abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92534470
Oh Mrien, toch opname. Zo zielig! Sonde is gelukkig wel heel borstvoedingvriendelijk. Hopelijk heeft hij het niet al te lang nodig en mag je m snel weer troosten bij je.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 9 februari 2011 @ 09:15:02 #242
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_92534776
Mrien: beterschap met Jelle! Zo'n ukkie... Hier vond ik het met 3 maanden al wel heftig, maar gelukkig knapte Mikai heel snel op van de pufjes. Hoop dat Jelle ook snel opknapt.

Iemand nog iets van Noa gehoord??
pi_92536658
Hij mocht gelukkig net weer even aan de borst drinken, voor en na de tijd wegen, rest via sonde.
Heeft vanmorgen nog een keer flink gespuugd, lijkt nu wel rustiger.
Hij krijgt geen pufjes, ze hebben nu 3x een vernevelding geprobeerd maar dat lijkt hem niet echt te helpen (moet hij meer van hoesten)

Vannacht had hij het echt heel erg te pakken, gelukkig rond 2 uur rustiger (mocht even bij mij op de buik slapen in bed) en daarna rustig in zn bed geslapen
pi_92536972
Pffff Mrien, wat heftig zeg! Hij is ook nog zo klein! Heb je een beetje geslapen? Heb je een eenpersoonskamer?

Een half jaar geleden mocht ik nu beginnen met persen. 2 uur later lagen we in hetzelfde ziekenhuis maar dan aan de overkant. Ik ga eens een mooie halfjaarmijlpaalspam bouwen.
pi_92538267
Hier zag ik buikAmy voor het eerst, het leek net alsof ze een dansje deed in mijn buik. Dit was de 12 weken echo.

Na een bevalling van 12 uur. 10 uur ontsluiten en 2 uur persen was ze daar dan:

september

Oktober - snode plannen aan het bedenken :P

November - handen omhoog of ik schiet! Amy lag met haar dikke slaapzak altijd als een mummie in bed.

December - Zo veel speeltjes, kan ze bijna niet vasthouden.

Januari, mijn favo foto van januari. Hangt nu als canvas aan de muur O+

vandaag, weer in hetzelfde ziekenhuis, in een ander bedje. Lekker aan het slapen

Dag allemaal tot het volgende topic :W
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:25:27 #246
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92538692
Tot over 5 maanden, Amy en Sola!
pi_92543184
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef Solagratia het volgende:
Pffff Mrien, wat heftig zeg! Hij is ook nog zo klein! Heb je een beetje geslapen? Heb je een eenpersoonskamer?

Een half jaar geleden mocht ik nu beginnen met persen. 2 uur later lagen we in hetzelfde ziekenhuis maar dan aan de overkant. Ik ga eens een mooie halfjaarmijlpaalspam bouwen.
We hebben een eenpersoonskamer ja, een zogenoemde isolatiebox vanwege de besmettelijkheid
Heb 4 uur kunnen slapen, maar goed..dat was even genoeg

Fijne is dat hij nu wel weer aan de borst getroost mag worden!

Amy een halfjaar ! [Insertjompelsmiley]
pi_92543882
amy O+
wat een duidelijke echo ook zeg :o

mrien :* sterkte, hopelijk knapt ie snel op!
pi_92545172
Morgen ben ik uitgenodigd voor een gesprek bij dde apotheek.
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:28:28 #250
45621 Suzanna
Mama van...
pi_92545636
Wow, wat gaat de tijd snel... ik heb hier al héél lang niet meer rondgehangen vanwege simpelweg géén tijd... maar goed, het scheelt ook een hoop tijd heb ik gemerkt. Het bijlezen etc. is erg leuk maar tijdrovend, komt wel weer.

Met Tessa gaat het goed, het is een heerlijke baby die al sinds 4 weken of eerder doorslaapt en heel goed groeit. Ze is heerlijk compact ;) en best een lange meid.
Ze kan heerlijk spelen in de box, leuk om te zien, en geniet van aandacht en lacht / giechelt vaak hardop als je iets grappigs doet.
Haar grote zussen zijn ook dol op haar, zo lief om te zien. Ze 'vechten' bijna om haar aandacht als ze thuiskomen. Soms een beetje téveel aandacht dus...

Binnenkort maar weer eens foto's plaatsen, ik had niet eens tijd om ze rustig te bekijken op de pc, erg eigenlijk...
pi_92545889
Weinig tijd, maar Amy, wat ben je mooi! Hoop dat je het toch een beetje gezellig hebt in het ziekenhuis en dat ze maar snel vinden wat je hebt!

wanneer weet je of het RS is mrien?

belden ze op Ticootje,de apotheek? Had je die brief al gestuurd?
pi_92546021
Ze belde mij, of ik een gesprek wilde aangaan, over hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Anywayz, Leyla was gister helemaal huilerig. Op het kdv hadden was het al opgevallen.. En gister op bed steeds huilen.. Had ik haar mij me gepakt, lekker slapen en ze huilde dus in haar slaap... Alsof ze pijn had want steeds weer moest ze huilen. Temp opgenomen, niets.. Pcm gegeven en laten drinken en toen was het wel goed. Vanaf 5 uur is het ook steeds bal, dus nu had ik haar bij me laten liggen... Denk om 6 uur ik schuif dr ff terug... fout! Fout!. Weer huilen. Op me gelegd en toen ging ze slapen op dr buikje en kon ik nog heel even een kwartier doezelen, en toen was het tijd om op te staan en te zingen voor mn andere dame die al wakker was.
pi_92546147
Sola, gefeliciteerd met je mooie dame! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92546184
Mrien, wat ontzettend vervelend en sneu. Sterkte en beterschap voor je kleintje!

Sola, wat is en was Amy een mooie gave baby (en wat sonnetje zegt: die echo!!). O+ Gefeliciteerd met haar halfjaardag!

Suzanna, dat klinkt super! Fijn dat het zo goed gaat met Tessa en haar zussen. Hoe is het nu voor jou om moeder van 4 te zijn?
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:51:34 #255
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92546466
Sola wat een prachtig overzicht en wat heb je een mooi meisje. Het komt vast snel goed met haar. Heel veel succes bij de grote babies!

Troeta: wat goed! Toch wel snel en goed gereageerd van de apotheek dan. Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt.

Gisteren heb ik Neve opgehaald uit het kdv. We gaan dan altijd lopend naar huis met de drager. Ze is zo schattig nu: hoe ze erin zit (in haar berenpak). Het is dan al een beetje donker en ze is helemaal gefascineerd door alle lichtjes die ze ziet. Ze leunt steeds verder achterover en zit dan met grote ogen naar alle kanten te kijken. O+ O+
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92547659
Eerste horde genomen: werkmail verwerkt en beantwoord. :o

Heerlijk is dat dragen, he Hik? O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:02:28 #257
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92549453
:Y

Ik heb ook m'n werkmail "bijgehouden" tijdens mijn verlof (lees: alles van mailinglijsten weggegooid en verder dingen doorgestuurd aan relevante collega's). Dat was heeeel relaxed terugkomen. Maar gelukkig had ik ook een goede vervangster en kwam ik in een andere baan terug.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92552663
Sola, gefeliciteerd met de halfjaardag van je kleine meisje! Die 12 weken echo is echt prachtig zeg! En tot over een dikke maand in het volgende topic! :)

mrien, wat zielig voor Jelle. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

Leyla ook al huilerig, arm meiske!

Hik, dat klinkt erg leuk, dat kijken van Neve! Anne zit nu bij mijn ouders constant gefascineerd naar het dakraam te staren, kennelijk ook heel interessant ;)

Suzanna, wat fijn dat het goed gaat met Tessa.

Anne is gelukkig al wat minder benauwd, maar het rochelt allemaal nog wel flink en ze moet ook nog steeds wel behoorlijk hoesten. Ben benieuwd hoe het vrijdag is, dan moeten we weer naar de HA.
pi_92553189
Het is inderdaad het rs virus wat hij heeft, niet dat het wat uitmaakt verder qua behandeling ofzo..
Hij is nu gelukkig wel wat rustiger. Wegen en aankleden was al te vermoeiend voor hem, was hij helemaal kapot van.
pi_92555240
Toch mrien. Nou ja zat je gevoel gewoon goed.
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:42:15 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92556031
Ach mrien, wat ontzettend sneu zo, maar wat fijn dat jullie ergens zijn waar er goed voor hem wordt gezorgd.
pi_92557249
Wat heftig allemaal, mrien. Gelukkig heb je goed ingegrepen.
pi_92563168
Mrien, ah wat sneu! Hopelijk gaat het snel beter!
Ticootje: Geen enkel idee waar ze last van heeft? Lastig is dat he.
Solagratia, wat heb je toch een heerlijk meisje! En dat ze al 6 maand is..
pi_92563349
Tnx allemaal! Ik vond de echo ook geweldig mooi :Y Had niet verwacht dat je het zo goed zou kunnen zien. Deze 6 maanden zijn ook echt omgevlogen, ik vind het ook steeds leuker worden. Het is zo'n lekker diertje O+

En ik wilde Tico nog even feliciteren met haar grote mup, dus bij deze Gefeliciteerd! :*
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:26:27 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92564965
Sola wat een mooie reportage heb je gemaakt O+ O+

Ticoo gefeliciteert!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:43:06 #266
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92566153
Schudden jullie kindjes ook wel eens met hun hoofd? Ik had het nooit eerder gezien, maar sinds deze week doet Neve soms heel druk en schudt ze heel hard van "nee". Ze huilt er niet bij ofzo en als ik een beetje Google lijkt het wel normaal te zijn, maar het is wel een raar gezicht.
pi_92567233
Ik herken het niet Hik, maar als ze er niet bij huilt dan kan het niet veel kwaad lijkt me? Misschien heeft ze dan wat jeuk of zo iets?
Ik dacht even te lezen dat je vroeg of wij de kindjes wel eens schudden :+
pi_92567734
Ilse doet dat ook wel eens, vooral als ze het ergens niet mee eens is, dan is het het voorstadium van huilen.
Ze is de laatste nachten erg onrustig. Denk dat ze last van het spugen heeft, het hele bed is ook nat. Vannacht was ze om 3 uur aan het huilen, hartverscheurend. Ik ben op haar kamer gaan zitten, met haar in mijn armen en heb haar gewiegd. Het duurde ruim een kwartier voor ze rustig werd, en weer een half uur later viel ze in slaap. Daarna werd ze weer om 6 uur wakker.
Morgen naar de dokter..
*poef* nu is het weg
pi_92567738
Als ze ligt Hik of als ze rechtop zit?
Mex doet het wel eens in zijn bedje, niet heel snel, maar het lijkt dan net of hij heel onrustig is of jeuk heeft.

Ik heb net helemaal alleen gedouched met Mex en dat ging goed. Word steeds handiger in dat moedertje spelen ;)
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:10:45 #270
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92568321
Nee, als ze ligt inderdaad. Ja, misschien heeft ze wel jeuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')