quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef teknomist het volgende:
Eerst dit nieuwsbericht en nu dit:
http://www.binnenlandsbes(...)elijke-beperking.pdf
Is dit nu Jip en Janneke-taal? Ik moet zeggen dat de PVV haar eigen stemvee hoog heeft zitten...
Nee, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje beledigend voor mensen die in Noord-Brabant wonen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef NJ het volgende:
[..]
!
!
!
Wat een crap is dat zeg.
Misschien het niveau van het stuk, maar er staat werkelijk niets in wat anders is dan een andere politieke partij.
Die "grap" werd ook al in het andere topic gemaakt. Echt goede linkse humorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Maar de laag waar het hier omgaat stemde toch al op de PVV?
En dat terwijl ik een VVD-er ben en vaak advocaat van de duivel m.b.t. PVV speel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Die "grap" werd ook al in het andere topic gemaakt. Echt goede linkse humor
Hehe. Maar hoor je als VVD'er niet de linkse Robin Hoods en sinterklazen belachelijk te maken?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dat terwijl ik een VVD-er ben en vaak advocaat van de duivel m.b.t. PVV speel.
Maar ik ben nu in een PVV-bash-modus.
Goh wat een grappige opmerking zeg. zegt ook wel wat over op wat voor verstandelijk niveau jij zelf zit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje beledigend voor mensen die in Noord-Brabant wonen.
Hap hap.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goh wat een grappige opmerking zeg. zegt ook wel wat over op wat voor verstandelijk niveau jij zelf zit.
Kutkneus.
Als ik er zin in heb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Hehe. Maar hoor je als VVD'er niet de linkse Robin Hoods en sinterklazen belachelijk te maken?
Snap je PI's niet of snap je het hele concept "sarcasme" niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goh wat een grappige opmerking zeg. zegt ook wel wat over op wat voor verstandelijk niveau jij zelf zit.
Kutkneus.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kutkneus.
En andere partijen willen niet dat deze groep op hen zou stemmen? Flikker toch op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Vreselijk dat de stem van een verstandelijk gehandicapte even zwaar telt als die van een normaal persoon. Sorry, maar handelingsonbekwame mensen die zich normaal gesproken niet met politiek bezig houden, rekruteren als stemvee...
Ieder persoon heeft evenveel stemrecht. Men zou het ook niet leuk vinden als één enkele stem op de PvdA minder zwaar zou meetellen, omdat de PvdA statistisch gezien een achterban met een relatief laag IQ heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Vreselijk dat de stem van een verstandelijk gehandicapte even zwaar telt als die van een normaal
persoon. Sorry, maar handelingsonbekwame mensen die zich normaal gesproken niet met politiek bezig houden, rekruteren als stemvee...
Oh gossie, daar komt ie weer. Mischien moet jij eens wat statistieken gaan bekijken dan, de achterban van de PvdA is stuk intelligenter en hoger opgeleid dan die van de PVV.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ieder persoon heeft evenveel stemrecht. Men zou het ook niet leuk vinden als één enkele stem op de PvdA minder zwaar zou meetellen, omdat de PvdA statistisch gezien een achterban met een relatief laag IQ heeft.
Het nadeel van democratie is inderdaad dat ook mensen zonder verstand van politiek, mogen stemmen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Vreselijk dat de stem van een verstandelijk gehandicapte even zwaar telt als die van een normaal persoon. Sorry, maar handelingsonbekwame mensen die zich normaal gesproken niet met politiek bezig houden, rekruteren als stemvee...
Was het niet dat mensen in verzorgingstehuizen enzo hun verzorgers lieten stemmen? Of dat de verzorgers erbij waren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ja. En 3x raden wat er dan wordt gestemd: PvdA, SP, Groenlinks of Partij van de Dieren. Misschien af en toe CDA en D66.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was het niet dat mensen in verzorgingstehuizen enzo hun verzorgers lieten stemmen? Of dat de verzorgers erbij waren?
Dat zou heel goed kunnen, maar dat is mijn punt ook niet; ik geef slechts een voorbeeld. en tja, in deze heb ik de PvdA-achterban als voorbeeld genomen. Alhoewel ik denk dat het gemiddelde IQ-gehalte van beide achterbannen elkaar niet veel zullen ontlopen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef Tijfer_m het volgende:
Oh gossie, daar komt ie weer. Mischien moet jij eens wat statistieken gaan bekijken dan, de achterban van de PvdA is stuk intelligenter en hoger opgeleid dan die van de PVV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |