en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
Balkenende woont in Capelle a/d IJssel, daar zijn best wel allochtonen, voornamelijk Antillianen en die zijn ook niet erg homo vriendelijk en het ligt naast Rotterdam dus volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft
Ik ken ook een aantal mensen die op hem hebben gestemd omdat het een 'lekker ding' is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw![]()
Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder
Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw![]()
Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
Als je problemen met mijn mening hebt mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik geef aan dat de PVV hypocriet is, niks onduidelijks aan, als je daar moeite mee hebt dan hoor ik het wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:
Wat was het jouwe? De eerste twee woorden waren genoeg hoor.
Valt zo in herhaling anders
Dat zou wel héél dom zijn, maar van mij mag er zo'n onderzoekje komen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Hmm ik vraag me af hoeveel PvdA'ers denken dat Cohen minister-president is.
Je moest een weten hoeveel mensen op de PvdA stemmen die hun hele leven op een bergtop in een middeleeuws dorp hebben gewoond. Die kunnen Cohen niet eens aanwijzen op een foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou wel héél dom zijn, maar van mij mag er zo'n onderzoekje komen.
Weet je nog, die intimidatie bij de stemhokjes van PVV'ers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
[..]
Je moest een weten hoeveel mensen op de PvdA stemmen die hun hele leven op een bergtop in een middeleeuws dorp hebben gewoond. Die kunnen Cohen niet eens aanwijzen op een foto.
Herinner je nog die fraude volgens mij bij de gemeenteraadverkiezingen? Waarbij men met zn 3en in een hokje gingenstemmen (op de PvdA uiterard)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |