Truste Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik sluit vast af, eerstre vermoeiings verschijnselen zijn daar
neuh, algemeen inkakmomentquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht al dat ik het topic doodgemaakt had...
quote:
Dan is het wel en goed ideequote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik heb een heeeeeele partij met baby en kinder kleding(nieuw), die moet van de hand
ik ga ook zo slapenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is goed dat ik "op tijd"ga slapen. mar vind het iedere nacht weer jammer
Meestal wel na de eerste paar uurquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het wel en goed idee, maar het lijkt me zo saai
Geef me dan maar een knufquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:30 schreef friemelaar het volgende:
ik kan verdorie nergens meer dat liedje van die verwarmingsmonteur vinden
Rook je???quote:
Ga je missen.. Truste Koenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Ben ook een beetje chat-fantasieloos vandaag
truste Koenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
ik ga slapen
Ben ook een beetje chat-fantasieloos vandaag
quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rook je???![]()
![]()
![]()
Bijna nog beter dan de knuf (BIJNA)![]()
Ja, ja geheugen als een zeef...
Ja... Heel evenquote:
Ken hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Heel even...
Morgen weer vroeg dag... Maarja... avondmens
...
Ik ben eigenlijk steeds aan 't zoeken voor geschikte klibs op YTquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken het![]()
Maar zeg eens wat dan... Ik hebe het gevoel dat ik tgen mezelf praat...
Tsja, ik ben ff in de Vive la france-moodquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk steeds aan 't zoeken voor geschikte klibs op YT![]()
Heb wel iets gevonden voor GF![]()
ZIJN er niet-slapers??quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar zijn de niet-slapers??
Geen idee, ik was nog even met 'werk' voor FOK! bezigquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar zijn de niet-slapers??
Drukke manager jijquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee, ik was nog even met 'werk' voor FOK! bezig...
Kloptquote:
Ik heb echt geen idee.. Ben een domme leek in dit soort dingen.. Heb dus ook geen idee wat jij voor je kiezen krijgtquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Is ook geen kleine site he...
Jij bent niet dom hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.. Ben een domme leek in dit soort dingen.. Heb dus ook geen idee wat jij voor je kiezen krijgt![]()
![]()
NU weet ik eindelijk weer wat ik zoek van paterke moeskroenquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Is ook geen kleine site he...
Ik ben zeker niet dom.. Maar wel in IT-gerelateerde dingen.. En in alles wat met sites te mken heeft zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent niet dom hoor!
Veel mensen beseffen het niet, maar FOK!is groter dan je denktEn de bijbehorende ambities die we hebben zijn nog groter
. Dus ja, daar komt veel wer bij kijken, maar dat doe ik ook ontzettend graag
.
In welke provincie woon je??quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
NU weet ik eindelijk weer wat ik zoek van paterke moeskroen![]()
De verhuizer![]()
Maar die is nergens voor luisteren of download beschikbaar
Slaap lekker MPGquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:56 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik helaas mijn bedje opzoeken.
Morgen vroeg weer vroeg op.
Slaap lekker lieverds![]()
NBquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welke provincie woon je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |