moet je even rechts onderin klikken en 12:00 invullenquote:
duckquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:22 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Nee, toek... nog ruim 4,5 uur...
barretjequote:Op donderdag 3 februari 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen!
weer ruk geslapen
vanmiddag naar de chirurg meteens kijken hoe het er voor staat..
WOK.. hoeveel tentamens heb je??
Succes dan!quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen!
weer ruk geslapen
vanmiddag naar de chirurg meteens kijken hoe het er voor staat..
WOK.. hoeveel tentamens heb je??
Wokquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet je even rechts onderin klikken en 12:00 invullen
[..]
duck
ohh.. mja.. ik let ook niet helemaal op in de ksc sorryquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
barretje![]()
was geen tentamen hoor, gewoon it cursussen en certificeringen.
ik heb nu geen examens meer gepland staan.
ik had het over mijn hoofdpijn![]()
hoe is het met je? kan hij alweer lachen zonder pijn?
en hoe zat het nou? aanrijding gehad? auto, fiets?
balen, zeg... ik hoop dat het snel goed komtquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. mja.. ik let ook niet helemaal op in de ksc sorrykan niet lachen zonder pijn..
vannacht zelfs weer wakker geworden van de pijn
Gaat dus nog lang niet goed
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wok
En ben je geslaagd voor je testje van deze week?
gekneusde rib? dan is ie nog wel even bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 07:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. mja.. ik let ook niet helemaal op in de ksc sorrykan niet lachen zonder pijn..
vannacht zelfs weer wakker geworden van de pijn
Gaat dus nog lang niet goed
quote:
Hoi lief snoetjequote:
wokkeltjequote:
Goed hoor, beetje moe welquote:
dat is een snel apparaatquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
GoedemorgenOpstaan was weer een gedoe.
Wel binnen 1 minuut al 3 koppen koffie op tafel.
Is jouw dag een beetje goed begonnen?quote:
En hoeveel had je er zelf gehaald?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:26 schreef Solique het volgende:
GoedemorgenOpstaan was weer een gedoe.
Wel binnen 1 minuut al 3 koppen koffie op tafel.
1 zelf gehaald. 2 andere collega's kwam na elkaar binnen en gingen automatisch koffie halen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hoeveel had je er zelf gehaald?![]()
Goedemorgen
Wauw, ik moest het apparaat nog aanzwengelen zelfs, en het eerste half uur was ik heulemaal alleenquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:31 schreef Solique het volgende:
[..]
1 zelf gehaald. 2 andere collega's kwam na elkaar binnen en gingen automatisch koffie halen.![]()
Kan het echt wel gebruiken, zou zo weer naar bed kunnen en slapen.
zat ik weer in het verkeerde gebouwquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, ik moest het apparaat nog aanzwengelen zelfs, en het eerste half uur was ik heulemaal alleen
Goed planquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
sol, moe
barretje, moe
suikertaartje, moe
wok, moe
laten we dan met zijn allen weer gaan slapen
Automaat zwengelt zichzelf aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wauw, ik moest het apparaat nog aanzwengelen zelfs, en het eerste half uur was ik heulemaal alleen
Ik ben wakkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Automaat zwengelt zichzelf aan.
Soms ben ik ook een halve ochtend alleen op de afdeling, nu toevallig niet.
sorry sol, je staat niet in mijn vriendengraafquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Automaat zwengelt zichzelf aan.
Soms ben ik ook een halve ochtend alleen op de afdeling, nu toevallig niet.
hetzelfdequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje moe wel![]()
En u?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:51 schreef Toekito het volgende:
Wie weet dat? Kan je je pc opstarten over een USB-stick van je ISP?
whut?quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:51 schreef Toekito het volgende:
Wie weet dat? Kan je je pc opstarten over een USB-stick van je ISP?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry sol, je staat niet in mijn vriendengraaf![]()
er staan er 27 op, 1 ben ik zelf, 10 ken ik niet, 6 heb ik geen directe lijn mee dus ik heb 10 vrienden
Jij zekerquote:
dan zou hij in zijn bios de boor volgorde moeten aan passen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:01 schreef Toekito het volgende:
Die gast krijgt zijn pc niet gestart als zijn USB stick erin zit maar zonder start die wel.
Stom ingestelde binary input/output systemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan zou hij in zijn bios de boor volgorde moeten aan passen.
anders blijft hij iedere keer "hangen" als er een USB-stick inzit
Ben het gewend onderhand.quote:Op donderdag 3 februari 2011 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry sol, je staat niet in mijn vriendengraaf![]()
er staan er 27 op, 1 ben ik zelf, 10 ken ik niet, 6 heb ik geen directe lijn mee dus ik heb 10 vrienden
LLquote:
Hey, mijn papieren waaien van mijn bureau.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |