Dit dus. Denk ook wel dat het zoiets zal zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
De reactie van de klasgenoten zal wel zijn 'Ik had het al wel verwacht.'
Nee, viel dat even tegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef Quyxz_ het volgende:
De reactie van de klasgenoten zal wel zijn 'Ik had het al wel verwacht.'
Ja hehehehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Die tutjes worden echt van die fag hags.
Volgens mijn wel meer in die klas....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij wil die jongen ook iets vertellen.
Dat boeit mij ook niet, maar er is blijkbaar nog een taboe op seksualiteit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef TLC het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom dit op tv moet, wat de neuk boeit mij het nou wie met wie in bed ligt.
Nee vind hem niet knapquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Wel een lekker jochie hoor, heeft iets weg van Matt Damon.
Hier:http://uitdekast.kro.nl/quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Is dit ook nog ergens online terug te kijken?
Oh uitzendinggemist natuurlijk..
Maar hij is een echte christen en die zijn natuurlijk helemaal gaan homo!!!11!1!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:23 schreef Travel. het volgende:
't zal wel aan mij liggen, maar er zijn toch niet veel mensen die denken dat die hetero is....
Gekleurde kraaltjes. Want dat heeft iedere zelfrespecterende heteroseksueel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat zit er in de spaken van die gast??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |