abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92545889
Weinig tijd, maar Amy, wat ben je mooi! Hoop dat je het toch een beetje gezellig hebt in het ziekenhuis en dat ze maar snel vinden wat je hebt!

wanneer weet je of het RS is mrien?

belden ze op Ticootje,de apotheek? Had je die brief al gestuurd?
pi_92546021
Ze belde mij, of ik een gesprek wilde aangaan, over hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Anywayz, Leyla was gister helemaal huilerig. Op het kdv hadden was het al opgevallen.. En gister op bed steeds huilen.. Had ik haar mij me gepakt, lekker slapen en ze huilde dus in haar slaap... Alsof ze pijn had want steeds weer moest ze huilen. Temp opgenomen, niets.. Pcm gegeven en laten drinken en toen was het wel goed. Vanaf 5 uur is het ook steeds bal, dus nu had ik haar bij me laten liggen... Denk om 6 uur ik schuif dr ff terug... fout! Fout!. Weer huilen. Op me gelegd en toen ging ze slapen op dr buikje en kon ik nog heel even een kwartier doezelen, en toen was het tijd om op te staan en te zingen voor mn andere dame die al wakker was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92546147
Sola, gefeliciteerd met je mooie dame! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92546184
Mrien, wat ontzettend vervelend en sneu. Sterkte en beterschap voor je kleintje!

Sola, wat is en was Amy een mooie gave baby (en wat sonnetje zegt: die echo!!). O+ Gefeliciteerd met haar halfjaardag!

Suzanna, dat klinkt super! Fijn dat het zo goed gaat met Tessa en haar zussen. Hoe is het nu voor jou om moeder van 4 te zijn?
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:51:34 #255
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92546466
Sola wat een prachtig overzicht en wat heb je een mooi meisje. Het komt vast snel goed met haar. Heel veel succes bij de grote babies!

Troeta: wat goed! Toch wel snel en goed gereageerd van de apotheek dan. Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt.

Gisteren heb ik Neve opgehaald uit het kdv. We gaan dan altijd lopend naar huis met de drager. Ze is zo schattig nu: hoe ze erin zit (in haar berenpak). Het is dan al een beetje donker en ze is helemaal gefascineerd door alle lichtjes die ze ziet. Ze leunt steeds verder achterover en zit dan met grote ogen naar alle kanten te kijken. O+ O+
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92547659
Eerste horde genomen: werkmail verwerkt en beantwoord. :o

Heerlijk is dat dragen, he Hik? O+
  woensdag 9 februari 2011 @ 16:02:28 #257
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92549453
:Y

Ik heb ook m'n werkmail "bijgehouden" tijdens mijn verlof (lees: alles van mailinglijsten weggegooid en verder dingen doorgestuurd aan relevante collega's). Dat was heeeel relaxed terugkomen. Maar gelukkig had ik ook een goede vervangster en kwam ik in een andere baan terug.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_92552663
Sola, gefeliciteerd met de halfjaardag van je kleine meisje! Die 12 weken echo is echt prachtig zeg! En tot over een dikke maand in het volgende topic! :)

mrien, wat zielig voor Jelle. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt.

Leyla ook al huilerig, arm meiske!

Hik, dat klinkt erg leuk, dat kijken van Neve! Anne zit nu bij mijn ouders constant gefascineerd naar het dakraam te staren, kennelijk ook heel interessant ;)

Suzanna, wat fijn dat het goed gaat met Tessa.

Anne is gelukkig al wat minder benauwd, maar het rochelt allemaal nog wel flink en ze moet ook nog steeds wel behoorlijk hoesten. Ben benieuwd hoe het vrijdag is, dan moeten we weer naar de HA.
pi_92553189
Het is inderdaad het rs virus wat hij heeft, niet dat het wat uitmaakt verder qua behandeling ofzo..
Hij is nu gelukkig wel wat rustiger. Wegen en aankleden was al te vermoeiend voor hem, was hij helemaal kapot van.
pi_92555240
Toch mrien. Nou ja zat je gevoel gewoon goed.
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:42:15 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92556031
Ach mrien, wat ontzettend sneu zo, maar wat fijn dat jullie ergens zijn waar er goed voor hem wordt gezorgd.
pi_92557249
Wat heftig allemaal, mrien. Gelukkig heb je goed ingegrepen.
pi_92563168
Mrien, ah wat sneu! Hopelijk gaat het snel beter!
Ticootje: Geen enkel idee waar ze last van heeft? Lastig is dat he.
Solagratia, wat heb je toch een heerlijk meisje! En dat ze al 6 maand is..
pi_92563349
Tnx allemaal! Ik vond de echo ook geweldig mooi :Y Had niet verwacht dat je het zo goed zou kunnen zien. Deze 6 maanden zijn ook echt omgevlogen, ik vind het ook steeds leuker worden. Het is zo'n lekker diertje O+

En ik wilde Tico nog even feliciteren met haar grote mup, dus bij deze Gefeliciteerd! :*
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:26:27 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92564965
Sola wat een mooie reportage heb je gemaakt O+ O+

Ticoo gefeliciteert!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:43:06 #266
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92566153
Schudden jullie kindjes ook wel eens met hun hoofd? Ik had het nooit eerder gezien, maar sinds deze week doet Neve soms heel druk en schudt ze heel hard van "nee". Ze huilt er niet bij ofzo en als ik een beetje Google lijkt het wel normaal te zijn, maar het is wel een raar gezicht.
pi_92567233
Ik herken het niet Hik, maar als ze er niet bij huilt dan kan het niet veel kwaad lijkt me? Misschien heeft ze dan wat jeuk of zo iets?
Ik dacht even te lezen dat je vroeg of wij de kindjes wel eens schudden :+
pi_92567734
Ilse doet dat ook wel eens, vooral als ze het ergens niet mee eens is, dan is het het voorstadium van huilen.
Ze is de laatste nachten erg onrustig. Denk dat ze last van het spugen heeft, het hele bed is ook nat. Vannacht was ze om 3 uur aan het huilen, hartverscheurend. Ik ben op haar kamer gaan zitten, met haar in mijn armen en heb haar gewiegd. Het duurde ruim een kwartier voor ze rustig werd, en weer een half uur later viel ze in slaap. Daarna werd ze weer om 6 uur wakker.
Morgen naar de dokter..
*poef* nu is het weg
pi_92567738
Als ze ligt Hik of als ze rechtop zit?
Mex doet het wel eens in zijn bedje, niet heel snel, maar het lijkt dan net of hij heel onrustig is of jeuk heeft.

Ik heb net helemaal alleen gedouched met Mex en dat ging goed. Word steeds handiger in dat moedertje spelen ;)
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:10:45 #270
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92568321
Nee, als ze ligt inderdaad. Ja, misschien heeft ze wel jeuk!
pi_92568577
Schudden check. Is lekker voordat je gaat slapen zegt leyla.
pi_92568581
Gaat volgens mij ook best wel kriebelen als je vaak ligt, vooral als ze zo'n kale plek hebben met nieuwe prikkelhaartjes.
pi_92579553
Het nee schudden herken ik hier niet.
Kaatjejannie: Ah gos arm meisje!

Isabelle is ook nog steeds niet beter. Het leek iets beter te gaan, ze begon weer meer te drinken maar sinds gister drinkt ze weer minder. Ze drinkt iets van 550. Nouja dat is iig wel meer als eerst. Maar sinds 22.00 gisteravond wil ze niets meer hebben en ze ligt ook weer de hele tijd te huilen. Ik word hier zo langzamerhand echt moedeloos van, ik wil er iets aan kunnen doen!
pi_92579836
Even crosspost uit bv topic

Jelle heeft een goede nacht gehad, rustig geslapen en minder aan het piepen. Was vannacht ook gewoon echt wakker en helder. Hij begint ook weer een beetje te brabbelen en te lachen, dat deed hij even dus niet. Gister alweer een stuiplach en vandaag ook.
Heeft daarstraks zelf eerst aan de borst mogen drinken en daarna wegen en rest met de sonde.
Hij drinkt heel rustig maar je merkt dat het erg vermoeiend voor hem is.
We zitten hier sowieso tot zaterdag wel, minimaal. Hij moet eerst een nacht zonder extra zuurstof kunnen en alle voedingen weer zelf drinken voor we naar huis mogen.

Sorry voor de ego posts, ik lees wel mee maar reageren lukt ff niet merk ik. Mn hoofd zit iets te vol met alles wat er de afgelopen dagen gebeurd is
pi_92579839
Amy schudde vanochtend ook! Haha, ik dacht meteen "he!"
Noa, gewoon blijven bellen naar de HA als je het niet vertrouwt hoor. Heeft ze alweer wat gedronken? Ik vind bijna 12 uur zonder drinken best wel lang.

Fijn Mrien dat het in elk geval iets beter gaat! Kan me voorstellen dat je hoofd vol zit ja. Hopelijk kan hij weer snel alle voedingen zelf drinken!
pi_92582318
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:25 schreef mrien het volgende:
Even crosspost uit bv topic

Jelle heeft een goede nacht gehad, rustig geslapen en minder aan het piepen. Was vannacht ook gewoon echt wakker en helder. Hij begint ook weer een beetje te brabbelen en te lachen, dat deed hij even dus niet. Gister alweer een stuiplach en vandaag ook.
Heeft daarstraks zelf eerst aan de borst mogen drinken en daarna wegen en rest met de sonde.
Hij drinkt heel rustig maar je merkt dat het erg vermoeiend voor hem is.
We zitten hier sowieso tot zaterdag wel, minimaal. Hij moet eerst een nacht zonder extra zuurstof kunnen en alle voedingen weer zelf drinken voor we naar huis mogen.

Sorry voor de ego posts, ik lees wel mee maar reageren lukt ff niet merk ik. Mn hoofd zit iets te vol met alles wat er de afgelopen dagen gebeurd is
:*
tis ook niet niks joh! heeeeeel veel beterschap!

* simmu rent snel weer weg
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92583094
Arme Jelle, gelukkig gaat het weer wat beter. En voel je niet schuldig dat je geen tijd hebt om op anderen te reageren hoor. Kan me dat heel goed voorstellen.

Noa, wat vervelend dat Isabelle nog steeds niet fit is. Wat heeft ze nu precies voor klachten behalve het slechte drinken? En wat zei de HA de laatste keer?

En arme Ilse ook al niet lekker, het is hier wel een echte ziekenboeg zeg. Ben je al bij de dokter geweest KJ?

Sola, je blijft hier toch wel posten hoe het met Amy gaat he, of moet ik nu ook het grote baby'tjestopic gaan lezen? ;)

Troeta, wat goed dat je samen met Mex gedoucht hebt! Ik durf dat alleen als manlief ook thuis is. Op andere dagen gaat Anne gewoon in de tummytub, dat vindt ze nog steeds super.

Anne heeft nog steeds veel last van het hoesten. Vannacht echt een aantal keer wakker geweest. Haar neusje zat ook weer wat dicht, dus maar weer even uitgezogen en neusspray gegeven. Het gaat dus nog niet veel beter. Ben benieuwd wat de HA morgen te vertellen heeft en of er nog verdere stappen moeten worden ondernomen.
pi_92583436
We zijn net terug, beginnen met indikken van de voeding met nutriton, beginnen met heel weinig om te kijken hoe ze erop reageert.Mocht dit niet helpen dan terugkomen.
*poef* nu is het weg
pi_92584059
ja, ik dacht ik probeer het gewoon, handdoeken klaargelegd op bed. Als het niet lukt gaan we er gewoon weer onder vandaan.
Moet wel zeggen dat ik mezelf niet heb gewassen, alleen Mex, maar vond het erg geslaagd voor de eerste keer zelf doen.
Mex zat van de week vast in de tummytub, dus dat durf ik niet meer en badje is soms zo'n gedoe.

Ilse ook al last van spugen, wat zielig toch allemaal.
pi_92584366
Hopelijk helpt het KJ!

Troeta, zat Mex klem in de tummytub? Hoe kreeg hij dat voor elkaar? Ik vind het badje ook teveel gedoe, dat gesleep met die emmers water...
pi_92585763
Ik denk een combinatie van en beetje dik zijn en zijn beentjes steeds willen strekken.
Hij werd ook een beetje bang, toen ging ik doen alsof er niks aan de hand was en kon ik hem er een beetje uitpeuteren.

Nou die emmers word je idd moe van, ik ga denk ik een tuinslang kopen,haha
pi_92586467
maar hoe doe jij hem in de tub dan? dubbelgevouwen?
pi_92587018
Uhm, zo
pi_92588464
Hmmzz X was echt chubby en die heeft heel lang in de tub gepast.
Maar er zijn veel verschillende maten tubs dus dat kan het ook zijn.
pi_92588562
Tis wel een grote dacht ik, misschien zat ie raar te doen met z'n beentjes dan. Ik probeer het van de week nog wel een keertje.
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:08:57 #286
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_92589790
Troeta, knap hoor, dat je dat doet. Ik doe alleen Tummy tub inderdaad. Dat wordt steeds leuker en spannender hier. Neve gooit haar beentjes in de lucht, probeert zich met haar rug naar me toe te draaien, plonst erop los en duikt soms zomaar met haar hoofd onder water... :')
Heel wat anders dan het stille popje dat voor het eerst in bad ging!

Mrien, het klinkt of Jelle weer een beetje opkrabbelt, wat fijn. Denk je ook een beetje aan jezelf?

Net telefonisch met het CB overlegd over het (gebrek aan) doorslapen van Neve. Sinds kort wordt ze nu weer 2x per nacht wakker voor een voeding en das een beetje teveel van het goede (gecombineerd met werk zeker). Dus we gaan weer streng zijn. Ja, ja... :P
pi_92590703
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef Hik het volgende:
Schudden jullie kindjes ook wel eens met hun hoofd? Ik had het nooit eerder gezien, maar sinds deze week doet Neve soms heel druk en schudt ze heel hard van "nee". Ze huilt er niet bij ofzo en als ik een beetje Google lijkt het wel normaal te zijn, maar het is wel een raar gezicht.
Ja! Ik heb er zelfs eens een filmpje van gemaakt omdat ik het ook gek vond. Ik geloof dat hij hier ongeveer 6 maanden oud is. Het schudden is trouwens van het ene op het andere moment opgehouden. Het heeft al met al ook niet lang geduurd, deze fase. Ik had zelf het idee dat het met moeheid te maken had.

donderdag 10 februari 2011 @ 17:32:38 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92596154
Mrien, fijn dat Jelle al beter in z'n vel lijkt te zitten.

Sola, leuke halfjaarsreportage, hoop dat jullie ook snel weer thuis zijn en veel plezier in het volgende topic.

Jammer dat het zo'n lappenmandtopic is, met zoveel kindjes die ziek of anderszins niet lekker zijn :{

Hier doet Soneal het vooralsnog prima, op wat kuchjes en af en toe niezen na, maar de vraag is hoe lang dat zo blijft, want ik ben al dagen ziek en dat is nog niet richting herstel... nou maar hopen dat die BV genoeg meegeeft zodat hij niet ziek wordt van mijn gehoest en geproest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92596643
Al die zieke kindjes hier, dat ze maar snel weer opknappen! Heel veel beterschap allemaal (ook voor de mama's)

Hoe gaat het met Amy, sola?

En dat draaien met je hoofd doe ik nu nog wel eens, daar wordt ik rustig van B-

Waarom moet je de voeding indikken KJ?

En ik moest lachen om Mex die vast zat in de Tummy tub :@

En verder weet ik het niet meer! Sorry daarvoor.

Ik heb mijn meisje elke dag via Skype gezien maar ik kan niet wachten tot het morgen 7.30u is! *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_92599887
Wat grappig Hik dat ze zo doet in de tummytub! Heb je al gezwommen met d'r? Mex gaat als een hondje aan het water likken, ook zo grappig!
Je mag wel lachen hoor barbabientje ;)
Gelukkig ben je morgen weer thuis zeg. Heb je het wel leuk gehad?

Claudia, ik vind het daar meer lijken alsof hij zich los wil trekken, dat ie zelf wil zitten. Wat een leuk ventje trouwens O+
pi_92604099
Zonder in- of bijlezen even een dubbelpost om mijn eerste legitieme post in het kleine babietjestopic te kunnen plaatsen:

Onze dochter blijft online helaaas Appel-Bloesem D'Shontay Vanyelsdottir. Ik zoek nog een bruikbare afkorting..

Huup schreef in haar bevallingsverhaal iets heel moois over de eerste aanblik van haar nieuwe aanwinst, maar daar had ik wel ff tijd voor nodig hoor.
Heel eerlijk gezegd was mijn eerste gedachte toen ik kind op borst kreeg OMGOMGOMG wat ben ik blij dat dat eruit is. Persen zonder persweeën vond ik niet het toppunt van plezier. Ik liep ook niet direct over van moederliefde, was vooral verbaasd over opeens een mensje dat ik blijkbaar had gemaakt en waar ik dan opeens iets mee moest.

Inmiddels is ze vrijwel al haar huidsmeer kwijt en worden de vouwen en plooien van anderhalf uur in een te krap geboortekanaal zitten wat minder opvallend en vind ik haar stiekem eigenlijk best een mooi kind :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:13:44 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92604351
Vanyel en ABDSV nogmaals gefeliciteerd en welkom :s)

Hmmz... al typend zei ik zo ongeveer "Abs" zoals je Abby zou afkorten, optie?
Abby dan dus :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92605169
Yep, Abby is een goede! :Y

Welkom hier Vanyel. Post je wel een foto van je dochter?
pi_92608755
Welkom vanyel! Doe je wel een pm'tje met de naam? O-)

En dat klinkt normaal hoor! Ik vond der wel meteen mooi maar was blij dat het klaar was!

Mooi ventje ben je Ivan, je zus wordt vast ook zo'n mooierd!

En het was super in de USA, met een baby van 3maanden ook echt niet te doen. Er lag veel sneeuw en het was te koud. Maar goed als het echt had gemoeten ging het gerust :Y
Alleen nu wil ik boarden en naar huis!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_92609021
Barba, goede vlucht! Ga je nog een reisverslag maken ofzo? Ben heel benieuwd! :)
pi_92609232
Zal er dadelijk aan beginnen Fan! Hoe is het met Anne? En heel ontopic die gmk dingetjes van Senna zullen der mooi staan!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_92610121
Ah leuk, ben heel benieuwd! :)

Met Anne gaat het wel weer wat beter, al blijft ze veel hoesten. Morgenochtend dus weer naar de HA om te luisteren hoe het met haar longen is. Ben benieuwd :)

Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en dat de jetlag mee zal vallen (ik heb er nooit zo'n last van gehad bij 6 uur tijdsverschil, jullie hopelijk ook niet!)
pi_92613174
De jetlag op de heenweg viel mee, dus zal wel goed komen! Hopelijk slaat de a.b aan en zijn der longetjes mooi schoon morgen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_92613637
gefeliciteerd Vanyel en klinkt heel normaal hoor!
Mijn enige heldere momenten waren: is het wel een jongetje en toen die op de weegschal lag gilde ik dat er een foto gemaakt moest worden
Heb je al vingertjes en teentjes geteld? Ik kwam daar 2 dagen later pas achter dat ik dat nog niet gedaan had:D (ze zitten er allemaal aan)

Hoe voel je je verder? Zijn jullie alweer thuis?? Doe je wel een leuke verse baby foto online?:)
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:32:34 #300
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92617889
Vanyel, welkom hier en gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!

Bah, wat een zieke kindjes hier. Veel beterschap voor iedereen die het nodig heeft :*

Eline zit de laatste 2 dagen weer lekker in haar velletje. Ze is nog wel wat aan het snotteren en hoest af en toe. Ze is veel meer wakker en kijkt dan wijs rond met haar grote donkere ogen. Ze observeert haar broer en heeft steeds vaker haar duimpje gevonden. Met de borstvoeding loopt ook weer alles lekker en ik geniet echt met volle teugen van mijn kleine meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ze al weer een maand oud is, maar ik kan me ook niet meer bedenken dat ze er niet is. Oftewel, ik ben op het moment weer op mijn roze wolk te vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')