Idd, en bedankt Maria...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
Nu heb ik dus 'we smelten de paashaas' in mn hoofd
Wees blij, je wil dat liedje niet in je hoofd als je zo naar bed wil gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk aan helemaal niets bij die TT
Lol!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Worteltjestaartwax in mijn brander dus.
Ik kwam met allemaal keigeile namen aan: "Schat, wil je Intoxication, of Country Berry Hotcakes, of Sweet and Sensual of Attention Whore?"
"Nee! Ik wil Carrot Cake!"
![]()
![]()
![]()
mannen die dat niet snappenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef beelz het volgende:
Holy fuck... begrijp ik nou goed dat er echt al 2 topics volgeluld zijn over smeltende was die een geurtje verspreidt?
Holy hell yeahquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef beelz het volgende:
Holy fuck... begrijp ik nou goed dat er echt al 2 topics volgeluld zijn over smeltende was die een geurtje verspreidt?
Ik snap best dat mensen zulke dingen aanschaffen en lekker vinden ruiken, ik brand zelf elke dag wierrook. Maar om daar nou een hele reeks voor te maken, dat nut ontgaat me totaal. Dat is bijna hetzelfde als een topicreeks beginnen over Post-its.quote:
Dan weet je dat je niet de enige bent die er te veel geld aan uit geeftquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen zulke dingen aanschaffen en lekker vinden ruiken, ik brand zelf elke dag wierrook. Maar om daar nou een hele reeks voor te maken, dat nut ontgaat me totaal. Dat is bijna hetzelfde als een topicreeks beginnen over Post-its.
Weet je hoe geniaal post-its zijn! Ik kan niet zonder mijn blokje geeltjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen zulke dingen aanschaffen en lekker vinden ruiken, ik brand zelf elke dag wierrook. Maar om daar nou een hele reeks voor te maken, dat nut ontgaat me totaal. Dat is bijna hetzelfde als een topicreeks beginnen over Post-its.
Hij gaat dat merkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Maria2.0 het volgende:
Volgens mij is het fikkie onder de wortelmeuk uit. Ik zeg niks, ik moffel die troep morgen ongezien wel de vuilnisbak in
Het is deel 3, in de 2 voorgaande delen niemand gezien die er commentaar op had. Nu vraagt iemand anders zich af hoe er een reeks kan zijn en dan kom jij met je commentaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef Ps2K het volgende:
kankerverwekkende parfum in je woonkamer verspreiden
Hmm... ik had eigenlijk meer een ander beeld bij dit soort topics.quote:
Ik wilde wel eerder reageren maar ik had een banquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Het is deel 3, in de 2 voorgaande delen niemand gezien die er commentaar op had. Nu vraagt iemand anders zich af hoe er een reeks kan zijn en dan kom jij met je commentaar.
Held!
Wist je dat er een bedrijf is dat niks anders doet dan citroenen met was poetsen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmm... ik had eigenlijk meer een ander beeld bij dit soort topics.
"Vandaag mandarijnengeur aangestoken, ruikt cirtusachtig"
Waarop dan reacties komen als:
"Mandarijnen zijn citrusvruchten en komen van origine uit China.
Waar dan weer mensen op reageren met:
"Wist je dat sinaasappels eigenlijk groen zijn maar door toevoeging van chemicaliën worden ze oranje"
Waar dan weer mensen uit TRU lucht van krijgen en die komen dan hetvolgende melden:
"ZOMFG CHEMTRAILS!!!"
En dan komen er weer TRU bashers zoals ik om ze terug te jagen naar hun debielen subforum waar ze allemaal aluminiumhoedjes dragen.
Die had je vast niet voor nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik wilde wel eerder reageren maar ik had een ban
Dit vind ik dan wel weer een toffe postquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmm... ik had eigenlijk meer een ander beeld bij dit soort topics.
"Vandaag mandarijnengeur aangestoken, ruikt cirtusachtig"
Waarop dan reacties komen als:
"Mandarijnen zijn citrusvruchten en komen van origine uit China.
Waar dan weer mensen op reageren met:
"Wist je dat sinaasappels eigenlijk groen zijn maar door toevoeging van chemicaliën worden ze oranje"
Waar dan weer mensen uit TRU lucht van krijgen en die komen dan hetvolgende melden:
"ZOMFG CHEMTRAILS!!!"
En dan komen er weer TRU bashers zoals ik om ze terug te jagen naar hun debielen subforum waar ze allemaal aluminiumhoedjes dragen.
Er gaat niks boven wierrook, ik haal opium vanwege de naamquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou ik ben blij dat jullie er zijn![]()
Wat vinden jullie van worteltaart?
Post-its zijn dan idd ook bazendingen, ik vraag me bijna dagelijks af waarom er nog nooit iemand op het idee is gekomen om post-its met geur te maken. Persoonlijk zou ik best willen betalen voor post-its met bacongeur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet je hoe geniaal post-its zijn! Ik kan niet zonder mijn blokje geeltjes. En ook niet zonder mijn geurende melts, ondanks dat ik nog een gigantische voorraad wierook heb. Dit is fijner.
Ik ben hier dan ook niet om te trollen, vroeg me gewoon af hoe je het voor elkaar krijgt een hele reeks aan geurkaarsjes te wijdenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer een toffe post
http://www.etsy.com/listi(...)15-pack-its-blt-timequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik verwacht dat er wel een Bacon geurtje is
Bestellen maar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/listi(...)15-pack-its-blt-time
Dat topic heb ik ook al eens voorbij zien komen inderdaad... die laat ik maar met rust want die mensen sporen volgens mij niet echt... 20 euro voor een zeepje betalen terwijl iedereen weet dat de zeep van Zwitsal de beste zeep is of all time... OF ALL TIME!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:25 schreef Maria2.0 het volgende:
Moet je eens op het lushforum kijken![]()
Ik heb net een broekongelukje gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
http://www.etsy.com/listi(...)15-pack-its-blt-time
Hai schat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nu nog een waxmelt met de geur van benzine en als het kan tweetakt.
En chocolade?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Nu nog een waxmelt met de geur van benzine en als het kan tweetakt.
Waarom ben ik niet verbaasdquote:
+ 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Wij horen bij alles waar je veel te veel betaald voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt maar wat zo leuk klinkt en zo lekker ruikt en waar je zo makkelijk mee te beïnvloeden bent.
We zijn zwakke, volgzame vrouwtjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |