tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
........ Maar een pint maakt vaak veel goed
de eerste keer welquote:Op donderdag 3 februari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het niet doodeng om nar je club te gaan GF?? Om wat ik net zei en de schrik wellicht bekenden tegen te komen??
Als ik het leuk zo vinden dan zou ik me nog rotter voelen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de eerste keer wel![]()
als je bekenden tegen komt zullen die niks zeggen die komen tenslotte ook daar
huh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
[..]
Als ik het leuk zo vinden dan zou ik me nog rotter voelen...
omdat je in een parenclub komtquote:
Of uit een kroeg ...............quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je in een parenclub komt![]()
als je nou mannen van de straat oppikt ....
Verschil??quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je in een parenclub komt![]()
als je nou mannen van de straat oppikt ....
Moppie, het verschil is zo ongeveer even groot als tussen een theepot en een pispotquote:
Nee hoor.. Je kent ze niet en neukt ze wel.. Geen verschilquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moppie, het verschil is zo ongeveer even groot als tussen een theepot en een pispot
Daar zijn zelfs huwelijken uit ontstaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Je kent ze niet en neukt ze wel.. Geen verschil en praat wel met ze, zo leer je ze kennen
Ik praat nu ook met jou of niet dan??quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs huwelijken uit ontstaan
Is ook bijna het zelfde , alleen zie ik dan tegen wie ik praatquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik praat nu ook met jou of niet dan??
Daar kom ik ook niet vaak meer sinds ik oud ben en alleen moet..quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is ook bijna het zelfde , alleen zie ik dan tegen wie ik praat![]()
(en laten we eerlijk zijn, in een kroeg denken de mannen die je aanspreekt (of die jouw aanspreken) ook , of misschien wel meer, aan 1 ding)
je bepaalt nog altijd zelf wat en met wie je iets doetquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelul dus...
Ik gun GF het allerbeste, maar me zomar laten neuken>> NEE!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelul dus...
Ik gun GF het allerbeste, maar me zomar laten neuken>> NEE!
Tuurlijk ga naar een parenclub om droge witte wijn te drinken van van het uitstekende bufet te genieten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bepaalt nog altijd zelf wat en met wie je iets doet
OKquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
ik geef het op
![]()
![]()
Of je kunt het niet snappen, of je wilt het niet snappen, maar zo komen we nergens
(geen opzettelijke woordspeling).
Zoek jij je vrienden op straat / in de kroeg, dan vindt ik ze in een parenclub .
Na een paar weken kennen we ze even goed, en hebben we exact hetzelfde gedaan, kletsen en wat drinken .
In tussentijd blijft de KSC de ons verbindende factor
Point takenquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK
Ik neuk dus gewoon niet...
Hey, ik vind het prima, is gewoon niet mijn ding... Ik st gewoon droogquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK
Ik neuk dus gewoon niet...
ik wil ze iig geen hand geven die zo uitgaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk ga naar een parenclub om droge witte wijn te drinken van van het uitstekende bufet te genieten...
GF???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |