En hoe vaak is dat voorgekomen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
32 gebanden, verboden om het onderwerp nog aan te snijden, tientallen users die een eigen forum starten uit protest, danny die flipt, Yvonne over de zeik. Honderden kanslozen die achteraf vragen wat er is gebeurd. Dat is een rel.
Kom je de laatste tijd teveel kleine piemels tegen dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zeur ik toch ook niet over? Zeur dan ook niet over die avatars.
Je komt toch wel een beetje gefrustreerd overquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zeur ik toch ook niet over? Zeur dan ook niet over die avatars.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt toch wel een beetje gefrustreerd over
Ach, jij had tenminste een excuus he, afgelopen weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kom je de laatste tijd teveel kleine piemels tegen dan?
Hoe kan daar nou een rel over ontstaan? 010 vs 020 ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ach, VBL, dus verder compleet niet boeiend. Als het nou een interessant subforum was.
Daarnaast heb je mijn piemel niet eens gezien dit weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij had tenminste een excuus he, afgelopen weekend.
Vraag het iemand die het iets kan interesserenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe kan daar nou een rel over ontstaan? 010 vs 020 ofzo
Ja dat zou ik nu ook zeggen als ik jou was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarnaast heb je mijn piemel niet eens gezien dit weekend.
KEL-rel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ach, VBL, dus verder compleet niet boeiend. Als het nou een interessant subforum was.
Er zitten wel wat kleine gaatjes in mijn geheugen, maar of ik met een stijve leuter open en bloot heb rondgelopen, dat zou ik nog wel wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nu ook zeggen als ik jou was.
Geen flauw idee, heb er helemaal niks van meegekregen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Dat het in VBL begon doet echt niets af aan de intensiteit van de rellen. het subforum was totaal irrelevant.
Niet relwaardig dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die zijn er wel in kleine vorm, maar die komen niet buiten KEL
Nee, totaal niet, mag daar niet naar buiten.quote:
Dat is juist het punt jong...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten wel wat kleine gaatjes in mijn geheugen, maar of ik met een stijve leuter open en bloot heb rondgelopen, dat zou ik nog wel weten
Ging dus niet over voetbal?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Dat het in VBL begon doet echt niets af aan de intensiteit van de rellen. het subforum was totaal irrelevant.
niet an sich nee, meer over het beleid, de moderatie etc etc.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ging dus niet over voetbal?
Kee, dan snap ik t beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |