quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ook een leren jas en een motor?Nee, m'n moeder vindt motors te gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, m'n moeder vindt motors te gevaarlijk.Je moet het uiteraard zelf weten als je jezelf wilt vergiftigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt een ander verhaal als je anderen je rook op gaat dringen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik kan de gedachte erachter uiteraard wel waarderen, zo'n harteloos kreng ben ik nou ook weer niet, maar echt origineel zou ik het niet vinden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ook jij een glimlach toont als je een roos op de mat aantreft. Zéker weten!
Valentijnsdag is sowieso niet origineel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan de gedachte erachter uiteraard wel waarderen, zo'n harteloos kreng ben ik nou ook weer niet, maar echt origineel zou ik het niet vinden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die rooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey![]()
mijn teksten zijn niet standaard.
zijn een literair orgasme
Eens.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valentijnsdag is sowieso niet origineel.
Ludo.. ludo...ludootjequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:52 schreef Ludootje het volgende:
Prima, nog steeds aan de studie... What else is new?
Weer helemaal de oude. Had er nog wel twee weken lang last van. Zak hooi die ik ook ben...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ludo.. ludo...ludootje
Hoe is het met je knie?
Je was echt niet slim bezigquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weer helemaal de oude. Had er nog wel twee weken lang last van. Zak hooi die ik ook ben...
Tja, heb je soms... En dan vooral eroverheen drinken en gewoon doorgaan. Deze jongen kijkt wel uit in het vervolg.quote:
Je wordt eindelijk verstandig?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ludootje het volgende:
Tja, heb je soms... En dan vooral eroverheen drinken en gewoon doorgaan. Deze jongen kijkt wel uit in het vervolg.
Ik zag je toekomst nog wel zo rozekleurig uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoho! Niet meteen te hard van stapel lopen he?
Sssstquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Wat is Singles toch dood de laatste maanden... Hoe kan dat
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige Singles op Fok
Dat is een fijne gedachtequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige Singles op Fok
Die is er toch al?quote:
Dat hoeft ook niet. Er zijn al veel singles weggegaan .. gewoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is niet alsof iedereen hier opeens bezet is![]()
Jij kan al maanden niet helder meer denkenquote:
.. dergelijke posts heb ik niks meequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
Die is er toch al?
Owh wacht, dat mocht jij niet weten
Nee? Je ligt niet vanavond te snikken in je bedje met je favoriete knuffel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
.. dergelijke posts heb ik niks mee
Ik moet misschien maar eens van de drank afquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan al maanden niet helder meer denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ssst hoort, moet je misschien je band eens plakkenquote:
Mijn favoriete knuffel is een paar maanden terug half verbrandquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee? Je ligt niet vanavond te snikken in je bedje met je favoriete knuffel?
En stoppen met rokenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet misschien maar eens van de drank af
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Ludootje het volgende:
Waar is die tijd van die foute meets, dat was nog gezellig en zo...April toch weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Ludootje het volgende:
Waar is die tijd van die foute meets, dat was nog gezellig en zo...heb je het nu over die epic meet in 2005?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Normaal slaap ik op dit tijdstip aan maar voel me nu bleh.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
Maar ik probeer gewoon normaal dingen te doen enzo ... je weet wel ... Sociaal doen enzo...
Des te meer reden om hem eens goed te knuffelen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn favoriete knuffel is een paar maanden terug half verbrand
Ha ha haquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je ssst hoort, moet je misschien je band eens plakken
Nah, zo lang zit ik hier nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
heb je het nu over die epic meet in 2005?
Wazzup?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal slaap ik op dit tijdstip aan maar voel me nu bleh.
Dus ik blijf malen en wakker
Maar ik vind die pijp zo lekkerquote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nah, zo lang zit ik hier nou ook weer niet.
Hij is al met de vuilnisman meequote:Op woensdag 2 februari 2011 22:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem eens goed te knuffelen!
Plak er -en achter. dat mag onbeperktquote:
Knuffelbeulquote:
Denk het wel. Rennen weet ik nog niet, feesten zeer waarschijnlijk sowieso.quote:
Maar in 2007, 8 en 9 wel een paar leuke gehad.quote:
Dat horen we graag! spreek ik je tegen die tijd wel weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Ludootje het volgende:
Denk het wel. Rennen weet ik nog niet, feesten zeer waarschijnlijk sowieso.
Dat weet ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plak er -en achter. dat mag onbeperkt
Hoe kan dat nou... Ik was er niet bijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Maar in 2007, 8 en 9 wel een paar leuke gehad.
Kan nooit zo leuk geweest zijn als...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Maar in 2007, 8 en 9 wel een paar leuke gehad.
Sowieso!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat horen we graag! spreek ik je tegen die tijd wel weer
Oma van lief ligt in t ziekenhuis.quote:
Airwin.... zit je op de verkeerde account.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan nooit zo leuk geweest zijn als...
Nah ja, deze ouwe lul gaat naar bed
Ja, maar jijquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou... Ik was er niet bij
Oh... wacht
Dat is wel heel naar jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma van lief ligt in t ziekenhuis.
Vanavond ben ik geweest en ze is goed de weg kwijt.
Voel me er naar bij.
Daarom snap ik ook niet waarom die meets zo leuk warenquote:
Die gaat nooit naar meetsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Airwin.... zit je op de verkeerde account.....
Leuk dat jij, PeuRac en missbehavin altijd als heilige drie-eenheid aan Huppelmuts vastzitten.quote:
Huh?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk dat jij, PeuRac en missbehavin altijd als heilige drie-eenheid aan Huppelmuts vastzitten.
Datawarning - vriendjesgraaf van januari 2011
Relatief leuk... als in: ze weten niet beter.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom die meets zo leuk waren![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Oma van lief ligt in t ziekenhuis.
Vanavond ben ik geweest en ze is goed de weg kwijt.
Voel me er naar bij.
HW is tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Relatief leuk... als in: ze weten niet beter.
Als wij er bij zijn is het tof!
En HW moet ook komen![]()
Ik had nog niet op de link gekliktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie ik het niet goed? Moet ik mijn uitspraak herzien?
Wat doet Yuki tussen mij en Airwin in?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/gm/vriendjes/201101/179024.gif
Hij heeft z'n momenten...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
HW is tof
[..]
Ik had nog niet op de link geklikt
En ik connect met veel meer Singles dan alleen MissB en Peu
Minimeets is een ander verhaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet.....
en hoe gaat ie mij dan een massage geven?
Zal best, maar jullie zitten wel in een package dealquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
HW is tof
[..]
Ik had nog niet op de link geklikt
En ik connect met veel meer Singles dan alleen MissB en Peu
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Iemand deze trouwens nog gezien afgelopen vrijdag? Begon echt klote tot ze bij het refrein kwam, men wat was dat goed.
Ik zou vannacht maar ff controleren of ze niet toevallig tussen jullie in slaaptquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doet Yuki tussen mij en Airwin in?
Er klopt heul niets van die dingenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal best, maar jullie zitten wel in een package deal
Ach joh, wat weet jij er nu vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal best, maar jullie zitten wel in een package deal
Bij wie? Huppel zeker? Want ik ben nogal obscuur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach joh, wat weet jij er nu van![]()
Ik ben ook aan jou gelinkt, heb je dat wel gezien? He, he?
Valse nicht, die Gordon ook altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:18 schreef Ludootje het volgende:
Iemand deze trouwens nog gezien afgelopen vrijdag? Begon echt klote tot ze bij het refrein kwam, men wat was dat goed.
Blijft gewoon een heerlijk foute leuke feestplaat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij een gave signature trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |