Dat is je goed recht, maar waarom ook met zo;n duimpje? Alsof het echt be-lach-e-lijk is om een paar euro uit te geven aan iets dat je meerdere uren per dag, elke dag gebruikt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef Kluts het volgende:
Overigens weiger ik ook maar een cent uit te geven aan fok.

Ja, dat was ook mijn insteek. Maar het stoort me mateloos dat ik elke dag 'aan het werk' ben en de smeekbedes om geld en spullen van die albino moet lezen, terwijl ze met der luie reet op de bank hangt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:20 schreef Kluts het volgende:
Overigens weiger ik ook maar een cent uit te geven aan fok.

Ik ontken het ook zeker niet. Het is tegenwoordig gelukkig wel een stuk beter maar vroeger was het echt triest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is toch waar of niet? Je Qyroz account staat nou niet echt voor de trotsheid dat je een leven hebt gehad in die periode.

Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef Q. het volgende:
Ik ontken het ook zeker niet. Het is tegenwoordig gelukkig wel een stuk beter maar vroeger was het echt triest.
 .
.

Ook zelfs ik ben volwassen geworden, lieve Krea.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler..
 . Dat mocht ook wel een keer.
. Dat mocht ook wel een keer.

Ik ken de oude Q nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik volg je alleen hier, maar dat is inderdaad 100x beter. En relaxter. En normaler..

'volwassen'quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook zelfs ik ben volwassen geworden, lieve Krea.. Dat mocht ook wel een keer.

Pfff... waarom moet ik bij alles wat jou ook maar enigszins aanspreekt rekening houden met hoe ik een PI gebruik of iets formulier.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is je goed recht, maar waarom ook met zo;n duimpje? Alsof het echt be-lach-e-lijk is om een paar euro uit te geven aan iets dat je meerdere uren per dag, elke dag gebruikt.
Nogmaals, niemand hoeft een abo, maar om nou zo te doen snap ik niet zo

Het gaat mij om de toonquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff... waarom moet ik bij alles wat jou ook maar enigszins aanspreekt rekening houden met hoe ik een PI gebruik of iets formulier.
Ik zie er het nut niet van in en het heeft geen meerwaarde voor me.
 .
.  

"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.quote:
 !
!

Of een Vauxhall, of een Holden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.!

Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
"Verder" zijn in het leven is slechts voorbehouden aan de Happy Few die een Opel kunnen betalen. Zo zal ik nooit zijn.!

Voor een goede pijpbeurt kom ik het ook brengen, taly.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Tally het volgende:
Krea, kan ik jou mijn Ikea lijstje geven zodat je ook spulletjes voor mij kan meenemen?

quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een opel kunnen betalen is het probleem toch niet lijkt me.
Maar wie wil er nu opel rijden.
 .
.

Ik zal op mijn toon letten pap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat mij om de toon.
Die laatste zin is logisch en heel redelijk. Maar die vorige post komt over alsof je eigenlijk een enorme hekel aan dat klote FOK! hebt, en dat snap ik dan nooit zo als je hier elke dag komt, blijkbaar voor de lol.

quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]

Mijn neefje heeft een knalblauwe.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]

Ik ga echt nog liever plees schrobben ergens dan dat ik hier nog langer moet zitten.
  Ik ga echt nog liever plees schrobben ergens dan dat ik hier nog langer moet zitten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |