abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92269754
quote:
6s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Driekwart dus :')
Je bent hoogopgeleid als je weet dat Wilders niet de minister is? Sodeju.
pi_92269881
Eigenlijk ben ik best wel voor dat iedereen een test van politieke kennis moet afleggen voor het stemmen. Bij het uitbrengen van een stem voor de toekomst van ons land, ook in een democratie, mag je dan toch wel basiskennis verwachten?

Tegelijkertijd heeft elke partij de kans om bepaalde 'domme' mensen te beïnvloeden. Alleen trekken de meer populistische partijen hier vaker aan het langste eind. En zelfs een toetsing van de basiskennis zorgt er niet voor dat mensen ook kunnen inschatten welke gevolgen hun stem zal hebben voor het land, op korte en lange termijn. Dus tja...
pi_92269931
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:

[..]

Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft :D
pi_92270127
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
Balkenende woont in Capelle a/d IJssel, daar zijn best wel allochtonen, voornamelijk Antillianen en die zijn ook niet erg homo vriendelijk en het ligt naast Rotterdam dus volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2011 13:20:16 ]
pi_92270375
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft :D
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw :P

Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder :')
pi_92270528
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder :')
Ik ken ook een aantal mensen die op hem hebben gestemd omdat het een 'lekker ding' is. :D
pi_92271143
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
pi_92271477
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
pi_92271543
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
Wat is je punt?
pi_92271687
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Wat was het jouwe? De eerste twee woorden waren genoeg hoor.
Valt zo in herhaling anders
pi_92273029
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:54 schreef Frutsel het volgende:

Wat was het jouwe? De eerste twee woorden waren genoeg hoor.
Valt zo in herhaling anders
Als je problemen met mijn mening hebt mag je dat gewoon zeggen hoor. Ik geef aan dat de PVV hypocriet is, niks onduidelijks aan, als je daar moeite mee hebt dan hoor ik het wel.
  donderdag 3 februari 2011 @ 14:41:01 #52
326340 The_Silver_Surfer
Shine like never before
pi_92273950
Hmm ik vraag me af hoeveel PvdA'ers denken dat Cohen minister-president is.
pi_92274145
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:41 schreef The_Silver_Surfer het volgende:
Hmm ik vraag me af hoeveel PvdA'ers denken dat Cohen minister-president is.
Dat zou wel héél dom zijn, maar van mij mag er zo'n onderzoekje komen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:04:51 #54
326340 The_Silver_Surfer
Shine like never before
pi_92275007
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zou wel héél dom zijn, maar van mij mag er zo'n onderzoekje komen.
Je moest een weten hoeveel mensen op de PvdA stemmen die hun hele leven op een bergtop in een middeleeuws dorp hebben gewoond. Die kunnen Cohen niet eens aanwijzen op een foto.

Herinner je nog die fraude volgens mij bij de gemeenteraadverkiezingen? Waarbij men met zn 3en in een hokje gingenstemmen (op de PvdA uiterard)?
pi_92275266
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:04 schreef The_Silver_Surfer het volgende:

[..]

Je moest een weten hoeveel mensen op de PvdA stemmen die hun hele leven op een bergtop in een middeleeuws dorp hebben gewoond. Die kunnen Cohen niet eens aanwijzen op een foto.

Herinner je nog die fraude volgens mij bij de gemeenteraadverkiezingen? Waarbij men met zn 3en in een hokje gingenstemmen (op de PvdA uiterard)?
Weet je nog, die intimidatie bij de stemhokjes van PVV'ers?

Voor de 2e kamer mag je alleen met de NL nationaliteit stemmen en dan zul je dus moeten aantonen dat je ingeburgerd bent, kortom, je lult uit je nek.
pi_92275921
never mind...
pi_92276906
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen, want het voelt ongeveer hetzelfde als aan een kind van vijf verklappen dat sinterklaas niet bestaat...

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')