Arme Jelle, gelukkig gaat het weer wat beter. En voel je niet schuldig dat je geen tijd hebt om op anderen te reageren hoor. Kan me dat heel goed voorstellen.
Noa, wat vervelend dat Isabelle nog steeds niet fit is. Wat heeft ze nu precies voor klachten behalve het slechte drinken? En wat zei de HA de laatste keer?
En arme Ilse ook al niet lekker, het is hier wel een echte ziekenboeg zeg. Ben je al bij de dokter geweest KJ?
Sola, je blijft hier toch wel posten hoe het met Amy gaat he, of moet ik nu ook het grote baby'tjestopic gaan lezen?

Troeta, wat goed dat je samen met Mex gedoucht hebt! Ik durf dat alleen als manlief ook thuis is. Op andere dagen gaat Anne gewoon in de tummytub, dat vindt ze nog steeds super.
Anne heeft nog steeds veel last van het hoesten. Vannacht echt een aantal keer wakker geweest. Haar neusje zat ook weer wat dicht, dus maar weer even uitgezogen en neusspray gegeven. Het gaat dus nog niet veel beter. Ben benieuwd wat de HA morgen te vertellen heeft en of er nog verdere stappen moeten worden ondernomen.