quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb morgen gezellig mijn "praatgroep" op de uni
welke uni zit jij eigenlijk? jij woont toch ook ergens in limbabwe?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
"Hallo, ik ben otoo_ en ik ben een student"quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef automatic_ het volgende:
Nee, Brabantquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
welke uni zit jij eigenlijk? jij woont toch ook ergens in limbabwe?
Dat was vorige week!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben otoo_ en ik ben een student"
"... hoi otoo_!"
"Nou, ik was dus otoo, en vandaag ben ik niet mezelf." ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week!
Het is echt een waardeloos vak, verplicht en duurt van 8.45 - 15.45 Na morgen nog drie keer... *zucht*
"competentiegericht onderwijs"quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was vorige week!
Het is echt een waardeloos vak, verplicht en duurt van 8.45 - 15.45 Na morgen nog drie keer... *zucht*
Ja, haha. Het is een soort supervisie schriftelijk iets...quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
"competentiegericht onderwijs"
Laat me niet lachen, weet er alles van
Hogeschool van amsterda, formatontwikkeling. Vind ik altijd superleuk en ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen wie ik ben, wat ik doe, waar ik werk en een opdracht te gevenquote:
Voor je huis?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ZENUWENNNNNNNNNNNN
NIET LEUKKKKKKKKKKK
NOG 10 UUR EN 5 MINUTEN
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hogeschool van amsterda, formatontwikkeling. Vind ik altijd superleuk en ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen wie ik ben, wat ik doe, waar ik werk en een opdracht te gevenBen ook echt benieuwd altijd naar de uitkomst van d eopdracht
Komt wel goed, schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DE ZENUWENNNNNNNNNNNN
NIET LEUKKKKKKKKKKK
NOG 10 UUR EN 5 MINUTEN
Geen idee ik ben het overzicht helemaal kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor je huis?
Wat voor dingen heb je nog nodig btw, ik ga de komende dagen mijn huis opruimen
Hoezo mis je een verdieping? De school is deels ingestort?quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klink leuk! Jij deed toch ook iets met TV maken?
Dat soort vakken zouden ze bij ons op de opleiding ook eens moeten geven. We hebben wel "Conceptontwikkeling" of iets dergelijks, maar dat is toch wat breder, gericht op een gehele (cross)mediale campagne. Doordat dat zo breed is mis je best veel verdieping.
Weltrustenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee ik ben het overzicht helemaal kwijt![]()
Mn hoofd loopt over.
Opeens ook onverwachte jankbuien, zowel tears of joy als stress![]()
Ik ga nu proberen te slapen. Tot morgen lieverds
+1 voor poging tot scherp, -1 voor té cheesy.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo mis je een verdieping? De school is deels ingestort?
Dus gewoon 0 dan..quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
+1 voor poging tot scherp, -1 voor té cheesy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |