Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
Ik ontken het ook zeker niet. Het is tegenwoordig gelukkig wel een stuk beter maar vroeger was het echt triest.
Ook zelfs ik ben volwassen geworden, lieve Krea.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler..
Ik ken de oude Q nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler..
'volwassen'quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook zelfs ik ben volwassen geworden, lieve Krea.. Dat mocht ook wel een keer.
Pfff... waarom moet ik bij alles wat jou ook maar enigszins aanspreekt rekening houden met hoe ik een PI gebruik of iets formulier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar waarom ook met zo;n duimpje? Alsof het echt be-lach-e-lijk is om een paar euro uit te geven aan iets dat je meerdere uren per dag, elke dag gebruikt.
Nogmaals, niemand hoeft een abo, maar om nou zo te doen snap ik niet zo
Het gaat mij om de toonquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff... waarom moet ik bij alles wat jou ook maar enigszins aanspreekt rekening houden met hoe ik een PI gebruik of iets formulier.
Ik zie er het nut niet van in en het heeft geen meerwaarde voor me.
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.quote:
Of een Vauxhall, of een Holden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.!
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.!
Voor een goede pijpbeurt kom ik het ook brengen, taly.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Tally het volgende:
Krea, kan ik jou mijn Ikea lijstje geven zodat je ook spulletjes voor mij kan meenemen?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.
Maar wie wil er nu opel rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |