Ik zal op mijn toon letten pap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat mij om de toon.
Die laatste zin is logisch en heel redelijk. Maar die vorige post komt over alsof je eigenlijk een enorme hekel aan dat klote FOK! hebt, en dat snap ik dan nooit zo als je hier elke dag komt, blijkbaar voor de lol.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.
Maar wie wil er nu opel rijden.
Mijn neefje heeft een knalblauwe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.
Maar wie wil er nu opel rijden.
Bij mijn vader op het werk zijn ze service dealer van Opel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een knalblauwe.
En zijn vader is Opel-fan en rijdt nergens anders in.
Babs die Sterretje ff lekker in zijn bek zeikt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga naar Niderau... in Tirol... In Tirol zijn net de opnames van Oh Oh Tirol begonnen....
Hoe groot is Tirol???
Zsm op zoek gaan naar ander werk dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Oke, that's it, ik moet z.s.m. ander werk, zoals die man nu weer tegen me gepraat heeft.. GodverdommeIk ga echt nog liever plees schrobben ergens dan dat ik hier nog langer moet zitten.
Sup?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Oke, that's it, ik moet z.s.m. ander werk, zoals die man nu weer tegen me gepraat heeft.. GodverdommeIk ga echt nog liever plees schrobben ergens dan dat ik hier nog langer moet zitten.
Nee, nee en nog eens nee! (en ik sleur Barbie ook niet mee voor een trio met mij een mrs. stbabylon!)quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Babs die Sterretje ff lekker in zijn bek zeikt.
Ik heb nog wel een huishoudster nodig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh, dat verkleint de kans dat ik ze tegenkom enormquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tyrol_%28state%29
Dat is natuurlijk geen probleem!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor een goede pijpbeurt kom ik het ook brengen, taly.
Desnoods Krea, zelfs jij bent een pussycat vergeleken die man.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een huishoudster nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |