Waar ga je heen Piet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoi! Vanuit de trein, momenteel in delft.
Of de USS Rquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
USS USS om de vijand te verwarren!
Niet van deze kant hoor, ik vind het sowieso een beetje overdreven gedoe allemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:08 schreef Jian het volgende:
Ik zeg niks meer, ik voel de afkeuring uit alle hoeken op mij branden
Daar is ie al voorbij denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:49 schreef hondjes het volgende:
De andere dingen zie ik ook wel..b.v Haiti.....en de USA zijn rol.
of de kindertjes van de creches
Enterprise..Eigenlijk toen ik het las, dacht ik,,zou die naar Egypte of Barcelona gaan.
Dan komt ie straks langs mijn huis varen
Portugal! Nais!quote:
Ik denk van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Wij gaan zaterdag naar Valkenburg om te kijken naar de red bull crashed ice. Kadootje voor vriendjes verjaardag nog. Ben heel benieuwd, lijkt mij best leuk om eens te zien maar vraag me af of ik er uren voor wil staan blauwbekken.
Goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten ons maar warm drinken
Zie, gezellig wordt het toch wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We moeten ons maar warm drinken
Werk, kom net van de uniquote:
Nee, een vliegdekschip. Zo'n ding waar je op kan landenquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:17 schreef Laysa het volgende:
Noemt Remlof Toverheks nu een slagschip![]()
Aardig joh!
nog erger dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een vliegdekschip. Zo'n ding waar je op kan landen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |