Mijn vrouw is Grisham fan en die heeft de nederlandse vertaling "Verloren Seizoen". Kwam hem toevallig tegen, moet hem nog lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:06 schreef DeZoektocht het volgende:
Iemand hier trouwens bekend met het boek van john grisham 'Bleachers' Hierdoor raakte ik enthousiast voor American Football
[..]
Die reclame's kun je denk ik niet zien in Europa, tenzij je via een illegale stream kijktquote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik ga vandaag voor het eerst superbowl kijken. Welke zender moet ik kijken zodat ik die hele hype het best mee krijg? inclusief reclames van 3 miljoen en alles. BBC of ESPNA?
Is Fox niet ergens digitaal te ontvangen dan? En streams zijn altijd kutkwaliteit dus laat ik dat maar niet doenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die reclame's kun je denk ik niet zien in Europa, tenzij je via een illegale stream kijkt
De cheerleaders zijn allemaal geile donders.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zijn er trouwens nog andere dingen die ik moet weten, als superbowl groentje
Alle reclames zijn volgens mij ook te zien via youtube of apart op de officiele SB site.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die reclame's kun je denk ik niet zien in Europa, tenzij je via een illegale stream kijkt
Als je daar op zit te wachten heb je toch echt een probleem vannacht, want die zullen er niet zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
De cheerleaders zijn allemaal geile donders.
[..]
Packers en Steelers hebben geen cheerleaders. Enige twee teams in de NFL. Dus jammerquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
De cheerleaders zijn allemaal geile donders.
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Packers en Steelers hebben geen cheerleaders. Enige twee teams in de NFL. Dus jammer![]()
Laat het maar snel half 1 worden.
Vandaar dat ik ze al niet op YT kon vindenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:57 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als je daar op zit te wachten heb je toch echt een probleem vannacht, want die zullen er niet zijn.Steelers en Packers hebben beide geen eigen cheerleaders.
Ga je een keer Amerikaanse sport kijken, zijn er verdomme net die keer geen cheerleaders.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze al niet op YT kon vinden
We hebben Fergie in de rustquote:Op zondag 6 februari 2011 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]. Kunnen ze niet snel iemand in huren dan?
ach ja, die staan ook halfnaakt te dansen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
We hebben Fergie in de rust. En Christina Aguilera zingt het volkslied. Dat is waarschijnlijk het enige vrouwelijk schoon in de wedstrijd.
Packersquote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ach ja, die staan ook halfnaakt te dansen.
Wie moet ik voor juichen trouwens?
Budweiserquote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wie moet ik voor juichen trouwens?
Is toch niet te zuipen man.quote:
goed idee.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Maravilla het volgende:
Pizza: check
Chickenwings: check
Dr. Pepper: check
Popcorn: check
Laat het maar snel 12 uur zijn!
Jij doet het op z'n amerikaans met je helemaal volvreten zie ikquote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Maravilla het volgende:
Pizza: check
Chickenwings: check
Dr. Pepper: check
Popcorn: check
Laat het maar snel 12 uur zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |