Peetoom, wat een verschrikkelijk volk werkt daar zeg.. Iig in de zaak hier in Rotterdamquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, bij Rob Peetoom en zo waarschijnlijk
Nice Rip, vooral dat jurkje vind ik erg mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
vest, achterkant pailletten
[ afbeelding ]
praktische laarsjes
[ afbeelding ]
sneakertjes
Strakke patta's!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:24 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
vest, achterkant pailletten
[ afbeelding ]
praktische laarsjes
[ afbeelding ]
sneakertjes
Dat supersteile haar van mij ziet er echt niet uit als het door een goedkope kapper geknipt wordt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Ripley het volgende:
ik moet ook nodig naar de kapper ja, maar mijn krullen lukken gelukkig beter bij buurt kappertjes dan bij fancy kappers
Dat was ook een beetje een tractatie voor mezelfquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nice Rip, vooral dat jurkje vind ik erg mooi.
Dat jurkje had je al eerder laten zien toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje een tractatie voor mezelfde rest heb ik gewoon nodig
Ik ben er toch echt ongeveer 20 tegengekomen toen ik op zoek was naar mijn eigen kapper.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
bij rob peetoom, die straat zitten toch helemaal niet veel kappersja misschien richting burg. reigerstraat
Ja, daar zie je dus weinig van bij mij. Goede kappers willen vaak een hoop met mijn haar, maar het krult dan heel gek inquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat supersteile haar van mij ziet er echt niet uit als het door een goedkope kapper geknipt wordt.
Geen idee, er zit ook een new york pizza aan die straat.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
aan de busbaan allemaalof liep je om via de voorstraat? daar zitten er wel n paar
Heb ze zelf niet, maar kan ze wel bij anderen waarderenquote:
Maf ze!quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar dames, vermaak vooral elkaar enzo, ik ga oogjes sluiten![]()
das aan de busbaan danquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee, er zit ook een new york pizza aan die straat.
Ik heb kleine brede voetjes, dat past goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb ze zelf niet, maar kan ze wel bij anderen waarderen
[..]
Maf ze!
Had je niet 1 paar in de verf gestopt? Of waren dat geen DC's?quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 2 paar dc'sfijne schoenen
nee dat waren goedkope meukschoenen, wel leuke maar jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 00:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had je niet 1 paar in de verf gestopt? Of waren dat geen DC's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |