do what you tell me" doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, Do you really want to hurt me op de radio, zal ik 'm iets harder zetten voor de baas?
idd, soms een kleine woordenwisseling, niet van die rellen waardoor half FOK! elkaar bij wijze van spreke uit bed belt etcquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb hier al jaren geen rel meer gezien hoor.
De meeste piemels ook, dus?quote:
Mannen snappen hints niet hequote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, Do you really want to hurt me op de radio, zal ik 'm iets harder zetten voor de baas?
Oh ja dat is waar. Ach ik spuug wel in zijn koffie straks.quote:
Het is jammer dat net die dingen die leuk kunnen zijn dan wel weer prive zijn he terwijl de rest hier wel neer geflikkerd wordquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb hier al jaren geen rel meer gezien hoor.
32 gebanden, verboden om het onderwerp nog aan te snijden, tientallen users die een eigen forum starten uit protest, danny die flipt, Yvonne over de zeik. Honderden kanslozen die achteraf vragen wat er is gebeurd. Dat is een rel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, soms een kleine woordenwisseling, niet van die rellen waardoor half FOK! elkaar bij wijze van spreke uit bed belt etc.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
32 gebanden, verboden om het onderwerp nog aan te snijden, tientallen users die een eigen forum starten uit protest, danny die flipt, Yvonne over de zeik. Honderden kanslozen die achteraf vragen wat er is gebeurd. Dat is een rel.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De meeste piemels ook, dus?
Het 1 heeft toch niks met het andere te maken!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De meeste piemels ook, dus?
Daar zeur ik toch ook niet over? Zeur dan ook niet over die avatars.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het 1 heeft toch niks met het andere te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |