Dat is je goed recht, maar waarom ook met zo;n duimpje? Alsof het echt be-lach-e-lijk is om een paar euro uit te geven aan iets dat je meerdere uren per dag, elke dag gebruikt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef Kluts het volgende:
Overigens weiger ik ook maar een cent uit te geven aan fok.
Ja, dat was ook mijn insteek. Maar het stoort me mateloos dat ik elke dag 'aan het werk' ben en de smeekbedes om geld en spullen van die albino moet lezen, terwijl ze met der luie reet op de bank hangt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef Kluts het volgende:
Overigens weiger ik ook maar een cent uit te geven aan fok.
Ik ontken het ook zeker niet. Het is tegenwoordig gelukkig wel een stuk beter maar vroeger was het echt triest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is toch waar of niet? Je Qyroz account staat nou niet echt voor de trotsheid dat je een leven hebt gehad in die periode.
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
Ik ontken het ook zeker niet. Het is tegenwoordig gelukkig wel een stuk beter maar vroeger was het echt triest.
Ook zelfs ik ben volwassen geworden, lieve Krea.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler..
Ik ken de oude Q nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler..
'volwassen'quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook zelfs ik ben volwassen geworden, lieve Krea.. Dat mocht ook wel een keer.
Pfff... waarom moet ik bij alles wat jou ook maar enigszins aanspreekt rekening houden met hoe ik een PI gebruik of iets formulier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar waarom ook met zo;n duimpje? Alsof het echt be-lach-e-lijk is om een paar euro uit te geven aan iets dat je meerdere uren per dag, elke dag gebruikt.
Nogmaals, niemand hoeft een abo, maar om nou zo te doen snap ik niet zo
Het gaat mij om de toonquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff... waarom moet ik bij alles wat jou ook maar enigszins aanspreekt rekening houden met hoe ik een PI gebruik of iets formulier.
Ik zie er het nut niet van in en het heeft geen meerwaarde voor me.
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.quote:
Of een Vauxhall, of een Holden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.!
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.!
Voor een goede pijpbeurt kom ik het ook brengen, taly.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Tally het volgende:
Krea, kan ik jou mijn Ikea lijstje geven zodat je ook spulletjes voor mij kan meenemen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.
Maar wie wil er nu opel rijden.
Ik zal op mijn toon letten pap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat mij om de toon.
Die laatste zin is logisch en heel redelijk. Maar die vorige post komt over alsof je eigenlijk een enorme hekel aan dat klote FOK! hebt, en dat snap ik dan nooit zo als je hier elke dag komt, blijkbaar voor de lol.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een knalblauwe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mijn vader op het werk zijn ze service dealer van Opel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een knalblauwe.
En zijn vader is Opel-fan en rijdt nergens anders in.
Babs die Sterretje ff lekker in zijn bek zeikt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga naar Niderau... in Tirol... In Tirol zijn net de opnames van Oh Oh Tirol begonnen....
Hoe groot is Tirol???
Zsm op zoek gaan naar ander werk dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Oke, that's it, ik moet z.s.m. ander werk, zoals die man nu weer tegen me gepraat heeft.. GodverdommeIk ga echt nog liever plees schrobben ergens dan dat ik hier nog langer moet zitten.
Sup?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Oke, that's it, ik moet z.s.m. ander werk, zoals die man nu weer tegen me gepraat heeft.. GodverdommeIk ga echt nog liever plees schrobben ergens dan dat ik hier nog langer moet zitten.
Nee, nee en nog eens nee! (en ik sleur Barbie ook niet mee voor een trio met mij een mrs. stbabylon!)quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Babs die Sterretje ff lekker in zijn bek zeikt.
Ik heb nog wel een huishoudster nodig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh, dat verkleint de kans dat ik ze tegenkom enormquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tyrol_%28state%29
Dat is natuurlijk geen probleem!quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor een goede pijpbeurt kom ik het ook brengen, taly.
Desnoods Krea, zelfs jij bent een pussycat vergeleken die man.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een huishoudster nodig.
Dan ook NU gelijk gaan zoeken, anders dan verdwijnt het weer op de achtergrond en krijg je dit op den duur weer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik vind dat je toch wel wat meer openminded mag zijn hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee! (en ik sleur Barbie ook niet mee voor een trio met mij een mrs. stbabylon!)
Kun je goed koffiezetten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben IRL best begripvol en vriendelijk hoor. Alleen niet tegen succubus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
Desnoods Krea, zelfs jij bent een pussycat vergeleken die man.
Ik zit nietsvermoedend te typen, ondertussen een boterhammetje etend, ik eet altijd mijn broodje hier. Al jarenlang. Maar ineens vraagt ie of ik dat normaal vind.. En dan niet op een normale toon, maar alsof ik een josti ben. Dus ik zeg ook dat ik niet wist dat dat een probleem was, aangezien ik dat altijd al heb gedaan. Had er verder niet zoveel op te zeggen eigenlijk, ging ie debiele geluiden maken of ik niet wijs was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan ook NU gelijk gaan zoeken, anders dan verdwijnt het weer op de achtergrond en krijg je dit op den duur weer.
Watdidhedo?
Je kan nu 2 dingen doen, blijven en het accepteren, of wat anders zoeken en hem op je laatste dag vertellen dat je hem veel succes wenst met het vinden van een nieuwe voetveeg en dat hij de tering kan krijgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit nietsvermoedend te typen, ondertussen een boterhammetje etend, ik eet altijd mijn broodje hier. Al jarenlang. Maar ineens vraagt ie of ik dat normaal vind.. En dan niet op een normale toon, maar alsof ik een josti ben. Dus ik zeg ook dat ik niet wist dat dat een probleem was, aangezien ik dat altijd al heb gedaan. Had er verder niet zoveel op te zeggen eigenlijk, ging ie debiele geluiden maken of ik niet wijs was.![]()
Ik heb me voorgenomen me na alle shit door geen enkele man nog zo denigrerend toe te laten spreken en dan moet ik dat van hem wel pikken? Ben het zo zat.
Maar waar is dan je assertiviteit? Je ondergaat het gewoon lijdzaam en zegt verder niets? Dan geef je ook je grenzen niet goed aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit nietsvermoedend te typen, ondertussen een boterhammetje etend, ik eet altijd mijn broodje hier. Al jarenlang. Maar ineens vraagt ie of ik dat normaal vind.. En dan niet op een normale toon, maar alsof ik een josti ben. Dus ik zeg ook dat ik niet wist dat dat een probleem was, aangezien ik dat altijd al heb gedaan. Had er verder niet zoveel op te zeggen eigenlijk, ging ie debiele geluiden maken of ik niet wijs was.![]()
Ik heb me voorgenomen me na alle shit door geen enkele man nog zo denigrerend toe te laten spreken en dan moet ik dat van hem wel pikken? Ben het zo zat.
Ik baal er ook van dat ik vastzit in deze fucking stad, waar amper werk te vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan nu 2 dingen doen, blijven en het accepteren, of wat anders zoeken en hem op je laatste dag vertellen dat je hem veel succes wenst met het vinden van een nieuwe voetveeg en dat hij de tering kan krijgen.
Ik kan je vertellen uit ervaring dat het laatste erg oplucht.
Ik kan MissB wel een beetje begrijpen hoor. Met mijn assertiviteit is niks mis, maar ik heb wel eens voor ontzettende eikels gewerkt die gewoon zo lullig doen dat je dan gewoon echt ff met je bek vol tanden staat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waar is dan je assertiviteit? Je ondergaat het gewoon lijdzaam en zegt verder niets? Dan geef je ook je grenzen niet goed aan.
Die man is zo intimiderend voor mij, ik klap dicht. En de keren dat ik tegen 'm in ga, krijg ik het dertig keer zo hard weer terug.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waar is dan je assertiviteit? Je ondergaat het gewoon lijdzaam en zegt verder niets? Dan geef je ook je grenzen niet goed aan.
True, D'ter is echt kut om werk te vinden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik baal er ook van dat ik vastzit in deze fucking stad, waar amper werk te vinden.
Je hoeft het niet te pikken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja precies. En dan ook niet jaren later.. God ik wil naar huisquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te pikken.
Dat hij niet wil dat je daar eet kan natuurlijk, maar dat kan op een normale manier verteld worden.
Maar krijg je dan de volgende keer niet gewoon weer hetzelfde probleem, als je deze problemen uit de weg gaat? Dichtklappen is een keuze. Je kunt je ook voorbereiden op zo'n knakker en nadenken wat je zal zeggen; dan kun je op het moment supreme zonder na te denken praten en de bal terugkaatsen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:42 schreef missbehavin het volgende:
Die man is zo intimiderend voor mij, ik klap dicht. En de keren dat ik tegen 'm in ga, krijg ik het dertig keer zo hard weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |