Eigenlijk alle stemmers, een zesde (16,6%) denkt het namelijk!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:22 schreef DustPuppy het volgende:
Wat was dat over de intelligentie van PVV stemmers?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef lezzer het volgende:
Vandaar dit zeker:
http://www.binnenlandsbes(...)icapten.680358.lynkx
Ja, ik vind het wel best erg dus... Verstandelijk beperkten hebben stemrecht als ze niet onder curatele staan (en volgens mij dan nog). Beïnvloedbaar als de pest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef garriej het volgende:
[..]zou wel stemmen nodig gehad hebben.
Of hij is de enige die er aan denkt om zijn programma in makkelijk Nederlands te maken zodat ook "deze" mensen het begrijpen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel best erg dus... Verstandelijk beperkten hebben stemrecht als ze niet onder curatele staan (en volgens mij dan nog). Beïnvloedbaar als de pest.
Driekwart dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef capricia het volgende:
En ik maar denken dat de pvv zoveel hoogopgeleiden trekt..
Ja, met welk doel he... Daar gaat het om.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:32 schreef garriej het volgende:
[..]
Of hij is de enige die er aan denkt om zijn programma in makkelijk Nederlands te maken zodat ook "deze" mensen het begrijpen.
Om stemmen te winnen daar voert met campagne voor. Dat hij ook deze doelgroep er bij betrekt is alleen maar goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, met welk doel he... Daar gaat het om.
Denk je dat mensen met een verstandelijke beperking een goede afweging kunnen maken voor het uitbrengen van een stem over de toekomst van ons land?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:45 schreef garriej het volgende:
[..]
Om stemmen te winnen daar voert met campagne voor. Dat hij ook deze doelgroep er bij betrekt is alleen maar goed
Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:23 schreef dandybleu het volgende:
......maar ja toen ik ooit zwakker werd? ja toen ben ik in vijf jaar tijd drie keer bruut overvallen.....met hersenlestel
en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Cda vind wilders te eng omdat ie "gay" is.....Ik voel dat heel sterk maar ja ik doe geen moeite om te vechten....( ik ben geen vechter)
Balkenende woont in Capelle a/d IJssel, daar zijn best wel allochtonen, voornamelijk Antillianen en die zijn ook niet erg homo vriendelijk en het ligt naast Rotterdam dus volgens mij weet jij niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:15 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee balkie niet nee ha ha die woont in upperclass holland ...ja dus die heeft nooit problemen met molsims.....
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Wilders een vriendin heeft
Ik ken ook een aantal mensen die op hem hebben gestemd omdat het een 'lekker ding' is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw![]()
Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder
Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij is gewoon getrouwd hoor, met een vrouw![]()
Maar goed, mijn buuv stemde een paar jaar terug op Wouter Bos omdat ie een lekker kontje had. Het maakte haar niet zoveel uit verder
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hongaarse. Dat is altijd zo leuk aan de PVV, de hypocritie druipt er aan alle kanten van af.
Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah... dat standpunt kende ik nog niet van je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |