tron is leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef tdrone het volgende:
ik ben zo weg mensen naar de film (tron)
Hef funquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef tdrone het volgende:
ik ben zo weg mensen naar de film (tron)
Hoiquote:
ach, het is uiteindelijk wel goedgekomen toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ik zou je nog benaderen maar moest dat door omstandigheden even aan Benny overlaten
Ja gelukkig wel...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, het is uiteindelijk wel goedgekomen toch?
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik bedenk me net dat ik zaterdag niet naar Zorro kan kijken
Kallyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)orum=8&tab=tab_table
Stewie
Donequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Symph, je moet nog ff wat (goed)keuren
De hele week je dag niet hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Done
Ik heb deze week mijn dag niet geloof ik, ik loop een beetje achter de feiten aan te rennen
Geeft niks. Ik begrijp het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Done
Ik heb deze week mijn dag niet geloof ik, ik loop een beetje achter de feiten aan te rennen
Symph maakt lange dagen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hele week je dag niet hebben![]()
Sterkte
komt wel weer goed hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De hele week je dag niet hebben![]()
Sterkte
Ik vind dat ik ook vrij hoog sta met mijn 33ste plekquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)orum=8&tab=tab_table
Stewie
Ja hier ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar goed wel een leuke reden en dus maar niet klagen
Dat was januariquote:
Precies, verleden tijd dus. Dat ligt ver achter mequote:
Ik op 22quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik ook vrij hoog sta met mijn 33ste plek
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik op 22
benny geef die vriendjes link nog een keer?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies, verleden tijd dus. Dat ligt ver achter me
Ik zal hem nu eens opslaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Ik heb ook een keer bij de Peijnenburg een lange dag gehad. Moest volgens mij om 6.00 uur beginnen die dag, Maar halverwege de dag werd ik naar huis gestuurd of ik om 16.45 weer terug wilde komen. Om dan tot 22.00 uur door te werken..quote:
ik sta niet eens in de lijst volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik op 22
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Trevland
suikertaartje
Koen66
goldfinger1963
Kally
Symphonic
Whiskers2009
RockNijntje
MPG
Dr_Flash
tomtomaat
Marijkezwolle
Chocolate-chick
Bos81
LovelyLady
crv
DaMart
pgrferrari
Zeroku
TheFamousMan
iBenny
charmed_angel
Kentekenplaat
Crazy-M
PeZu
Toekito
wel.o.k
D.
Muck
Ajacied422
Barretje80
92Merel
tdrone
friemelaar
MaleDuck
Ladylike
Lutte
Teal
Oceanview
Woeste_Woerd
Myraela
Michhas
_F.U.B.A.R_
john-frusciante
banaantjeEE
NBT
Pien85
chufi
Tha_Erik
Graseter
ik werk de laatste tijd erg veel over, maar gisteren hadden we open dag, dus dat was non stop van 7 - 22quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer bij de Peijnenburg een lange dag gehad. Moest volgens mij om 6.00 uur beginnen die dag, Maar halverwege de dag werd ik naar huis gestuurd of ik om 16.45 weer terug wilde komen. Om dan tot 22.00 uur door te werken..![]()
Kan me er ook wat uren in vergissen, maar zo was het wel volgens mij
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
iBenny
charmed_angel
Stuart
PatriQue89
Bos81
DeZwabber
Symphonic
Crazy-M
pgrferrari
Koen66
JJH
crv
Tha_Erik
Zeroku
Cee
Rauzer
Karina
Loveless85
Graseter
Lutte
NouMooiNiet
Laysa
CantFazeMe
gomi
D.
just me
Guanabana
Anonymousz
MissBitchy
Myraela
Jambo
Ajacied422
Flounder
wolfrolf
boem-dikkie
Flappe-du-Pomme
-Miauw-
Balisto
Joooo-pi
Merel
Fir3fly
Studiotje
Maartel
MissJ
-Vaduz-
DjinN
tombolafan
MrBarros
motorbloempje
suikertaartje
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
crv
charmed_angel
Stuart
iBenny
Crazy-M
Koen66
Bos81
Graseter
Symphonic
PatriQue89
Tha_Erik
Zeroku
Lutte
DeZwabber
pgrferrari
Rauzer
JJH
Chocolate-chick
Laysa
Cee
Loveless85
-Miauw-
Joooo-pi
roos85
tdrone
gomi
Pisces29
MissBitchy
honkeytonk
tombolafan
Trevland
Myraela
Bellatrix
PeZu
suikertaartje
Karina
MaleDuck
Patje1987
Marijkezwolle
LovelyLady
goldfinger1963
NouMooiNiet
Ajacied422
CantFazeMe
TheFamousMan
omearos
Energydrinkk
Fir3fly
the_legend_killer
weda
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
iBenny
D.
charmed_angel
Bellatrix
gomi
crv
Laysa
-Miauw-
Zeroku
Koen66
PatriQue89
Symphonic
-Vaduz-
Teun_ZHV
Pisces29
Marlalala
Bos81
Graseter
Pheno
pgrferrari
Rauzer
JJH
Crazy-M
Loveless85
Dr_Flash
Deisyy
DeZwabber
Stuart
Myraela
tombolafan
Patje1987
Joooo-pi
Tha_Erik
Cee
Lutte
Karina
PietjePuk007
De_Kardinaal
Fir3fly
Ian_Nick
MissBitchy
Toverheks
FANN
Torrio
Huppelmuts
Soury
remlof
BONG4002
Socios
kitao
Okee, maar van jou zijn we gewend dat je veel op een dag post. De laatste dagen zit ik steeds over de 150 posts. Zal vandaag ook wel zo zijn..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik op 22
Zeg hey, ik post anders een heel stuk minder tegenwoordigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar van jou zijn we gewend dat je veel op een dag post. De laatste dagen zit ik steeds over de 150 posts. Zal vandaag ook wel zo zijn..
Oh okee, sorryquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg hey, ik post anders een heel stuk minder tegenwoordig
Hihi wij staan in elkaars lijstjequote:
Ik ook!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeg hey, ik post anders een heel stuk minder tegenwoordig
Whahaha nee gekkie, je hebt helemaal gelijk maar het is wel een stuk minder momenteelquote:
* Boksquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2011:
Stuart
Chocolate-chick
Kally
iBenny
Trevland
Lutte
Koen66
Symphonic
charmed_angel
crv
tong80
Zeroku
suikertaartje
RockNijntje
92Merel
MPG
goldfinger1963
Crazy-M
LovelyLady
tdrone
PatriQue89
Cee
pgrferrari
Marijkezwolle
Whiskers2009
honkeytonk
Yuki
Tha_Erik
chufi
TheFamousMan
roos85
DaMart
Toekito
Dr_Flash
borisz
Teal
NBT
cafpow
missbehavin
Graseter
Oceanview
Rauzer
Jofunu-kun
tomtomaat
wel.o.k
Barretje80
alors
Ajacied422
Samzz
Ole
Zie mij eens even je beste vriend zijnquote:
Okee, op die manier. Bij dus juist meerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha nee gekkie, je hebt helemaal gelijk maar het is wel een stuk minder momenteel
Ik hoop het echt, trouwens ik las van die medicatie, ik hoop dat dat het isquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, op die manier. Bij dus juist meerMaar dat is misschien wel juist een goed teken..
Ja, was ook wel te verwachten. WE posten gewoon in 3 dezelfde SC-'s en jij bent er best wel actief in. Dus dan krijg je dat snel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie mij eens even je beste vriend zijn
Woohooquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, was ook wel te verwachten. WE posten gewoon in 3 dezelfde SC-'s en jij bent er best wel actief in. Dus dan krijg je dat snel.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
oh-oh
tombolafan
Loveless85
Greys
JJH
Cat22
Qwea
Kally
iBenny
Bellatrix
Pisces29
Ml-etje
-Miauw-
Ingetje79
Zeroku
Enfermera
pgrferrari
charmed_angel
Strega
APK
Pagan
nokwanda
Symphonic
Ynske
-Vaduz-
crv
Graseter
DanseMacabre
Barbaaf
Maes
ElisaB
Goodbye
Koen66
senesta
Muis006
Tha_Erik
PatriQue89
Harajuku.
Dirkh
Pheno
Bos81
Rewimo
Patje1987
trovey
Myraela
Dr_Flash
ferrari_rood
Lutte
D.
Drizzt_DoUrden
Ja even afwachten. Gelukkig verwacht de arts geen "cold Turkey" dat had ik wel toen ik van mijn eerste anti-depressiva overgin naar mijn huidige" Damn wat was ik toen een wrak. Gelukkig was daar een leuk onverwacht Sms-je van Vaduz een avond, waardoor ik weer wat vrolijker werd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, trouwens ik las van die medicatie, ik hoop dat dat het is
Aww, dat zijn inderdaad leuke dingen jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja even afwachten. Gelukkig verwacht de arts geen "cold Turkey" dat had ik wel toen ik van mijn eerste anti-depressiva overgin naar mijn huidige" Damn wat was ik toen een wrak. Gelukkig was daar een leuk onverwacht Sms-je van Vaduz een avond, waardoor ik weer wat vrolijker werd.
Ja, dat sterkte me wel wat enigszins want het engie waar ik teon aan dacht was, laat het werken anders word ik opgenomen in een kliniek..quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Aww, dat zijn inderdaad leuke dingen ja
hier even een virtueel steuntje in je rugquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat sterkte me wel wat enigszins want het engie waar ik teon aan dacht was, laat het werken anders word ik opgenomen in een kliniek..
Ik wou het net zeggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier even een virtueel steuntje in je rug
Adele is tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
In de auto kan ik dit liedje niet luisteren zonder de radio absurd hard te zetten
Hij is goed hequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
In de auto kan ik dit liedje niet luisteren zonder de radio absurd hard te zetten
Waarom is datquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Adele is tof
Ze is een lopende reclamezuil voor strepsils
Ja en Adele wordt hier sowieso veel gedraaidquote:
Ik vind haar geweldig, en ook eens leuk dat ze niet het standaard mooie meisje isquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en Adele wordt hier sowieso veel gedraaid
Echt een fantastisch stemquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ze heeft zo'n lekker hees stemmetje
Ze is ook geweldigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig, en ook eens leuk dat ze niet het standaard mooie meisje is
O haai, ik ben bijna mijn stem weer eens kwijtquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ze heeft zo'n lekker hees stemmetje
dat is balenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
O haai, ik ben bijna mijn stem weer eens kwijt
Ik zat vandaag in gesprek met mijn manager en ik kraakte letterlijk
Ik vind het wel wat hebben om eerlijk te zijnquote:
Wat wat wat!!! Vertelquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
c_a!!! Weet je wie er vrijdag komen bij X Factor???!!![]()
Dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier even een virtueel steuntje in je rug
quote:
Kijk je ook RTL 5quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Wat een kutfilm, als je een wanhopige single bent ga je je nog slechter voelen
Ja ik vind hem echt tegenvallen, zit ook weinig humor inquote:
Je klinkt als de vieze man?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben om eerlijk te zijn
Zaterdag gaan we karaoke doen, arme anderen whehehehehe
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben om eerlijk te zijn
Zaterdag gaan we karaoke doen, arme anderen whehehehehe
Hij is niet geweldig nee, maar nu wil ik hem afkijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind hem echt tegenvallen, zit ook weinig humor in
Bijnaquote:
Ja ik vind Scarlett dan weer wel geweldigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is niet geweldig nee, maar nu wil ik hem afkijken
Sexyquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Bijna
[..]
Ja ik vind Scarlett dan weer wel geweldig
Wat nou weerquote:
I just saw who CREEPS around my pics the most here on Facebook. You can see who stalks you too! http://www.coolredirect.com/stalkerquote:
Wat? die probeerde ik te verwijderen had hem ook al tig keer gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
I just saw who CREEPS around my pics the most here on Facebook. You can see who stalks you too! http://www.coolredirect.com/stalker
Tot drie keer aan toe!
Ik heb het al aangegeven als spam nuquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef Rauzer het volgende:
ja ik wou ook ff kijken maar dan weet iedereen dat ik dat gedaan heb dus ik doe het maar niet heb die berichten van jou ook maar weggehaald best irritant dat dat zo automatisch gebeurt
Op een of andere manier ben ik 1 van de weinige die jou begrijpt ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Rauzer het volgende:
Je begrijpt me ook gewoon zo zonder interpunctie!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Rauzer het volgende:
Je begrijpt me ook gewoon zo zonder interpunctie!
Nee je bent een van de weinige die geen interpunctie nodig heeft ik zou gek worden als iemand een bericht zou typen zoals ik net deed maar goed jij begrijpt me wel kost me wel moeite zo te typenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Op een of andere manier ben ik 1 van de weinige die jou begrijpt ja.
Vraag me niet waarom, en zeker niet of ik er blij mee ben
ik kijk amper TV, alleen talentenjachten eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik hou van reclames voor cremetjes, schoonheidsdingetjes, ed.![]()
![]()
quote:
Symphonica El Stuwiedoepiequote:
Ik kijk ook nagenoeg geen TVquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk amper TV, alleen talentenjachten eigenlijk
ja dan is er toch reclame of niet dan heb je toch ook reclame voor van die schoonheidsdingetjes?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Symphonica El Stuwiedoepie![]()
Eigenlijk wil ik gaan slapen, maar dacht kan anders topic morgen niet vinden
Doe het dan nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee je bent een van de weinige die geen interpunctie nodig heeft ik zou gek worden als iemand een bericht zou typen zoals ik net deed maar goed jij begrijpt me wel kost me wel moeite zo te typen
Veel plezier Bosquote:
Doe je buiging maar voor het publiekquote:
Maar dat kijk je toch wel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen zaterdag dan ff niet.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat kijk je toch wel?
Geniale marketing...
'Dit product bevat hupseflups, genadinges, vitamine q en weet ik veel wat' En iedereen het maar kopen omdat het zo leuk klinkt![]()
Welterustenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Crazy-M het volgende:
maar goed, ik dus pitten![]()
[..]
Doe je buiging maar voor het publiek
Je vergeet dat ik er dagelijks mee werkquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe het dan niet
En jij vergeet nu dat ik kindjes heb en die vergeten dat ook nog wel eens, de oudste schrijft wel eens een verhaal voor me, vandaar dat ik ze erbij denk
Reclame op RTL8 net... daar kwamen ze in voorquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat
Al gehoord hoe ze heten
Okequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen zaterdag dan ff niet.....
Vrijdag ben ik wel van de partij
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Reclame op RTL8 net... daar kwamen ze in voor
Nope
Nee juist daarom moet je het hier niet doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je vergeet dat ik er dagelijks mee werk
Rosé?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdag rosé en chips en karaoke
Ja heerlijk, maar Miran drinkt die zoete witte wijn normaalquote:
dat krijg ik echt niet wegquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja heerlijk, maar Miran drinkt die zoete witte wijn normaal
Dat is beter dan witte wijn tochquote:
Ik wel, je weet alcoholquote:
5 sterren doe ik alleen cryptogrammenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat was de 4-sterren nu op voor de 5-sterren
Beter en lekkerder dan jou zoete witte wijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is beter dan witte wijn toch
Met diktemakers bedoel ik dan hè
Patrique gaat voor het eerst rosé drinken
Awww, we waren niet aan het schuilen hoorquote:
Zelfs daar heb ik mijn principes inquote:
Dat is voor mij weer te moeilijk. Nee, ik doe graag een 5 sterren sudoku's. Sommigen doen dan in de hokjes opschrijven welke cijfers er in kunnen, maar ik ben inmiddels zo ver gevorderd dat ik dat niet eens meer hoefquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
5 sterren doe ik alleen cryptogrammen
5 sterren?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even de tijd van mijn sudoku opnemen. Ik zou het binnen het kwartier kunnen
Ik vind het echt prachtig hoe ze die worden verzinnen. Net alsof het echte woorden zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
Trouwens Benny ik koop die meuk niet
Althans niet omdat er ineens nieuwe woorden in een reclame worden gebruikt, ik moet er altijd om lachen
Ik dronk altijd rosé vroegerquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter en lekkerder dan jou zoete witte wijn
Ja geweldig toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig hoe ze die worden verzinnen. Net alsof het echte woorden zijn.
Hier een hele plank vol
Vroegah hadden we atrixquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja geweldig toch?
Ik heb gewoon de ouderwetse nivea nog, die dikke vette, die gebruikt mijn moeder en ik ook
Ik ben dol op rosé, het huismerk van de AH is lekker, of Zuid-Afrikaansequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dronk altijd rosé vroegervoordat ik die wijn ontdekte
Ik heb die Spaanse gekocht, torresquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op rosé, het huismerk van de AH is lekker, of Zuid-Afrikaanse
In een groene pot toch? Zoiets ligt me bij, en make-up van de Avon, onze buurvrouw deed dat thuis verkopenquote:
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
In een groene pot toch? Zoiets ligt me bij, en make-up van de Avon, onze buurvrouw deed dat thuis verkopen
Mijn eerste oogschaduw was zo'n goedkoop doosje bij een drogist, lichtroze en lichtblauw, ik kan me niet heugen dat ik nog oogschaduw op heb gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Mijn moeder kocht ook altijd Avon
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
Maar wat moet ik nu nog zelf kopen voor zaterdag?
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
Maar wat moet ik nu nog zelf kopen voor zaterdag?
Ik haal wel wijn en chips enzo, en het eten voor 's avonds uiteraard, o en ontbijt, voor 3 man want jij en Kitty doen een shakequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Ik neem mijn shake, reep, chips en rosé meevoor de rest drink ik thee en water
Goedkoop hè
Wat te drinken en snackenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
weet zelf niet eens wat ik mee moet nemen/mee neem
quote:
Truste moppiequote:
Ik heb zooooo trek in die chipsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik haal wel wijn en chips enzo, en het eten voor 's avonds uiteraard, o en ontbijt, voor 3 man want jij en Kitty doen een shake
Koop nu Nutrilon met IMMUNOFORTIS®, een gepatenteerde mix van prebiotische vezels.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het echt prachtig hoe ze die worden verzinnen. Net alsof het echte woorden zijn.
Hier een hele plank vol
Ik heb het ook al opgegeven inmiddelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee juist daarom moet je het hier niet doen
Ik heb huismerk van de Aldi, geniaal lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op rosé, het huismerk van de AH is lekker, of Zuid-Afrikaanse
Ja? Die haal ik dan ook maar eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb huismerk van de Aldi, geniaal lekker!
Geweldig tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Koop nu Nutrilon met IMMUNOFORTIS®, een gepatenteerde mix van prebiotische vezels.!
En niemand die ook maar iets begrijpt wat het inhoudt, maar het klinkt interessant dus we kopen het maar.
Ze leggen er ook verder niks over uit in de reclame
Kaapse Prachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? Die haal ik dan ook maar eens.
Mini meet bij mij thuis, en je bent van harte welkom hoor, maar je moet wel zingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Rauzer het volgende:
WTFoks is er zaterdag nou weer en waarom ben ik niet uitgenodigd?
Schrijf het meteen even opquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Inderdaad!
Het is best lekker ook!
15 minuten en 46 seconden,,quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
5 sterren?
Damn, het is mijn werk, maar die red ik echt niet zo snel hoor
Nee gekkie, ik haal ook gewoon boodschappen, of ik bijt op een houtje omdat de auto tegenvalt morgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
Weltrusten Lutte
[..]
Ik zal wel ff wat verzinnen
Moet ik ook wat voor jou halen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
ai zaterdag naar de kapper gaat niet lukken dus
Okee, en hoelang doe je over 1 sudoku?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb ook denksport.. maar dan 2-3 sterren
fok Mini meetsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Rauzer het volgende:
WTFoks is er zaterdag nou weer en waarom ben ik niet uitgenodigd?
Dat gaat voor mij zeker nog 3 week duren.. en tis nu al BOEM BAM ONTPLOFFING!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
Daarom... dan kan ik toch niet met lege handen voor je aankomen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gekkie, ik haal ook gewoon boodschappen, of ik bijt op een houtje omdat de auto tegenvalt morgen
Nee hoor whahahaha
Hmm.. 5 tot 7 minuten..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, en hoelang doe je over 1 sudoku?
Jij gaat heel de dag, avond en nacht bij de kapper zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
kut je heb me smoes doorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat heel de dag, avond en nacht bij de kapper zitten
Wow!!! Ik ben altijd in 20 minuten klaar
Breng maar een houtje mee danquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... dan kan ik toch niet met lege handen voor je aankomen?
2011 is het zesde jaar dat ik niet naar de kapper gaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij gaat heel de dag, avond en nacht bij de kapper zitten
Wow!!! Ik ben altijd in 20 minuten klaar
Gezien die drie zal het wel een mannelijke stripper zijn, dus dan pas ik maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iBenny, c_a, Kally en een ingehuurde stripper
arme supermarkt mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep, we kunnen toch gewoon met z'n 5en boodschappen doen (dat word histerisch! haha! ) en dan delen.. kan prima!
ik heb echt geen idee wie er komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gezien die drie zal het wel een mannelijke stripper zijn, dus dan pas ik maar
Dat zijn er 4quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
2013 wordt het eerste jaar dat je niet eens meer naar de kapper kanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2011 is het zesde jaar dat ik niet naar de kapper ga
Dus Bart is de stripperquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iBenny, c_a, Kally en een ingehuurde stripper
Ik ben de stripper!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee Bart is de jokerquote:
oke Rauzerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet volgens de post die ik quote.
Zijn mama uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet hij dat al of hebben jullie via zijn moeder geboekt?
Mooi zal ik het even naar mijn zin hebben met naar die strippers kijkenquote:
Via zijn mamsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet hij dat al of hebben jullie via zijn moeder geboekt?
Ja dat ging ze meteen doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heeft ze t wel aan d'r man gevraagd?
Ja wat dat staat er tochquote:
maar ik lul gewoon vierkant uit m' n nek!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja wat dat staat er toch? Benny, Kally en c_a + de stripper. Dat er nog meer mensen komen kan ik toch niet weten[ afbeelding ]
Goffer, die smileyquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja wat dat staat er toch? Benny, Kally en c_a + de stripper. Dat er nog meer mensen komen kan ik toch niet weten[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ik lul gewoon vierkant uit m' n nek!
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar ik lul gewoon vierkant uit m' n nek!
Echt he..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gemaakt door de geniaalste FOK!user ooit!
Alle namen zijn genoemd..quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed niemand gaat me dus vertellen wie er allemaal komen.
Benny, Patrique, gras, ik en siep en de stripperquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed niemand gaat me dus vertellen wie er allemaal komen.
Ohwquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee ik heb 'm niet gemaakt hoor! http://twitter.com/#!/endantwit is de maker
!
Oké te veel afleidende factoren dus om de ontluikende liefde tussen Kally en mij verder te ontwikkelen, ik pas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny, Patrique, gras, ik en siep en de stripper
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké te veel afleidende factoren dus om de ontluikende liefde tussen Kally en mij verder te ontwikkelen, ik pas.
Ik bewerk heel af en toe wel eens bestaande, zoals de sint-cheer, dat is niet zo moeilijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw![]()
Ik dacht jij... omdat link en omdat je wel vaker smilies maakt
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oké te veel afleidende factoren dus om de ontluikende liefde tussen Kally en mij verder te ontwikkelen, ik pas.
slap hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
She can kill with a smile, she can wound with her eyesquote:
Jij doet alleen maar keiharde PM-sex toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar Rauzer, ik wil je hartje niet breken hoor, je bent echt lief, maar ik doe niet aan liefde
Met jou meestal jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar keiharde PM-sex toch?
Je poept in bad, omdat het toiletpapier zover weg van de pot hangt. ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, lukt niet zo goed, ik heb een probleem
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je poept in bad, omdat het toiletpapier zover weg van de pot hangt. ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Maar Rauzer, ik wil je hartje niet breken hoor, je bent echt lief, maar ik doe niet aan liefde
Ja, dat is meestal de enige oplossingquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je poept in bad, omdat het toiletpapier zover weg van de pot hangt. ?
Sorry hoor, heb het geprobeerd enzo, en het is niet mijn dingquote:
heee je haalt me in, ik draai net dezequote:
Ik denk toch echt dat je je er ooit wel weer voor open gaat stellenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry hoor, heb het geprobeerd enzo, en het is niet mijn ding
Jij bent te slimquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je je er ooit wel weer voor open gaat stellen(Nee, niet met mij, dat was uiteraard niet serieus)
Zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij meer van jou houd dan van siepie
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat hij meer van jou houd dan van siepie
Piano man is ook erg mooiquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heee je haalt me in, ik draai net deze
en die andere staat volgende in de wachtrij
Die krijg je echt op je slanke billen zaterdagquote:
Ja maar.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Die krijg je echt op je slanke billen zaterdag
Met liefde natuurlijkquote:
Zouden Gigi en Alex samen eindigen in die film?quote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zouden Gigi en Alex samen eindigen in die film?
Ik vind haar het leukst uit de hele filmquote:
Ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind haar het leukst uit de hele film
Hoiquote:
In andere films weer wel, ze ziet er ook niet echt gezellig uit hierquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Mens helemaal flippen
Ik vind haar helemaal niet knap ofzo
wie?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Mens helemaal flippen
Ik vind haar helemaal niet knap ofzo
Uit een film die we kijken, weet niet hoe ze heetquote:
Nee ik snap niet dat mannen daar een stijve van krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
In andere films weer wel, ze ziet er ook niet echt gezellig uit hier
Nee die is wel vreselijk mooiquote:
Ze heeft toch met die ene uit that 70's show? Buuuuuurn !!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Uit een film die we kijken, weet niet hoe ze heet
Misschien kun je daar eens een studie van maken? Ben ik je proefpersoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik snap niet dat mannen daar een stijve van krijgen
Nee dat is Demi Moorequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft toch met die ene uit that 70's show? Buuuuuurn !!!!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien kun je daar eens een studie van maken? Ben ik je proefpersoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |