Wat een trieste klapmongool zeg, niet te zuinig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is hier een bizar soort bubbel, een heel klein kantoor, alleen hij en ik en mijn collega. En dan kan dat dus allemaal. Toen ik er, in het hoogtepunt van de scheidingsellende, na weken geen slaap en terreur, niet 'goed genoeg' uitzag, bulderde hij me de grond in. 'Kijk nou eens hoe je eruit ziet!' schreeuwde hij door kantoor, terwijl ik juist zo mijn best deed gewoon te werken in de ellende, heb geen dag gemist enzo. En toen ik op dat moment ertegenin ging, heeft ie me maandenlang op min. uren gezet, waardoor ik helemaal niet meer rond kon komen.
Nee dat begrijp ik wel. Ik zit gewoon anders in elkaar denk ik. Ik ben hier 2 keer 'bijna' ontslagen omdat ik tegen een arts en een nieuwe manager inging die hun alfamannetjesgedrag tentoon moesten spreiden. Uiteindelijk heb ik van beide excuus gehad en is het nu weer normaal. Als ik ontslagen zou worden, zou ik in elk geval mijn eigenwaarde nog hebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Klopt, alleen is het niet zo makkelijk als jouw gezin afhankelijk is van jouw werk. Wegstormen is een optie, maar dan heb ik geen werk en heb ik een heel groot probleem.
Ik heb nog nooit excuses van die man gehad, zal ik nooit krijgen ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel. Ik zit gewoon anders in elkaar denk ik. Ik ben hier 2 keer 'bijna' ontslagen omdat ik tegen een arts en een nieuwe manager inging die hun alfamannetjesgedrag tentoon moesten spreiden. Uiteindelijk heb ik van beide excuus gehad en is het nu weer normaal. Als ik ontslagen zou worden, zou ik in elk geval mijn eigenwaarde nog hebben.
Hij doet me denken aan die geflipte tellsell-kerel uit Bridget Jonesquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit excuses van die man gehad, zal ik nooit krijgen ook.
Ik ben de enige in de toko die dat voor elkaar heeft gekregen. Ooit. Van deze man. Maar goed, ik heb dan ook een grote pé-nis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nog nooit excuses van die man gehad, zal ik nooit krijgen ook.
Je hebt ze even prison-style in hun sterretje gepompt om de rangorde duidelijk te maken?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben de enige in de toko die dat voor elkaar heeft gekregen. Ooit. Van deze man. Maar goed, ik heb dan ook een grote pé-nis.
Maar ik snap het dilemma wel. Dan moet je gewoon zorgen dat je snel weg bent daar. Solliciteren.
Heb je vast contract?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik heb zo geen energie meer voor deze dag.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je vast contract?
Ik zou me trouwens na zo'n eerste uitval zonder excuus al ziek melden en zoeken naar iets anders.
Ik ben te goed om me zo af te laten blaffen
Ze zijn al gepwnt als ze die enorme bobbel in mijn broek zien. En dan issie nog slap.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:06 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt ze even prison-style in hun sterretje gepompt om de rangorde duidelijk te maken?
Ja, dat slap gelul gedeelte wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn al gepwnt als ze die enorme bobbel in mijn broek zien. En dan issie nog slap.
Het verschil is dat ik het kan bewijzen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Wel geweldig hoe iedere fokker die zou zeggen wat krea zegt zal worden beticht van compensatiegedrag en hij er gewoon mee weg komt (mbt zijn penis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |