quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die rooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey![]()
mijn teksten zijn niet standaard.
zijn een literair orgasme
Eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valentijnsdag is sowieso niet origineel.
Ludo.. ludo...ludootjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Ludootje het volgende:
Prima, nog steeds aan de studie... What else is new?
Weer helemaal de oude. Had er nog wel twee weken lang last van. Zak hooi die ik ook ben...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ludo.. ludo...ludootje
Hoe is het met je knie?
Je was echt niet slim bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weer helemaal de oude. Had er nog wel twee weken lang last van. Zak hooi die ik ook ben...
Tja, heb je soms... En dan vooral eroverheen drinken en gewoon doorgaan. Deze jongen kijkt wel uit in het vervolg.quote:
Je wordt eindelijk verstandig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ludootje het volgende:
Tja, heb je soms... En dan vooral eroverheen drinken en gewoon doorgaan. Deze jongen kijkt wel uit in het vervolg.
Ik zag je toekomst nog wel zo rozekleurig uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoho! Niet meteen te hard van stapel lopen he?
Sssstquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Wat is Singles toch dood de laatste maanden... Hoe kan dat
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige Singles op Fok
Dat is een fijne gedachtequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige Singles op Fok
Die is er toch al?quote:
Dat hoeft ook niet. Er zijn al veel singles weggegaan .. gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is niet alsof iedereen hier opeens bezet is![]()
Jij kan al maanden niet helder meer denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |